Maar wilde gewoon even laten weten dat je 'm niet moet laten liggen voor alleen een lichte huid haha. Juist omdat ik en iedereen die hem bij me ziet er zo weg van ben/is.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drunksheep schreef:Ja ik ben echt hartstikke geel haha, dus dan is het al een heel ander gezicht. Maar ik draag niet voor niets ook alleen maar goud of roségoud![]()
Maar wilde gewoon even laten weten dat je 'm niet moet laten liggen voor alleen een lichte huid haha. Juist omdat ik en iedereen die hem bij me ziet er zo weg van ben/is.
Eight schreef:Die kleur oogschaduw kan ik echt niet mee weg komenkoel staat mij over het algemeen beter dan warm.
Vandaag om eens iets anders te hebben een hele warme look gemaakt met goud en bronzebruine eyeliner en mascara en lipstick modesty van Mac
[ [url=m/grHPE8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TCiZFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mandy92 schreef:Eerste lotd voor mij.
Ik heb weinig zelfvertrouwen, dus heb altijd zeer weinig op. Omdat ik snel het gevoel heb, dat het me niet staat.
Ook moet ik leren contouren en moet ik nog even een wenkbrauw potlood oid halen. Maar vind het altijd lastig voor de kleur.
Foto's vallen een beetje tegen ..
[ [url=m/iQgRdV.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LeHKTp.png]Afbeelding[/url] ]
Mandy92 schreef:Klopt, ik kijk heel veel tutorials. Ik probeer het ook altijd na te maken (naja veel probeer ik na te maken). Maar dan zit alles erop, en dan haal ik alles er toch weer af ..
dyoka schreef:Bedankt voor de reacties! Heeft iemand hier toevallig ook ervaringen met de bronzer van Chanel?
Tytonidae schreef:Gisteren naar Amsterdam geweest een daar een bezoekje gebracht aan de counter van Charlotte Tilbury. Uiteindelijk de Filmstar Bronze & Glow gekocht, wat een prachtig palette!Echt liefde haha! Ook nog de Hot Lips in Kim K.W. uitgeprobeerd en die was zo mooi, die moet ik nog een keertje nabestellen! Echt de perfecte nude kleur.
Loose schreef:Ah die lijken me zo mooi! Hoe bracht ie aan en hoe was de dekking? En is is meer roze nude of meer peachy nude? Vind het soms lastig zien op foto's, soms lijkt iets op een foto peachy en is het in het echt roze of andersom.
DnT schreef:Ik gebruik hem al zo'n half jaar dagelijks, soms 2x per dag en mijn flesje is nog steeds niet leeg.
Duur, maar ik vind hem zijn prijs absoluut waard!