[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:29

Ja ik ben echt hartstikke geel haha, dus dan is het al een heel ander gezicht. Maar ik draag niet voor niets ook alleen maar goud of roségoud :D

Maar wilde gewoon even laten weten dat je 'm niet moet laten liggen voor alleen een lichte huid haha. Juist omdat ik en iedereen die hem bij me ziet er zo weg van ben/is.

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:38

Drunksheep schreef:
Ja ik ben echt hartstikke geel haha, dus dan is het al een heel ander gezicht. Maar ik draag niet voor niets ook alleen maar goud of roségoud :D

Maar wilde gewoon even laten weten dat je 'm niet moet laten liggen voor alleen een lichte huid haha. Juist omdat ik en iedereen die hem bij me ziet er zo weg van ben/is.

Hij staat je erg mooi :j moest even terug lezen

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:03

Ik ben ook zo geel als een kanarie en kan ook goed weg komen met goud :j zilver/wit trouwens ook, roze weer totaal niet, heb een highlighter van colourpop (monster) en die is niet mooi op mij.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:15

Ik kom eigenlijk met beide wel weg, mijn ondertoon is ook neutraal dus ik kan met goud en zilver goed wegkomen maar ook met roze. Pastel is, tot nu toe, het enige wat ik echt niet kan hebben van alles wat ik heb geprobeerd. :')

Friem heb je een swatch van Monster? Had weer een order geplaatst ivm de Tie Dyes maar durfde Monster niet op de gok te doen. := En is de substantie wel fijn als highlighter?

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:22

Ik ben meer een meelezer maar ik heb nu toch een vraag, ik hoop dat dit hiervoor de goede plek is haha.

Ik heb enige tijd geleden het Sleek Oh So Special palette gekocht, mooi palette en fijne kleuren. Ik ben helemaal weg van 1 kleur in het palette en gebruik deze dan ook dagelijks. Het geval is nu echter dat hij bijna op is en ik graag een vervanger wil. Ik vind het alleen zonde om het hele palette weer opnieuw te kopen, omdat ik de overige kleuren bijna niet heb gebruikt. Mijn vraag is dan ook; weet iemand een vergelijkbare kleur maar dan als losse oogschaduw? Ik heb al wat gegoogeld, maar ik kom vooral op de knal roze kleuren uit.

Het is een oud/zacht roze kleur met wat shimmer erin. Dit is een foto hoe hij op mijn ooglid lijkt, hij zit hier ook onder mijn oog trouwens:

Afbeelding
(Mijn wimpers leken van een afstandje veel beter, excuus := )

De losse oogschaduw mag wel wat kosten, het is echt mijn dagelijkse kleurtje geworden. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 11:38

Is het Gateau uit de palette of Organza? :)

edit: Catrice?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 12:58

Die kleur oogschaduw kan ik echt niet mee weg komen :) koel staat mij over het algemeen beter dan warm.

Vandaag om eens iets anders te hebben een hele warme look gemaakt met goud en bronze :) bruine eyeliner en mascara en lipstick modesty van Mac

Afbeelding

Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:11

Wat een mooie frisse look Eight! Modesty staat je prachtig!

Gisteren naar Amsterdam geweest een daar een bezoekje gebracht aan de counter van Charlotte Tilbury. Uiteindelijk de Filmstar Bronze & Glow gekocht, wat een prachtig palette! <3 Echt liefde haha! Ook nog de Hot Lips in Kim K.W. uitgeprobeerd en die was zo mooi, die moet ik nog een keertje nabestellen! Echt de perfecte nude kleur. :)

Verder nog een heel kort bezoek gebracht aan de Tom Ford Counter om te kwijlen over de oogschaduwpalettes maar die zijn zo duur dat ik mezelf gauw d'r vandaan schopte want anders zou mijn portemonnee teveel schade lijden. :')

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:26

Eerste lotd voor mij.

Ik heb weinig zelfvertrouwen, dus heb altijd zeer weinig op. Omdat ik snel het gevoel heb, dat het me niet staat.
Ook moet ik leren contouren en moet ik nog even een wenkbrauw potlood oid halen. Maar vind het altijd lastig voor de kleur.

Foto's vallen een beetje tegen ..
Afbeelding

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:39

Mandy wat heb je een prachtige kleur ogen! Misschien is het leuk voor je om tutorials te bekijken, kijk wat je mooi vind en dat proberen na te maken als je lekker tijd voor jezelf hebt en niet weg hoeft :)! Ik denk dat een wenkbrauw potlood je ogen nog meer kunnen laten spreken

Mandy92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 13:43

Klopt, ik kijk heel veel tutorials. Ik probeer het ook altijd na te maken (naja veel probeer ik na te maken). Maar dan zit alles erop, en dan haal ik alles er toch weer af .. :x

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 14:32

Eight schreef:
Die kleur oogschaduw kan ik echt niet mee weg komen :) koel staat mij over het algemeen beter dan warm.

Vandaag om eens iets anders te hebben een hele warme look gemaakt met goud en bronze :) bruine eyeliner en mascara en lipstick modesty van Mac

[ [url=m/grHPE8.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TCiZFJ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik vind het mooi hoor, modesty staat je goed!

Mandy92 schreef:
Eerste lotd voor mij.

Ik heb weinig zelfvertrouwen, dus heb altijd zeer weinig op. Omdat ik snel het gevoel heb, dat het me niet staat.
Ook moet ik leren contouren en moet ik nog even een wenkbrauw potlood oid halen. Maar vind het altijd lastig voor de kleur.

Foto's vallen een beetje tegen ..
[ [url=m/iQgRdV.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/LeHKTp.png]Afbeelding[/url] ]

Met zulke mooie sproeten is het ook zonde om ze onder veel make-up te verbergen :P
Ik denk dat je wenkbrauwen iets aanzetten je gezicht nog meer doet spreken. Je hebt echt hele mooie blauwe ogen, ik vind vaak dat bruintinten daar mooi bij staan.
Naar mijn gevoel zit je blush wat te laag op je gezicht en ik vind hem erg roze, maar ik ben persoonlijk ook niet zo'n fan van hele roze blush. Je huid is licht en lijkt een beetje rozig net als die van mij, ik vind roze blush dan vaak het geheel al snel te roze maken (hoe vaak kan je het woord roze gebruiken in 1 zin :') ). Zelf gebruik ik een combi paletje van shiseido (deze) waarbij ik een beetje van alles kan meepikken, vaak neem ik maar een heel klein beetje roze en vooral de bruinige en dan zet ik heel licht alleen even mijn jukbeenderen aan (meer als een soort contour dus eigenlijk) maar goed, ik weet niet of dat voor jou ook zou werken natuurlijk.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 16:56

Mandy92 schreef:
Klopt, ik kijk heel veel tutorials. Ik probeer het ook altijd na te maken (naja veel probeer ik na te maken). Maar dan zit alles erop, en dan haal ik alles er toch weer af .. :x

Waarom haal je alles er weer af? Je hebt een mooi gezichtje. :j

Bij de Douglas is de Estee Lauder Advanced Night Repair nu afgeprijsd. Tipje. :)
Twijfel of ik 'em haal want heb al de L'oreal Extraordinairy Oil en weet niet of het nu echt een verschil zal zijn.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:09

Ah die is zo fijn! Had zo'n tester gehad en heb daar 2 weken mee gedaan. Maar hij is zo duur :(

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 17:28

Zit nu 25% korting op. Nog steeds prijzig maar het scheelt toch weer. Twijfels :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 18:44

Ik gebruik hem al zo'n half jaar dagelijks, soms 2x per dag en mijn flesje is nog steeds niet leeg.
Duur, maar ik vind hem zijn prijs absoluut waard!

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 19:23

Is jouw huid er zichtbaar beter van geworden?
Heb reviews gelezen die wat gemixt zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:10

Ja, merk echt verschil.
Ik ben normaal mega droog, met schilfers en al, maar sinds ik dit serum gebruik, heb ik daar nooit meer last van.

Gebruik hem in combinatie met de hydrationist creme en dat is echt mijn gouden combinatie.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:48

Hai,

Ik gebruik nu al een tijdje de Nars creamy concealer. Hij is echt super maar wel wat duur want hij is echt zo op. Ik heb nu binnen een paar maanden al 60 euro aan concealer uitgegeven. (2 keer gekocht haha) Nu vroeg ik me af, is er een goedkoper alternatief?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 20:54

Ud naked :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:47

dyoka schreef:
Bedankt voor de reacties! Heeft iemand hier toevallig ook ervaringen met de bronzer van Chanel?

Ik weet niet welke je bedoelt, maar ik heb de crème bronzer. Hij is fijn, maar ik grijp meestal toch sneller naar m'n poeder bronzers. Hij ziet er trouwens echt uit als een of ander lekker toetje als je m nog niet gebruikt hebt. :')

Tytonidae schreef:
Gisteren naar Amsterdam geweest een daar een bezoekje gebracht aan de counter van Charlotte Tilbury. Uiteindelijk de Filmstar Bronze & Glow gekocht, wat een prachtig palette! <3 Echt liefde haha! Ook nog de Hot Lips in Kim K.W. uitgeprobeerd en die was zo mooi, die moet ik nog een keertje nabestellen! Echt de perfecte nude kleur. :)

Ah die lijken me zo mooi! Hoe bracht ie aan en hoe was de dekking? En is is meer roze nude of meer peachy nude? Vind het soms lastig zien op foto's, soms lijkt iets op een foto peachy en is het in het echt roze of andersom.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 21:52

Loose schreef:
Ah die lijken me zo mooi! Hoe bracht ie aan en hoe was de dekking? En is is meer roze nude of meer peachy nude? Vind het soms lastig zien op foto's, soms lijkt iets op een foto peachy en is het in het echt roze of andersom.

Toen ik hem op mijn hand swatchte was hij meer roze nude, op mijn lippen ietsje meer peachy maar dat komt omdat de verkoopster eronder de Lip Cheat Pencil in Pillowtalk had aangebracht, en die viel bij mij meer 'peachy' uit. Ik zou zeggen dat de kleur van zichzelf wel echt een roze nude is! Erg fijn als je wat lichter van teint bent en volgens mij heel mooi met een donkere ooglook! :j

(Pfff nu heb ik echt spijt dat ik hem gisteren niet meteen heb meegenomen :') )

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:40

DnT schreef:
Ik gebruik hem al zo'n half jaar dagelijks, soms 2x per dag en mijn flesje is nog steeds niet leeg.
Duur, maar ik vind hem zijn prijs absoluut waard!

In verhouding met wat je verbruikt is het helemaal niet zo duur inderdaad. Maar het is zo veel in 1 keer. Ik merkte met die 2 weken ook absoluut verschil.

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:50

Hee wat een leuk topic! Ik ben echt verlaafd aan het kijken van tutorials op YouTube. Maar misschien kan ik van jullie nog meer opsteken.

Meestal bestaat mijn look uit foundation, bronzer een lijntje boven mijn oog, mascara en wenkbrauwen.

Voor een feestje sta ik vaak wat langer voor de spiegel. Mijn look van afgelopen weekend:

Afbeelding

-foundation van make up studio
-contour van catrice
-highlighter van kiko
-oogschaduw bruin en lichtbruin kiko
- wit lijntje in waterlijn essence
- daaronder zwarte oogschaduw met dun kwartje aangebracht
- lijntje boven oog met eyeliner essence
- mascara 2x new york
- wenkbrauwen catrice en sjabloon
Laatst bijgewerkt door PreHungaro op 02-08-16 22:52, in het totaal 1 keer bewerkt

PreHungaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 22:52

Mandy92: je hebt echt een prachtig gezicht en die sproeten zijn zo mooi. Ik vind je make up look juist prachtig. Lekker naturel maar toch heel sprekend. Komt denk ik door je mooie blauwe ogen en de sproeten :)