[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mondy

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:10

Oh dat is rot ! Waarom ?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:26

Geen idee, wegens persoonlijke reden stuurden ze. Ik had er me maanden op verheugd, mijn weekend gepland, en dan plots gaat het niet door. Oke, nu heb ik het alweer verwerkt :+ Al hoop ik echt dat ik nu niet weer achteraan aanschuif aan het rijtje voor een afspraak, maar daar vrees ik wel voor. :(

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 09:31

Ach nou, ik snap heel goed dat je teleurgesteld bent hoor ik zou ook enorm balen! Maar ik ga er niet vanuit dat je nu achteraan aanschuift hoor in de lijn. Dat zou wel een heel klantonvriendelijke actie zijn. Gewoon even vragen :j

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:00

Oh nee. Wat klote! Ik hoop dat mijn afspraak op dinsdag blijft staan, ik heb bewust die datum gekozen. -O-

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 12:18

Ik hoop het ook voor jou! Natuurlijk kunnen ze er zelf ook niets aan doen als er iets ergs gebeurd is, maar ik vind het wel heel jammer. Je bereidt je er toch op voor en zo, en vooral nu de onzekerheid wanneer dan wel, want ik ben ook niet zo flexibel (kan enkel de zaterdag en mijn ouders kunnen die dag dan hun auto niet gebruiken, dus dat moet ook afgesproken worden)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 14:02

Ik heb niet het idee dat Blackbear heel onvriendelijk met hun klanten omgaat, dus ik neem aan dat dat wel goed komt Damned ;) Wij gaan eind november weer die kant uit, m'n vriend mag dan op de pijnbank. Ik helaas niet :(

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 17:30

Ik ga waarschijnlijk dinsdag onder de naald bij tattoo mirr :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 07:59

Ik denk dat ik van de week even bij kingdom binnen loop om een afspraak te maken voor mijn 2e tattoo! Ik wil graag een mandala op mijn rug, voorbeeld heb ik al 3 kwart jaar op mijn telefoon staan en ik vind hem nog steeds prachtig!

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:16

jasz schreef:
IrishCold schreef:
Nou mijn afspraak staat voor woensdag 16 november om 12.00 :o

Word er zenuwachtig van als ik er aan denk, maar ook steeds zekerder ervan. Ik wil hem toch echt graag zien :')

De shop waar ik hem laat zetten zei dat een schets niet hoefde. Als ik er ben dan laat hij de foto in hun bestand openen en word hij gemaakt zoals ik hem wens. En dan gaan ze zetten. Op mn linker schouder.
Zijn er meer shops die zo te werk gaan? Dit is mijn eerste tattoo dus weet niet hoe alles in zn werk gaat.

Voor de tattoo die ik laat zetten over 1.5 week ( :D ) doen ze het ook ongeveer zo. Ik had wel een afspraak voor het ontwerp. Toen moest ik de foto's mee nemen voor het ontwerp. Artist heeft toen het ontwerp even snel in paint uitgewerkt voor het beeld. En hij gaat het dan verder zelf uitwerken. Ik neem aan dat jij gewoon realistisch een foto als tattoo wil? Dan lijkt het me namelijk heel logisch dat ze het zo doen.

\

Ja, klopt. Realistische leeuwen kop was de foto

_love12_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 18:52

Binnenkort voor m'n eerste! Weet nog niet precies wanneer omdat ik borstvoeding geef en ik niet weet wanneer het kan.
Mijn ontwerp heb ik al eerder hier gepost, het worden 2 rozen (denk roze rozen) met de naam van m'n dochtertje bij m'n sleutelbeen/op m'n schouder
Ongeveer zoiets (niet precies zo, de rozen komen op een andere plek, en dit is heel amateuristisch bewerkt in paint door mij haha)Afbeelding

Edit: Oh en de naam wordt groter (meer in verhouding met de grootte van de rozen)

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-16 23:13

Ineens een vet idee voor mijn tweede tattoo, en ik heb jullie hulp nodig. Welke artist raden jullie aan voor een landschap, klein, in zowel een sprookjesachtige vrolijke stijl als duister (wel realistisch)? Ik wil nog niet teveel van m'n idee verklappen dus het is misschien een beetje een vage omschrijving :+ Ik heb al wat lopen zoeken maar ben dé artist nog niet tegengekomen.

Edit: ik wil er best een stukje voor reizen dus mag door heel Nederland zijn

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 00:02

Afbeelding

Iemand bekend met Hella Tatts in Utrecht? Hebben ook zaken in Almere, Amsterdam en Rotterdam volgens mij. Utrecht zou de nieuwste zijn. Ik vond de afbeeldingen op hun Facebook en website van de tatoeages wel netjes.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 00:09

Nou als die net zo knullig zijn als de Hella tatts hier in almere dan kun je wel meteen je eigen graf graven :\

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 00:27

Daphneeeej schreef:
Nou als die net zo knullig zijn als de Hella tatts hier in almere dan kun je wel meteen je eigen graf graven :\

Ja, zeg dat!
Daar is die Nyny (of zoiets?) uit buiten ook uit voortgekomen?

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 00:33

Klopt ja. Ik blijf er ver van weg

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 00:45

Volgens mij, maar pin me er niet op vast, hebben ze dat plaatje met de tijger van internet geplukt. Zag hem namelijk ook bij een gastartiest bij Tattoo Joey :=

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 02:35

Ik zou persoonlijk sowieso niet zo snel happen naar zulk soort kortingacties.. Echte kunst hoort niet in de uitverkoop.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 06:58

goldenarrow schreef:
Volgens mij, maar pin me er niet op vast, hebben ze dat plaatje met de tijger van internet geplukt. Zag hem namelijk ook bij een gastartiest bij Tattoo Joey :=

Die tattoo herkende ik ook ergens van..
Zoveel acties en kortingen slaat nergens meer op. Zou er zelf ook niet heen gaan.

Mijn afspraak staat gepland op 25 februari :)
Had 2 artiesten waar ik nog graag heen wilde, maar de ene heeft een wachttijd tot maart 2019.. zo lang kan ik niet wachten -O- :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:02

Hella is in Almere echt verschrikkelijk. Staat zelfs hier bekend als een tent waar je echt niet naar binnen moet lopen. Als artists met zulke acties werken blijf ik er sowieso weg, hoe aantrekkelijk het ook is.

Wbt landschappen, kijk eens naar Roald Van Den Broek bij Salon Serpent. Hij doet de laatste tijd veel van dat soort dingen.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:06

Wat is er mis met Almere dan? Kunnen jullie wat specifieker zijn?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:21

Lol, een plaatje pikken van internet is wel ultiem slecht zeg :')
En idd, ik houd ook niet zo van dit soort acties, goede artiesten doen dit niet.

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 08:42

BiBiQ schreef:
Wat is er mis met Almere dan? Kunnen jullie wat specifieker zijn?

Plaatjes van andere artiesten gebruiken als reclame, niet open zijn wanneer ze zeggen open te zijn. Hun shop waar ze mee samenwerken hier laat mensen staan terwijl ze er een afspraak mee hadden.

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:04

Ik ben echt allergisch voor die 'inken tot je niet meer kan' zin. :')

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:24

De houding van Nyny, ookal ken ik haar niet persoonlijk, staat me niet aan. Haar uitstraling, haar manier van doen. Mijn gevoel klopt daar 9 van de 10 keer prima in. Een shop zonder sfeer/ziel/gevoel.

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 09:53

Karlijn: guus mandigers bij tattoo joey heeft ook een vet landschap in zijn portfolio staan...zitten in Geldrop.