Na 1,5 jaar heb ik weer een afspraak staan voor nieuwe acryl nagels.
Ben ook van goede voornemen om mijn nagels en nagelriemen wat beter te verzorgen... Ze hebben te lang geen liefde gekend

Ik lees hier graag even mee om inspiratie op te doen!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
A_nouk schreef:Fleurtjeh, ik hoop dat je geen spijt gaat krijgen van je vele gewissel. Het afweken is echt een aanslag op je nagels, ben er zuinig op.. je enthousiasme is leuk om te zien maar ik hoop dat je over een paar weken niet een bericht hier gaat plaatsen dat je nagels bladderen en je nagel bed pijn doet
F_Orumster schreef:Fleurtje, waarmee zet je de witte lijn, met het kwastje van de lak? Je zou daar een heel dun kwastje voor kunnen kopen waarmee je meer controle hebt. Of iets als een sateprkkker. Dan kun je het lijntje subtieler en met meer controle zetten.
pluisje88 schreef:Als ik m’n eerste rubberbase (denk maar meteen met een kleurtje) wil gaan proberen, welke raden jullie dan aan? Mijn merkenervaring gaat niet verder dan pink (die me tot nu prima bevalt trouwens..)
DemDeempel schreef:@stal_fiore ik gebruik bij de peel base 2x de prep booster, 2x de peel base en dan een rubberbase. Heb zelden dat er een nagel binnen twee weken af komt. Ik doe dit bij mijn moeder en zus en die zijn er heel tevreden over.
Heb jij je nagel opgeruwd voor het lakken?
fleurtjeuh schreef:F_Orumster schreef:Fleurtje, waarmee zet je de witte lijn, met het kwastje van de lak? Je zou daar een heel dun kwastje voor kunnen kopen waarmee je meer controle hebt. Of iets als een sateprkkker. Dan kun je het lijntje subtieler en met meer controle zetten.
Ik heb een goedkoop setje kwastjes gekocht en het daarmee gedaan.
Niet erg netjes inderdaad, heb ook 2 lagen gedaan omdat ik em te doorzichtig vond. De lak is ook niet erg gepigmenteerd, dus dat is niet zo gek.
Stal_Fiore schreef:Ah dat is naar Anouk! Kan je hem niet redden met een pleister er over? Alhoewel 3 weken wel erg lang is nog voor 1 keer naar iemand anders gaan.
Ik heb gisteren voor het eerst gewerkt met de Peel base van pink gellac. Helaas had ik s avonds al dat het los kwam aan de bovenkant, terwijl ik wel goed had gesealed. Het hield dus een halve dag, terwijl ik vrij weinig gedaan had… in een restaurant zitten.
Beetje jammer. Hebben jullie tips daarvoor dat het beter blijft zitten? Ik had de prepbooster er onder gebruikt.
Ik heb ze nu met wat extra topcoat weer opnieuw gesealed in de hoop dat ze iig nog een avondje houden. Ga vanavond op visite, dus zonde als ik dan met halve nagels kom.
Deze kleur heb ik er op
[ [url=m/XweimF.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier zie je dat ze loskomen
[ [url=m/46eCif.jpg]Afbeelding[/url] ]
Britt_Sisi schreef:Oke ik heb een dillemma en advies nodig, door de berichten hier begin ik toch te twijfelen of ik inderdaad niet een allergische reactie heb.
Dit is erger geworden na het weken met aceton. Nu twijfel ik, doe ik er slim aan om het er nu af te halen (nogmaals weken met aceton met dus risico dat het daardoor komt en nog 10 keer zo erg gaat worden) of dat ik het nog even aan moet kijken, met het risico dat het ook erger wordt
Iemand tips?
Het vijlen tot op mijn eigen nagels durf ik niet ivm beschadigen.