Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jasz schreef:IrishCold schreef:Nou mijn afspraak staat voor woensdag 16 november om 12.00![]()
Word er zenuwachtig van als ik er aan denk, maar ook steeds zekerder ervan. Ik wil hem toch echt graag zien![]()
De shop waar ik hem laat zetten zei dat een schets niet hoefde. Als ik er ben dan laat hij de foto in hun bestand openen en word hij gemaakt zoals ik hem wens. En dan gaan ze zetten. Op mn linker schouder.
Zijn er meer shops die zo te werk gaan? Dit is mijn eerste tattoo dus weet niet hoe alles in zn werk gaat.
Voor de tattoo die ik laat zetten over 1.5 week () doen ze het ook ongeveer zo. Ik had wel een afspraak voor het ontwerp. Toen moest ik de foto's mee nemen voor het ontwerp. Artist heeft toen het ontwerp even snel in paint uitgewerkt voor het beeld. En hij gaat het dan verder zelf uitwerken. Ik neem aan dat jij gewoon realistisch een foto als tattoo wil? Dan lijkt het me namelijk heel logisch dat ze het zo doen.
goldenarrow schreef:Volgens mij, maar pin me er niet op vast, hebben ze dat plaatje met de tijger van internet geplukt. Zag hem namelijk ook bij een gastartiest bij Tattoo Joey