Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maartje__ schreef:Fijn dat er idd ook gezonde snacks zijn Madeira, vaak even lekker (soms zelfs lekkerder) dan al die chips/nootjes die op tafel staan. lekker fris
Monique, hoe ging je bootcamp? Zwaar zeker?
Ik heb net 21.1 km hard gelopen in 2 uur en 2 minuten, erg trots! Weer mooi 1300 kcal verbrand, ik heb m'n beweging wel weer gehad voor vandaag
Maartje__ schreef:@Dais, leuke verjaardag gehad afgezien van de drukte? Wat betreft lopen, ik zou gewoon eens beginnen met les 1 en kijken hoe dat gaat. Mocht dat je makkelijk af gaan kun je altijd nog een lesje overslaan. Misschien loop je te snel, dat je last hebt van je ademhaling? Als ik 10km p/u loop kan ik gewoon praten en heb ik geen snelle ademhaling, maar loop ik bijv 12 km p/u dan ben ik na 2 kilometer helemaal klaar omdat ik geen adem meer krijg. Lekker rustig beginnen, voor je gevoel onder je tempo gaan zitten en eens zien hoe dat gaat.
Mayflower_ schreef:Smaakt prima! Het is een banaan-kiwi-spinazie smoothie maar die hele spinazie proef je niet meer.
Ik was eerst erg sceptisch (ik hou niet van ''vieze'' dingetjes in mijn eten, apart kleurtje etc. ) maar ik dacht moet het eerst proberen en het is erg lekker!