Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Chrissie_ schreef:Ik heb tragus piercing laten piercen, maar ik wil dr een ander staafje in, maar ik kan nergens traguspiercings vinden.. Kan je ook een labret staafje in je tragus doen?
Wie weet iets ?
miekelover schreef:ik heb stiekem een tongpiercign laten zetten met mijn zus. Me moeder vond het niet erg. gelukkig maar. Verder hoef ik er geen meer. ik heb nu een navel en tong en dat is genoeg
poes schreef:xxsweet: heeft zo'n percing echt een leuk effect eigenlijk? Van mijn tongpiercing zeiden ze altijd dat het leuke effecten zou geven, maar zo bijzonder vind ik het niet, zeker na 5 jaar niet meer, vind het net extra sensueel als ik hem eens uitlaat. Ik ken ook een jongen die hem moest uithalen omdat zijn vriendin e gevoelig was voor zijn tongpiercing.
miesjj schreef:Hallo,
ik heb maar vanaf pagina 250 gelezen...
Maar ik wil begin Januari een Tongpiercing laten zetten.
Maar ben echt zo bang:P
Ik heb ook een navelpiercing maar ik vond die echt pijn doen
Wie weet hoelang die ongeveer dik blijft?
En wat gebeurd er als snachts je balletje ofzo eraf gaat ( Dat las ik namelijk op internet)
-x-
Rianneke schreef:miesjj schreef:Hallo,
ik heb maar vanaf pagina 250 gelezen...
Maar ik wil begin Januari een Tongpiercing laten zetten.
Maar ben echt zo bang:P
Ik heb ook een navelpiercing maar ik vond die echt pijn doen
Wie weet hoelang die ongeveer dik blijft?
En wat gebeurd er als snachts je balletje ofzo eraf gaat ( Dat las ik namelijk op internet)
-x-
ik voelde van mijn tongpiercing echt niks! vond het moeilijkste van het zettn om mijn tong de hele tijd ver uit te steken... kreeg echt een lamme tong! bij mij issie ook amper dik geweest! heb gewoon kunnen eten praten zoenen enzo![]()
als er snachts een balletje af gaat slik je em denk door... maar je piercing blijft wel in je tong hangen hoor als het balletje er af iseen vriendin van mij heeft eens op haar werk een balltje ingeslikt en die heeft toen nog 6 uur met die piercing los gelopen voordat ze er een ander balletje op kon draaien
ik heb nog nooit een los balletje gehad en heb em toch al vrij lang! gewoon af en toe controleren of die nog goed vast zit
![]()
Maaik schreef:Je mag van de shop waar ik me liet piercen eerst weken niet eens zoenen hoor
miesjj schreef:Bedankt Geef me weer beetje hoop .
En dat van dat zoenen , in het begin heb je toch z'n lang staafje is dat niet vervelend dan ?
Oke bedankt mijn moeder was bang dat je snachts in dat balletje ofzo ging stikken ( Ze probeerd te zorgen dat ik er geen 1 neem )
Ik denk dat ik hem toch maar laat zetten .
x Michelle
Rianneke schreef:Maaik schreef:Je mag van de shop waar ik me liet piercen eerst weken niet eens zoenen hoor
je mag zoveel niet maar denk je dat iedeer zich daar aan houd?ik heb er nooit last van gehad en mede doordat ik gewoon at praatte en zoende is ie niet dik geworden... je tong is tenslotte een spier
miesjj schreef:Bedankt Geef me weer beetje hoop .
En dat van dat zoenen , in het begin heb je toch z'n lang staafje is dat niet vervelend dan ?
Oke bedankt mijn moeder was bang dat je snachts in dat balletje ofzo ging stikken ( Ze probeerd te zorgen dat ik er geen 1 neem )
Ik denk dat ik hem toch maar laat zetten .
x Michelle
een vriendin van mij heeft nog steeds haar eerste staafje erin! veel te lang ook maar zij vind em fijn en der vriend volgens mij ook![]()
en wanneer wilde je je tongpiercing laten zetten dan? als je em volgend weekend zet ofzo is ie met kerst allang weer normaalkan ej met een gerust hart bij je vriendje thuis gaan eten