ivy_power89 schreef:ivy_power89 schreef:Ik vraag mij wel af waarom huisartsen zo tegen het voorschrijven zijn?
Krijgen ze een tik op de vingers van een instantie? Want als een patiënt het zelf betaald en er zoveel goede resultaten worden behaald zie ik het probleem echt niet zo...
Kom jij even lekker het topic binnenvallen en meteen een bericht dumpen met onzin.....
Heb je je ingelezen wat Ozempic, mounjaro etc is?
Want troep? Het is van origine een DIABETES medicijn, mensen gebruiken het om hun suiker te reguleren.
Hoog suiker = ongezond
Dat er nog meer voordelen bijkwamen kijken, is alleen maar meegenomen.
Dus als het troep is wat je zo hard roept, onderbouw het dan ook?
Waarom is het zulke troep?
Kom jij even een onvolwassen reactie geven...
Ik lees al langere tijd mee en heb van een van de bokkers al eens via pb bericht gekregen op basis van een vraag over afvallen in een ander topic.
Daarnaast, jij stelt een vraag. Of was het retorisch?
Maar ik lees het berichtje van shenavallie helemaal niet zo aanvallend. Er zijn namelijk ook gevallen bekend dat mensen iets anders inspuiten dan wat ze denken dat erin zit. En het blijft een medicijn, zoals hier terecht ook werd aangehaald; ook op paracetamol zit een bijsluiter. Dus overleg met je eigen huisarts bij voorkeur, want zoals het positief kan werken op de hormonen kan het bij sommigen wellicht ook negatieve effecten teweeg brengen zonder goede voorlichting. Of als je wil stoppen dat het dan weer een tegenovergesteld effect geeft omdat je systeem anders is gaan werken en er geen leefstijl verandering heeft plaatsgevonden. 
en dan nog maar 1 glas/blikje per dag zo ongeveer.