Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Imre

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:06

Gefeliciteerd Gaucho!

Die keuken zo dichtbij is wel een ding he, kosseh, die niet steeds opentrekken is best lastig.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:38

Galajurk is mooi doel *\o/*

Roos in het zwembad: *denkt minimaal 15 km te hebben gezwommen*

In werkelijkheid volgend activity tracker band: nog geen 1500 meter.

^) :D

Wel 55 minuten gezwommen volgens dat ding. Ik vind het heilig. :7

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:52

Ik vind 55 minuten zwemmen best pittig.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:54

Ik ook!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 20:54

Ik was al blij met 10 baantjes

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:03

Ik ga eigenlijk altijd een uur, maar ik ga zo langzaam dat ik bijna zink. :j :)) :')

Dit gaf ie aan:

Afbeelding

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:18

Dat zinken lukt bij mij nooit. Uur zwemmen ook niet. Haha. Goed bezig hoor. Zwem je in een binnen of buitenbad? :)

Gefeliciteerd Gaucho met je nieuwe baan!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-21 21:21

In een binnenbad. :j zit bij m'n sportabonnement in. Alleen is "mijn" zwembad nu gesloten met vakantie en dan moet ik uitwijken naar het andere zwembad. En daar zit ook een recreatiebad bij. Ofwel: in de vakantie al extra drukte bij banenzwemmen EN de badmeesters hebben een dagtaak aan die rotkinders uit het baantjesbad te houden. Soms glippen er nog wat tussendoor en aangezien het toch al treintjeszwemmen is word ik er meestal niet zo heel enthousiast van. :')

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 08:09

Gfeliciteerd Gaucho! Leuke nieuwe frisse start!

Roosch wat knap zeg!

Hier gewoon niks in huis dan kan ik ook geen verleiding hebben. Naja er ligt en zak chips en daar pak ik iedere avond een schaaltje van. Gisteren had ik voor het eerst een nieuwe ervaring. Speeddaten! Natuurlijk kwamen de bitterballen naar boven, maar heb ze tot 3x toe kunnen weigeren :D

Pallatin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 08:13

gaucho schreef:
Pallatin inderdaad Amsterdamse bos, dat ken ik op mijn duimpje dus dat is altijd wel makkelijk voor een snel rondje.

Mijn paard staat op 1 van de stallen aan het rand van het bos, dus ik ben daar een paar keer per week te vinden :D
Van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat voor soort projecten ga je managen?

@ Roosch, wat goed dat je weer zo goed aan het sporten bent geslagen! Kan je straks zonder gêne weer de weegschaal/ t kreng afstoffen. ;) Hoe maak je die eiermuffins?
@ Imre, knap dat je de appeltaart hebt weerstaan (zelf gebakken? Zo ja, dan vind ik je helemaal een held)

Qua verleiding: ik vind het thuis toch wat makkelijker dan als ik naar kantoor moet, denk ook omdat de dag door de reistijd dan zoveel langer is: ik heb dan echt al rond 10.00 alweer een knorrende maag…en ik heb dan al op de fiets gezeten en kom wel op de stations en in de stad langs allemaal ‘verleiding’….ik vind het ‘s avonds thuis wel moeilijk, dan heb ik echt lekkere trek en vind ik het lastig om het bij 1 tussendoortje te houden.

Ik kreeg gister wel wat vervelend nieuws: mijn moeder en tante hebben beiden genetisch bepaald verhoogd cholesterol en moeten dus aan de medicijnen. Mijn zus en ik moeten ook onderzocht worden, hopelijk hebben wij het niet…ik geloof dat de kans 50/50 is…. -O- Best oneerlijk; mijn moeder en tante leven beiden gezond (roken niet, sportief en gezond gewicht) en dan toch hiervoor aan de medicatie moeten. Mijn andere tante heeft het dan weer niet…

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 08:27

Vervelend Pallatin. Valt daar met voeding niet ook nog een hoop te doen? Mijn oma had dat inderdaad ook, maar zelf heb ik daar absoluut geen last van gelukkig.

Ik heb jaren op Wennekers gestaan met mijn vorige paard :D

Projecten kunnen van alles zijn, in principe wel in de retail / groothandel / supply chain hoek, en dan van software implementaties tot organisatie wijzigingen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 08:31

Dustinlover schreef:
Gfeliciteerd Gaucho! Leuke nieuwe frisse start!

Roosch wat knap zeg!

Hier gewoon niks in huis dan kan ik ook geen verleiding hebben. Naja er ligt en zak chips en daar pak ik iedere avond een schaaltje van. Gisteren had ik voor het eerst een nieuwe ervaring. Speeddaten! Natuurlijk kwamen de bitterballen naar boven, maar heb ze tot 3x toe kunnen weigeren :D

Oh speeddaten, dat lijkt me op zich wel geinig. In al die jaren dat ik vrijgezel was nooit behoefte aan gehad maar lijkt me tof. :D

Die eiermuffins.. gaucho is onze keukenprinses, die heeft er heel goeie recepten van. :j

Ik heb m'n eigen variant ervan gemaakt omdat ik niet veel lust en dat is dus met wat kalkoenbacon of kipgehakt, ei, geraspte kaas en een lading kruiden. :D

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:05

Pallatin schreef:
Ik kreeg gister wel wat vervelend nieuws: mijn moeder en tante hebben beiden genetisch bepaald verhoogd cholesterol en moeten dus aan de medicijnen. Mijn zus en ik moeten ook onderzocht worden, hopelijk hebben wij het niet…ik geloof dat de kans 50/50 is…. -O- Best oneerlijk; mijn moeder en tante leven beiden gezond (roken niet, sportief en gezond gewicht) en dan toch hiervoor aan de medicatie moeten. Mijn andere tante heeft het dan weer niet…

Wat balen zeg van dit nieuws. Hopelijk zit je aan de goede 50% van de streep. Zou in ieder geval heel fijn zijn als je niet met medicijnen hoeft te beginnen. Misschien valt er inderdaad qua voeding nog wel het één en ander te doen voor jouw moeder en tante. Maar zaak ik waarschijnlijk dat het zich eerst gaat stabiliseren en vanuit daar verder. Wanneer mag je zelf voor onderzoek?

Ik heb gisteren het fietsen ingeruild voor een lesje kickboksen. Het was zo rustig met kickboksen dat ik privéles kreeg. Kortom, ik ben wel lekker even afgemat door de trainster, haha. Personal training zonder er extra voor te betalen, toch best leuk :Y)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:10

Oh, wat rot van dat verhoogde cholestorol!

Ik hoop ook dat je aan de goede kant zit. :(:)

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:42

Ik bestelde gisteravond om half 11 een pizza, ik was zo moe en hongerig... Hele dag in de auto en leuke dingen gedaan en natuurlijk gek gegeten. Heb m wel voor maar 5/8 opgegeten dus als ontbijt eet ik de rest :') daarna maar weer even normaal gaan doen...

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:51

corinep schreef:
Ik bestelde gisteravond om half 11 een pizza, ik was zo moe en hongerig... Hele dag in de auto en leuke dingen gedaan en natuurlijk gek gegeten. Heb m wel voor maar 5/8 opgegeten dus als ontbijt eet ik de rest :') daarna maar weer even normaal gaan doen...

Hahahaha, klinkt wel goed <3

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 09:59

De pizza was helaas niet super geweldig, om half 11 is er natuurlijk niks fatsoenlijks open :')

De rest van de dag ook al behoorlijk slecht gegeten

Kwark met Musli
Kaiserbroodje kaas
2 croissantjes
3 stroopwafels
14 kipnuggets
Uitdeelzakje paprika chips
3 pannenkoeken met poedersuiker
Blikje ijsthee sparkling
2 snoepjes

Wel 10.000 stappen en hele leuke dag gehad.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:02

Oef Corine, dat is niet echt een topdagje nee. Maar, ik neem aan dat je dat niet elke dag zo doet ;) Dus als er eens zo een dagje tussen zit dan kan dat gebeuren. Accepteren en weer doorgaan.

Balen dat de pizza tegenviel. Dat is dan wel echt heel zonde.
Een leuke dag is natuurlijk altijd goed :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:36

14 kipnuggets? Waar laat je die? :')

Klinkt inderdaad niet als een topdag. Herpakken en door.

Ik heb m'n menu voor de dag ook klaar. Heb de eetmeter app toch maar schoorvoetend weer afgestoft.. inzage.. vooruitgang.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:39

Ik werk vandaag op kantoor, dus netjes broodjes mee, tussendoortjes mee.
Er is geen kantine/automaat hier, dus kan ook niks extra's hier nemen :P

Vanavond is wel pizza tijd :9 Ben wel wandelend naar kantoor (2km).
En vanmiddag weer wandelend naar huis. Dus beweging zit wel goed vandaag.
Naast m'n gewone stappen dus :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:41

@Roosch vertrouwen is goed, controle is beter :j.
Soms is het goed om even extra vinger aan de pols te houden.

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:50

De 14 kipnuggets waren mijn lunch :+

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 10:56

Volgens mij moet ik daar minstens m'n vent voor meenemen om dat op te krijgen haha. :') ben eigenlijk maar een heel kleine eter. Dat zou bij mij het probleem niet moeten zijn.

Ik ben ook weer met intermittent fasting begonnen. Althans op een gewone dag.

Daarstraks al even kort op Foxy gestaan en over een uurtje maar ontbijten/lunchen. :))

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 12:05

Inzage helpt bij mij echt. Anders stouw ik ook ongemerkt van alles weg.

Ik heb vanochtend vroeg gewoon 10 km hardgelopen *\o/* onwijs stoer van mezelf vind ik :D in 1 uur en 3 minuten, dus ook nog best snel.

En begonnen met een buikspier - en leg challenge van 28 dagen beide, zodat ik ook in mijn vakantie nog een beetje bezig ben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-21 13:07

Echt respect hoor voor al die fanatieke sporters hier _/-\o_ Hier is het al een uitdaging om een rondje lopen gepland te krijgen met een kleuter en een man die zelfstandig is :')