Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

zit bij m'n sportabonnement in. Alleen is "mijn" zwembad nu gesloten met vakantie en dan moet ik uitwijken naar het andere zwembad. En daar zit ook een recreatiebad bij. Ofwel: in de vakantie al extra drukte bij banenzwemmen EN de badmeesters hebben een dagtaak aan die rotkinders uit het baantjesbad te houden. Soms glippen er nog wat tussendoor en aangezien het toch al treintjeszwemmen is word ik er meestal niet zo heel enthousiast van.
gaucho schreef:Pallatin inderdaad Amsterdamse bos, dat ken ik op mijn duimpje dus dat is altijd wel makkelijk voor een snel rondje.
Hoe maak je die eiermuffins?
Best oneerlijk; mijn moeder en tante leven beiden gezond (roken niet, sportief en gezond gewicht) en dan toch hiervoor aan de medicatie moeten. Mijn andere tante heeft het dan weer niet… 
Dustinlover schreef:Gfeliciteerd Gaucho! Leuke nieuwe frisse start!
Roosch wat knap zeg!
Hier gewoon niks in huis dan kan ik ook geen verleiding hebben. Naja er ligt en zak chips en daar pak ik iedere avond een schaaltje van. Gisteren had ik voor het eerst een nieuwe ervaring. Speeddaten! Natuurlijk kwamen de bitterballen naar boven, maar heb ze tot 3x toe kunnen weigeren

Pallatin schreef:Ik kreeg gister wel wat vervelend nieuws: mijn moeder en tante hebben beiden genetisch bepaald verhoogd cholesterol en moeten dus aan de medicijnen. Mijn zus en ik moeten ook onderzocht worden, hopelijk hebben wij het niet…ik geloof dat de kans 50/50 is….Best oneerlijk; mijn moeder en tante leven beiden gezond (roken niet, sportief en gezond gewicht) en dan toch hiervoor aan de medicatie moeten. Mijn andere tante heeft het dan weer niet…
daarna maar weer even normaal gaan doen...

Ben wel wandelend naar kantoor (2km).
ben eigenlijk maar een heel kleine eter. Dat zou bij mij het probleem niet moeten zijn.
onwijs stoer van mezelf vind ik
in 1 uur en 3 minuten, dus ook nog best snel.
Hier is het al een uitdaging om een rondje lopen gepland te krijgen met een kleuter en een man die zelfstandig is