Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Fenn schreef:Goof, wat een progressie! En je zat ooit met een nekhernia, toch? Geeft mij ook motivatie om stabiel door te gaan.
Ja, goed onthouden zeg.
2 jaar terug was dat. Mijn nek is nog steeds gevoelig helaas, zeker na mijn aanrijding een half jaar terug. Ik baal ervan, maar kan gelukkig wel alles.
Heb je ook een hernia?
Samantha_ schreef:Ik start in wave 2 Leonie! En jij?
Samantha_ schreef:Ben je niet bang dat de snellere mensen massa ja meesleept? Heb ik iig wel altijdGave schoenen Leonie!
Ik was natuurlijk aan het trainen om sneller te worden, voor m’n blessure. De bedoeling was onder de 4u, volgens mn trainer kon ik dat makkelijk halen.
Dus op zijn advies een tijd van 3:40 opgegeven. Nou haal ik dat bij lange na niet maar als ik rechts loop en niet vooraan ga staan loop ik niemand in de weg.
Goof schreef:Mooie schoenen Leonie. Ik liep voorheen ook op anti-pronatie, maar ik ben er achter gekomen dat ik prima op normale schoenen kan lopen mits ik maar voldoende demping heb.
Sherivey schreef:Ik ging vanochtend weer op pad.
Totaal 11 km:
- 2 km inlopen
- 2x 3 km iets meer tempo (marathon/halve marathon tempo) 1 km rustig
- 2 om uitlopen
Supervixen schreef:Wat is dit nou weer voor een achterlijk verdienmodel van garmin? 90 euro per jaar voor een paar extra plaatjes? Hou eens op zeg![]()
[ Afbeelding ]