manzano schreef:Romyv schreef:trouwens, ik hoorde gisteren van iemand dat er een app is die je aan moet zetten als je bv alleen gaat hardlopen, fietsen of paardrijden. Sta je langer dan 5 minuten stil zonder hem uit te zetten, dan verstuurt die automatisch een SMS bericht naar 3 nummers die je voorprogrammeert. Super handig als je alleen naar buiten gaat met je paard, of alleen gaat hardlopen savonds!
Vandaag nieuwe hardloopschoenen gekregen, mn loopstyle is zo goed dat ik natural running heb gehad! Trots!half jaar geleden kreegik nog lichte steun en antipronatie maar dat is nu niet meer nodig. Kortom, weer flink verbeterd!
Is er iig voor paardrijden..... gemaakt door vriendinnetje (en bokker). Safe Rider heet die.
Ik kan die app niet vinden?
half jaar geleden kreegik nog lichte steun en antipronatie maar dat is nu niet meer nodig. Kortom, weer flink verbeterd!
Saferider
Kwam nu uit op de Polar RC3 GPS, kent iemand die? andere die ik namelijk 2e hands kon kopen wordt toch niks omdat ik daar niet heen ga kunnen om te kijken en ik vind opsturen toch wel riskant voor zo'n bedrag.
Ik train 4x per week waarbij ik interval hardloop, dus 30 sec wandelen (5 km/h) en 30 sec rennen (15 km/h) afwisselen voor een minuut of 20. M'n conditie is dus wel redelijk.
Verder geen verschillen.
). Nu heb ik hier in de omgeving niet/nauwelijks de mogelijkheid om heuvel training te doen. Is het een idee om via een schema voor halve marathon te trainen zodat ik op die manier wat 'over' heb? Ik heb niet echt een streeftijd voor de Zeven Heuvelenloop maar iets in de buurt van 6.00/km zou ik leuk vinden.