Glossi, zo doe ik het inderdaad altijd! Maar dan nog heb ik bij de ene mascara veel meer krul dan bij de andere. Die MAC is er dan 1 voor op de lijst om eens te proberen En zo'n Make-up advies ook
oeeeh lekker veel gekletst hiero!! nu ik van ziekbed af ben extra zin om me op te tutten!! Heb nepwimpers ontdekt.. wat een wonder doet dat voor mijn ogen! ze lijken dan zo veel groter. Weten jullie welk merk nepwimpers fijn is, moet op werk heel veel dansen, dus bang dat ze door zweet uiteindelijk loslaten
Wat voor werk doe je Gianti? Ik dans veel stijldanswedstrijden en ik heb bijna nooit last van loslatende wimpers. Heel soms aan het eind van de dag een los hoekje. Ik gebruik meestal Essence met bijbehorende lijm. De wimpers van de Hema zijn iets stugger en laten daardoor soms net iets eerder los. Die lijm droogt bij mij ook iets eerder uit, waardoor je hem minder vaak kunt gebruiken.
Als Deijs de staatsloterij wint gaan we een bokt-make-up-meeting doen in new york…
onkeltje
Geplaatst: 14-07-14 08:45
Kan iemand mij vertellen wat deze precies doet. Heb hem ook geprobeerd maar zie niet zo heel veel verschil.
En dank je wel voor alle tips.. van het weekend weer aan het experimenteren geweest en volgens mijn vriend had ik sexy ogen... ja ja.... Dit keer met bruintinten gedaan alleen dan wordt het wel een beetje te donker allemaal voor mijn doen. Vandaag ook gewoon weer lekker blauw op
Laatst bijgewerkt door onkeltje op 14-07-14 08:46, in het totaal 1 keer bewerkt
Jannie79
Geplaatst: 14-07-14 08:45
Vraag: wat zijn voor jullie aanraders van MAC? aangezien ik verwend ben met douglasbonnen op mijn verjaardag wil ik mijn MAC collectie uitbreiden. Tips zijn welkom
Onkeltje, hij fixeert je foundation en maakt het iets matter. Dus het is ook niet de bedoeling dat je iets ziet. Zorgt er alleen voor dat je niet glimt.
Rianne1979, wat heb je al van MAC en wat zou je graag willen? Ik vind dat een MAC lipstick niet uit iemands collectie mag ontbreken. Verder vind ik de MAC soft & gentle een hele mooie highlighter.
onkeltje
Geplaatst: 14-07-14 09:18
Oke.. dank je wel Nelleke.. Dat klopt ook inderdaad wel, normaal glim ik ook erg op me voorhoofd enzo. Is nu wel stuk minder. Nog even foto'tje met blauw.
In het weekend was het dan allemaal wat meer. Ook met 2 kleuren. En heb nu ook de highlighter pen gevonden. Maar ben voorzichtig met proberen hoor . Voor doordeweeks vind ik dit zo prima
Jannie79
Geplaatst: 14-07-14 09:20
Ik heb een groot bedag aan cadeaubonnen gekregen, om even aan te geven een pro-pallet zou geen probleem zijn. Ik ben eigenlijk op zoek naar wat andere mensen gebruiken en bekijk dat en maak dan een keuze.
Op dit moment heb ik alleen de foundation. Lipstick staat ook op het lijstje. Kleur kies ik pas bij aanschaf. Soft en Gentle is het overwegen waard.