. Nu dus rustig opbouwen. Beetje aan het zoeken hoe ik het ga indelen. Welke workouts, welke dagen cardio enzo. Iemand nog leuke trainingen? Liefst niet full body. Leuke buikspier oefeningen? Ook voor armen nog een beetje zoekende
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Nu dus rustig opbouwen. Beetje aan het zoeken hoe ik het ga indelen. Welke workouts, welke dagen cardio enzo.
kosseh schreef:Hier wel oké. Mag weer sporten. Nu dus rustig opbouwen. Beetje aan het zoeken hoe ik het ga indelen. Welke workouts, welke dagen cardio enzo.
Iemand nog leuke trainingen? Liefst niet full body. Leuke buikspier oefeningen? Ook voor armen nog een beetje zoekende
. Maar niet meer last van m'n arm gekregen erdoor dus dat is positief. Wordt ook nog gebeld voor een proefles PT. Ben ik ook erg benieuwd naar.
. Wel wat minder dan voorheen. Ging eerst 6 a 7 keer per week. Needje schreef:Hoe krijg jij zoveel oefeningen in zo’n korte tijd?
Dan rust je dus echt 0,0.
Nee hoor, viel reuze mee. Ik doe telkens 2 oefeningen afwisselend met een 20-tal seconden rust tussen herhalingen. Nadat ik klaar ben met alle reps van deze twee oefeningen neem ik een minuutje of 2 rust. Gaat prima zo!
Wel geen spierpijn vandaag, maar dat heb ik over het algemeen nog zelden.