Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Depende schreef:Ja en dan willen jullie als 'harde kern' shredders van het eerste uur een eigen topic, waar niemand anders mag posten omdat het anders te druk wordt? Begrijp me niet verkeerd ik snap best dat je, je onderdeel van een groepje voelt maar het was mijn indruk dat dit topic toegankelijk was voor iedereen die maar iets wil posten hoe ver je ook bent met shredden en nu dan ook rippen en trouble zonen.Dorus schreef:Waar haal jij nou weer vandaan dat de 'harde kern' een eigen 'besloten' topic wil? Volgens mij is er helemaal niemand die dat zegt!
Er wordt alleen heftig geprotesteerd, omdat Bokt weer eens zonder nadenken z'n beperkingen oplegt en er imo nou niet bepaald oplossing worden aangedragen die gelijkwaardig vervangend zijn voor wat er nu is. Of eigenlijk moet ik zeggen was, want ze hebben hun briljante ideeën al doorgedrukt.
Juist door deze topics naar HK te verhuizen, zoals de modjes willen, krijg je veel meer een besloten groep en verlies je het open karakter van de topics op MW.
Helemaal mee eens! Ik kan me ook niet herinneren dat het in dit geval ging om kliekjesvorming vanuit "de harde kern". Ik ben zelf ook aan de late kant erbij gekomen en voel me evenveel waard als de originele groep shredders die inmiddels al klaar zijn of tegen het einde van het shredden aan lopen. Ik vind het dus grote onzin om te beweren dat een bepaalde groep shredders hun eigen topic willen. Iedereen is hier welkom en ik geloof ik dat dit iedere dag weer duidelijk is, te zien aan de reacties. Ook nieuwkomers worden aangemoedigd om mee te doen en niemand is afgehaakt omdat diegene niet gestimuleerd zou worden of welkom zou zijn.
Jouw indruk dat dit topic toegankelijk was voor iedereen, klopt dus zeker wel. Maar het gaat ook om de overzichtelijkheid. Je kan moeilijk informatie verschaffen als je een topic over meerdere onderwerpen hebt lopen.
De workouts zijn weliswaar door dezelfde persoon ontworpen, maar ze gaan niet over hetzelfde. Er worden andere soort vragen gesteld en tips gegeven. Het loopt dus volledig langs elkaar heen.
domegra schreef:Nieuwe shredder meldt zich tussen al het discussiegeweld. Ben in de derde dag van het programma en zo fanatiek dat ik vandaag maar direct twee keer heb getraind (vanmorgen om half zeven voor het werk en nu voor de tweede keer...). Viel me wel zwaar, maar 't werkt het anderhalve cakeje van vandaag wel een beetje weg
.
Jolien87 schreef:Maar waar haal je het vandaan dan, dat de harde kern per sé een eigen topic wil? Volgens mij wordt er in jouw quote over de harde kern gesproken, en niet namens de harde kern. Laat staan dat er gesproken wordt over een soort van privétopic waarin buitenstaanders en nieuwkomers niet gewenst zijn. Wellicht staat dit nu wat zwart-wit, maar het komt er wel op neer.
Loesss schreef:Jolien87 schreef:Wat heb je met je hamstrings dan, Loesss? Heb je die eens geblesseerd gehad ofzo?
Haha nee, wacht maar af als je Ripped gaat doen..... Spierpijn!
Dorus schreef:De ripped is idd echt hard voor je hammies. Bij mij beginnen ze zich nu na 6 dagen en 5 workouts weer een beetje op de achtergrond te houden. De spierpijn was nog erger dan je bovenbenen op dag 3 van de Shred.
Jammer dat je moet stoppen evony, maar het is natuurlijk geen blessure waard. Misschien kan je eens naar ripped kijken, daarbij wordt minder gesprongen.
Rebel_Jits schreef:Puu, vandaag een minder dagje gehad.
Dit was m'n 3e dag van RI30. Heb gisteren en eergisteren braaf m'n extra cardio en workout gedaan, maar vandaag de puf niet. Ben half verkouden (al een paar dagen) en ook nog eens 'die tijd van de maand', dus ben allang blij dat ik de ripped had gedaan. Even mezelf motiveren met wat fitblr (fitness/workout tumblr) en dan alsnog aan de 6w6p.
Heb trouwens een vraagje. Waarom is er in de 30DS geen pauze elke week en bij de RI30 wel? Ze zijn beiden intensief en ook beiden voor je hele lichaam, dus ik snap dat verschil niet zo