Zil schreef:Ik heb mijn eetpatroon al drastisch aangepast de laatste maanden en ben ook 7 kilo afgevallen. Alleen sporten blijft een issue. Ik wil wel, maar heb door de weeks na werk geen tijd. Nu wil ik met een personal trainer 2 of 3x in de week in de ochtend gaan sporten. En dan echt vroeg. Van 7 tot half of kwart voor 8. Ik heb iemand nodig die mijn stok achter de deur is. Anders houdt ik het niet vol. En dan het liefste niet in sportschool maar vanuit huis, zeker omdat ik half 9 gewoon op werk moet zijn.
Maar hoe kom je aan zo iemand?? Iemand idee of ervaringen?
Pfhoe.. Ik weet niet goed hoe je een personal trainer kunt vinden die die tijden werkt, maar ik weet wel dat het je een hoop geld zal gaan kosten! Ik heb een tijd een personal trainer gehad, fijne dame, maar wel 55 euro per uur.
Nu doe ik aan crossfit (70 euro per maand/onbeperkt trainen (bij NL beste atleten

), ben toch wel verslaafd geraakt

heb er plezier in, push mijzelf over mijn eigen grenzen, leer leuke mensen kennen en het is een stok achter de deur omdat mensen je verwachten. Het enige nadeel is dat je aan tijden vast zit. Bij mijn box zijn er twee doordeweekse ochtenden van 7-8 trainingen, dan zou je je derde keer in het weekend kunnen. Ik weet ook dat er boxen zijn die dagelijks om 7 uur een training hebben staan.
Ik ben zelf echt ontzettend enthousiast over de sport. De afwisseling tussen conditie/kracht/gymnastics, iedere dag een totaal andere workout, de crossfitcommunity alles! Wat Brighteyes zegt over het omgooien van je mindset klopt helemaal, maar dat is een stuk makkelijker als je een sport vind die je leuk vind en waar je zelf beter/sneller/sterker in wil worden.
Wat is overigens de reden dat je na je werk niet kan sporten, als ik vragen mag?
Stral schreef:Macrodoelen heb ik ingevuld aan de hand van wat mij hier eens gezegd was qua verhoudingen:
koolhydraten: 75gr
eiwit: 135gr
vet: 40gr
Als ik het goed berekend heb, krijg je op basis van deze richtlijnen maar 1231 kcal binnen! Dat is echt heel weinig