Wel verstandig.
Ik ga zo een rondje in de wind doen, te verleidelijk om het niet te doen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Greetje63 schreef:Ja jammer de two rivers op het allerlaatste moment toch nog afgelast omdat de storm net een paar uurtjes eerder kwam dan gepland. En dat was zelfs de avond ervoor nog niet te voorzien. Voor hetzelfde geld zou die juist een paar uurtjes later zijn en was er helemaal niets aan de hand. Zat al helemaal klaar om te vertrekken want toen ik uit bed kwam zou het nog doorgaan. Dus net voor ik wil vertrekken nog even gekeken en helaas. Maar goed ik had mijn hardloopkleren al aan, mijn drinkzak al gevuld dus ik heb een rondje vanuit huis gedaan. Geen marathon maar wel 37,3km. De eerste 16km tegen de win ingebikkeld (en helaas nu geen pacergroep om mij tussen te verstoppen) en vervolgens had ik hoofdzakelijk wind mee. ja dan vlieg je.
Baal er wel van hoor dat die niet doorging, maar was eind van de middag toch ook wel blij dat ik neit in de auto hoefde te stappen. En voor mij was het slechts een training. Als je echt specifiek voor deze marathon getraind zou hebben zou het wel extra zuur zijn.
Nu maar uitkijken naar a. s vrijdag dan vertrek ik 's ochtends voor drie dagen trailen in de Eifel.
Djilna schreef:Als je een fulltime kantoorbaan hebt wordt dat nog best lastig. Tenzij je veel asfalt wil rennen in het donker. Maar wel heerlijk als het lukt.
Supervixen schreef:Ik ben net bij de fysio geweest. Kuit is even losgemasseerd, jeetje dat deed zeer zeg!! Zweet brak me aan alle kanten uit.
Weet niet of ik morgen kan hardlopen. Hij raadde dry needling aan, maar daar moet ik even over nadenken. Vind ik doodeng. Het is wat overbelast allemaal, dus ik ga mijn trainingsintensiteit wat verminderen.
Verder moet ik rekoefeningen doen en even een foamroller halen voor mijn kuit.
Als ik niet teveel spierpijn heb ga ik morgen een stukje op de weg lopen. Heb niet zoveel tijd, want ga weer eens voor een nieuwe tattoo morgenmiddag.
Dan pak ik rust en wil ik toch mijn trail van 30km lopen zaterdag. Dan pas ik mijn tempo wel aan.