Ik ben tussen de regenbuien door het bos in geweest, maar het begon flink te plenzen en toen moest ik rennen naar de horeca om te schuilen. Daarna scheen de zon weer volop.
Lab vond vooral de plassen in het bos leuk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jojoleinee schreef:Wat véél foto's! Prachtige vakantiefoto's met veel zon, heerlijk!
Wij hebben vandaag van 1100-1700 door het centrum in Breda gelopen. Best een eind![]()
Ik heb EINDELIJK cowboylaarsjes gekocht, vriend en ik zijn allebei goed geslaagd voor kleding uit de uitverkoop en we hebben stiekem al een beetje naar trouwringen gekekenvorige week, toen we aan het strand waren, heeft mijn vriend me ten huwelijk gevraagd
DideH schreef:Weer even een korte fotospam en een zwaai![]()
Man wat zit er veel hoogteverschil in porto. Ik heb mn fitbit "rollercoaster badge" gehaald net, 125 verdiepingen op een dag.
[ [url=m/UAblpS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eHTLNz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QmTVma.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jpsP2T.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen porto zonder porthuis bezoekje:
[ [url=m/Yv6rB7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W3HDeA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kHKsjs.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yg7dey.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had een rustig afgelegen zandpaadje gespot vanaf het kloosteruitkijktpunt. Dus wij daarheen. Spijt![]()
Ik wilde een klein trappetje van steen opklimmen, kwamen er uit de struik ernaast ineens een paar wesp look a likes aanzeilen. Werd direct gestoken. Maar snel weer weggegaanNu een allergische reactie
![]()
[ [url=m/CFs6OP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/mGzmRi.jpg]Afbeelding[/url] ]