Dat doe ik juist niet meer, want dat zorgde voor extra creasen. Ik heb niet elke dag oogschaduw op en dan zag je alleen een lijn foundation/poeder in mijn crease
Oh bij mij niet, maar ik doe het dan ook super dun. Niet altijd hoor, maar merk ook sowieso per dag dat het kan verschillen met hoe vet of droog mijn oogleden zijn. Irritant is dat.
Paintpot is echt heerlijk! Gebruik die dagelijks voor mijn oogschaduw en mijn wenkbrauwpoeder en alles blijft als een huis zitten. Heb ook Too Faced en UD geprobeerd, maar MAC Paintpot blijft het fijnste.
Barely There heb ik, net als Natural Beauty. Beide vind ik mooi. maar als BT mooi staat is Brave dus ook een aanrader? Ik dacht dat die me niet zou staan. Maar goed, er zijn er meer op de lijst die ik dan eerder zou aanschaffen Geloof dat ik zo nog 6 MAC lipsticks aan mijn collectie kan toevoegen
Barely there... is dat de wat bruinige? Ik heb alleen Natural Beauty en ik dacht juist dat dat de Brave "dupe" was...
ByCJS
Geplaatst: 02-02-15 14:09
Wat gebruiken jullie als basis/primer? Ik breng altijd een dagcreme aan en vervolgens de MAC studio sculpt foundation, maar merk dat wondjes/velletjes heel erg zichtbaar worden, ziet er niet heel erg lekker uit zeg maar. Ik heb al geprobeerd om eerst concealer aan te brengen en dan foundation, maar dat maakt eigenlijk weinig verschil. Laatst een poosje eerst de Catrice primer (zo'n vies siliconen goedje waar je poriën verstopt van raken ) opgedaan voor de foundation, maar ook dan niet het het resultaat wat ik wil..
Vind dat altijd zo grappig, dat een lipstick bij de 1 super gaaf kan zijn en bij de ander ronduit afschuwelijk
Suus___
Geplaatst: 02-02-15 14:52
Hebben jullie momenteel een lipstick check out list?
Ik wel: Mac faux Mac honeylove Mac velvet teddy Mac girl about town Mac captive Mac show orchid Mac creme de la femme Mac all fired up Mac just a bite Mac candy jum jum Mac lush life Mac craving Mac on hold Mac sin Mac spirit Mac fast play Mac dramatic encounter Mac mocha Mac deep love Mac deeply adored
Mac Staunchly Stylish lip pencil Mac Soar lip pencil Mac Whirl lip pencil Mac Spice lip pencil Mac nightmoth lip pencil
zijn er een paar waarvan ik ze wel online durf te bestellen maar gok dat ik er slimmer aan doe de mac counter in te stappen en dan flink te gaan swatches, dus ja idd
Anoniem
Geplaatst: 02-02-15 15:01
Ik wil Syrup, Brave, Diva, Sin, Cyber en Girl about town irl gaan begluren
En ik zou heel graag lipsticks van UD, Anastasia, Too Faced, Bite en Nars willen zien. Maar dan moet ik toch echt naar de US
Brave heb ik nog niet geprobeerd, die had ik in mijn handen toen ik bij de counter stond, maar de MUA trok hem uit mijn handen met de woorden: "Oeh, nee, die staat je niet" Euh... ok... dat had ik dan graag zelf even gezien...
Toen was ik er wel klaar mee en ben ik maar weg gegaan uit de belachelijke drukte Volgende keer maar.
Craving is bruin met rode ondertoon bij mij, ik vind hem heel gaaf
Jup. Maar daar staat die betreffende MUA ook wel om bekend
BelleTessa
Geplaatst: 02-02-15 15:28
Ik heb nog steeds geen lipsticks gekocht.. Ga in maart naar Miami en wil daar echt bij Sephora er 1 kopen of bij Mac, ben erg benieuwd wat mij goed staat namelijk. Dit is trouwens hoe de Nars radiantconcealer bij mij creast:
is het echt creasen? Ik heb wat lijntjes rond mn oog (leeftijd komt met gebreken ) en die gaan niet weg door mn foundation maar hoopt ook niet op.. ze blijven dus wat zichtbaar voor mn gevoel is dat nu bij jou ook.. maar kijk mobiel dus misschien is het niet groot genoeg..
Jeetje Dnt.. wauw.. ik weet niet hoe ik had gereageerd..