[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Re: [centraal] Het Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:28

ik heb stiekem een tongpiercign laten zetten met mijn zus. Me moeder vond het niet erg. gelukkig maar. Verder hoef ik er geen meer. ik heb nu een navel en tong en dat is genoeg

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 14:26

Chrissie_ schreef:
Ik heb tragus piercing laten piercen, maar ik wil dr een ander staafje in, maar ik kan nergens traguspiercings vinden.. Kan je ook een labret staafje in je tragus doen?

Wie weet iets ? Tong uitsteken

ja dat heb ik. hij is een beetje lang geen last van. je ziet het ook niet. en je kan er veel verschillende knopjes op zetten Vingers aflikken

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 14:32

Ik heb gewoon oorbelletjes -stekertjes- en het achterkantje omgebogen, zoals bij een neusbel Ja

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 14:42

dat werkte bij mij niet, verlies ik steeds. nee, ik vind dit echt heel handig Lachen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 14:59

Ik verlies ze ook regelmatig, daarom koop ik flink in Haha!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:33

dan moet je ook een labretastaafje kopen slimmie Knipoog Haha! echt hoor, heel handig..

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 21:18

miekelover schreef:
ik heb stiekem een tongpiercign laten zetten met mijn zus. Me moeder vond het niet erg. gelukkig maar. Verder hoef ik er geen meer. ik heb nu een navel en tong en dat is genoeg

leg eens even uit hoe je dat stiekum met je zus doet als je moeder het "grote geheim" al weet Knipoog

als je het stiekum doet, zorg je ervoor dat je ouders het niet weten en zolang mogelijk niet achterkomen

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 02:08

ik denk dat ze het niet erg vond toen ze er achter kwam.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 12:22

ik kan niks stiekem doen Lachen als k het stiekem doe vertel ik et toch altijd erna, echt erg Haha!

dus mijn ouders weten ook nu pas wat voor dronken acties ik heb uitgehaald toen ik 16 was. maar ik weet nu ook van mijn zus dat ze helemaal niet zo braaf was als mij vroeger werd voorgedaan Haha! had ik dat maar eerder geweten Lachen

anouksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 20:50

haha ik kan ook slecht liegen hoor als ik iets gedaan had vertelde ik het maar gelijk,dan waren ze vaak nog minder boos dan dat ze er zelf achter moesten komen.

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 21:23

poes schreef:
xxsweet: heeft zo'n percing echt een leuk effect eigenlijk? Van mijn tongpiercing zeiden ze altijd dat het leuke effecten zou geven, maar zo bijzonder vind ik het niet, zeker na 5 jaar niet meer, vind het net extra sensueel als ik hem eens uitlaat. Ik ken ook een jongen die hem moest uithalen omdat zijn vriendin e gevoelig was voor zijn tongpiercing.

Nou.. ehh.. Jaa ik vindt van wel!
Het is net een tikje gevoeliger omdat die piercing je klit én de zenuwbuisjes (zoiets iig Tong uitsteken ) aanraakt.
Het is heel moeilijk uit te leggen.. Het is niet ineens een superheftig gevoel, maar wel meer gevoel dan normaal omdat er extra gestimuleerd wordt Lachen

Toen ik hem voor het eerst zelf uit ging testen dacht ik echt: Wooow woow wat is dit!! Hoe kan dit Wooow!

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:27

Hallo,
ik heb maar vanaf pagina 250 gelezen...
Maar ik wil begin Januari een Tongpiercing laten zetten.
Maar ben echt zo bang Tong uitsteken
Ik heb ook een navelpiercing maar ik vond die echt pijn doen Bloos
Wie weet hoelang die ongeveer dik blijft?
En wat gebeurd er als snachts je balletje ofzo eraf gaat ( Dat las ik namelijk op internet)
En blijf je slissen nee toch Bloos
Mijn hoofd zit vol met vragen Haha!
-x-

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:35

miesjj schreef:
Hallo,
Maar ben echt zo bang:P
En wat gebeurd er als snachts je balletje ofzo eraf gaat ( Dat las ik namelijk op internet)
-x-

ik voelde van mijn tongpiercing echt niks! vond het moeilijkste van het zettn om mijn tong de hele tijd ver uit te steken... kreeg echt een lamme tong! bij mij issie ook amper dik geweest! heb gewoon kunnen eten praten zoenen enzo Tong uitsteken
als er snachts een balletje af gaat slik je em denk door... maar je piercing blijft wel in je tong hangen hoor als het balletje er af is Haha! een vriendin van mij heeft eens op haar werk een balltje ingeslikt en die heeft toen nog 6 uur met die piercing los gelopen voordat ze er een ander balletje op kon draaien Ach gut ik heb nog nooit een los balletje gehad en heb em toch al vrij lang! gewoon af en toe controleren of die nog goed vast zit Knipoog

en over dat stiekum doen... ik heb mijn navelpiercing ook stiekum laten zetten maar zou dat nooit meer doen! wil niks achterhouden voor me moeder en ze was toen ook wel een beetje teleurgestelt in me dat ik het niet gezegt had Bloos andere piercings heb ik gewoon gezegt en zei ze ja ik vind het 3 keer niks maar het is je eigen lichaam...

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 16:57

Rianneke schreef:
miesjj schreef:
Hallo,
Maar ben echt zo bang:P
-x-

ik voelde van mijn tongpiercing echt niks! vond het moeilijkste van het zettn om mijn tong de hele tijd ver uit te steken... kreeg echt een lamme tong! bij mij issie ook amper dik geweest! heb gewoon kunnen eten praten zoenen enzo Tong uitsteken
als er snachts een balletje af gaat slik je em denk door... maar je piercing blijft wel in je tong hangen hoor als het balletje er af is Haha! een vriendin van mij heeft eens op haar werk een balltje ingeslikt en die heeft toen nog 6 uur met die piercing los gelopen voordat ze er een ander balletje op kon draaien Ach gut ik heb nog nooit een los balletje gehad en heb em toch al vrij lang! gewoon af en toe controleren of die nog goed vast zit Knipoog

Bedankt Haha! Geef me weer beetje hoop Tong uitsteken.
En dat van dat zoenen , in het begin heb je toch z'n lang staafje is dat niet vervelend dan ? Bloos
Oke bedankt mijn moeder was bang dat je snachts in dat balletje ofzo ging stikken ( Ze probeerd te zorgen dat ik er geen 1 neem Tong uitsteken)
Ik denk dat ik hem toch maar laat zetten .
x Michelle

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:09

Je mag van de shop waar ik me liet piercen eerst weken niet eens zoenen hoor Verward

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:09

Aan de mensen met een navelpiercing:
Hoe vaak 'kan' je een navelpiercing veranderen? Om de hoeveel tijd zeg maar?

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:11

Ik heb een navelpiercing en na 6 weken mocht ik hem zovaak veranderen als ik wou.
-x-

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:14

Ja dat snap ik. Ik na 8 weken. Maar hoevaak kan je dat doen?
Aangezien je bij een gaatje in je oor dagelijks erin en eruit haalt.
Maar lijkt me niet echt goed voor je navel dit iedere dag te doen (of zowiezo 1 keer in de week ofzo)

Want ik heb hem nu een paar keer achter elkaar verandert voor uitgaan. Daarvoor had ik een hele mooie in met kettinkjes enzo alleen die heb ik dus een week erin laten zitten omdat ik bang was dat me navel ging 'irriteren'. Alleen nu is er dus een kettinkje afgebroken. Alleen met uitgaan of een gelegenheid wil ik dus gewoon een mooie in. Alleen om dit iedere keer te veranderen. Is dat wel goed?

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:17

Ik had nog 1 vraagje ?
hoelang duurd het gemiddeld dat je weer normaal alles kunt eten, en weer normaal kan praten.
( en dan ruim gerekend)
Want met kerst zou ik voor het eerst bij mijn vriendje thuis komen .Bloos En nu wil ik daar niet komen met een opgezette tong Tong uitsteken
Dus ik zit te twijfelen of ik hem ervoor zet of begin Januari.
-x-
Laatst bijgewerkt door Michelle_ op 03-12-06 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:20

Maaik schreef:
Je mag van de shop waar ik me liet piercen eerst weken niet eens zoenen hoor Verward

je mag zoveel niet maar denk je dat iedeer zich daar aan houd? Clown ik heb er nooit last van gehad en mede doordat ik gewoon at praatte en zoende is ie niet dik geworden... je tong is tenslotte een spier Pling
miesjj schreef:
Bedankt Geef me weer beetje hoop .
En dat van dat zoenen , in het begin heb je toch z'n lang staafje is dat niet vervelend dan ?
Oke bedankt mijn moeder was bang dat je snachts in dat balletje ofzo ging stikken ( Ze probeerd te zorgen dat ik er geen 1 neem )
x Michelle

een vriendin van mij heeft nog steeds haar eerste staafje erin! veel te lang ook maar zij vind em fijn en der vriend volgens mij ook Knipoog
en wanneer wilde je je tongpiercing laten zetten dan? als je em volgend weekend zet ofzo is ie met kerst allang weer normaal Haha! kan ej met een gerust hart bij je vriendje thuis gaan eten Knipoog

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:22

Je dat is wel zo, maargoed ik verwisselde mijn navel ookal na 3 weken.
Alleen mijn tong.. Denk toch eerlijk gezegd wel dat ik daarmee oppas. Een ontstoken tong lijkt me nouook niet bepaald fijn Clown

Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:39

Rianneke schreef:
Maaik schreef:

je mag zoveel niet maar denk je dat iedeer zich daar aan houd? Clown ik heb er nooit last van gehad en mede doordat ik gewoon at praatte en zoende is ie niet dik geworden... je tong is tenslotte een spier Pling
miesjj schreef:
Bedankt Geef me weer beetje hoop .
En dat van dat zoenen , in het begin heb je toch z'n lang staafje is dat niet vervelend dan ?
Oke bedankt mijn moeder was bang dat je snachts in dat balletje ofzo ging stikken ( Ze probeerd te zorgen dat ik er geen 1 neem )
x Michelle

een vriendin van mij heeft nog steeds haar eerste staafje erin! veel te lang ook maar zij vind em fijn en der vriend volgens mij ook Knipoog
en wanneer wilde je je tongpiercing laten zetten dan? als je em volgend weekend zet ofzo is ie met kerst allang weer normaal Haha! kan ej met een gerust hart bij je vriendje thuis gaan eten Knipoog

Ik zou denk ik dan woensdag laten zetten ( en dan donderdag en vrijdag maar niet naar school gaan Tong uitsteken)
Dan moet het toch met kerst wel weg zijn ?
ALvast bedankt voor al jullie reacties Haha!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:53

mijn navel is nieteens geirriteered na het wisselen. volgens mij maakt het niet echt uit hoe vaak je hem wisselt, als je het maar voorzichtig doet.. ik heb vorige maand een nieuwe erin gezet, en over een weekje of zo wissel ik weer. heb hem nu vier maanden.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:57

M'n navelpiercing wissel ik ook naar hartelust Ja

Ik was van het weekend tijdens het stappen m'n balletje van m'n madonna verloren, dus haalde m'n piercing eruit. Was echt hel om hem de volgende dag weer in te doen Scheve mond

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:57

Navels groeien idd erg snel dicht. Haha!

Milo: Mijnes ook niet, alleen ik ben bang dat dat wel gebeurt Knipoog