SusanH: nog bedankt voor je antwoord over het aanpassen van het kcal! Ik zal het zelf doen, MFP houd helaas lage kcal hoeveelheden aan.
_Aine: Mooie doelen

Renee1991: het FODMAP dieet lijkt mij erg lastig. Ik hoop dat het voor jouw darmklachten wel een positieve invloed heeft!
Cindeeh: welkom

Ik ben verder niet bekend met deze eetstoornis, maar ik ben wel bekend met emotie-eten. En dan vooral troost-eten.
Voor de rest ga ik met de anderen mee, kleine doelen stellen gaat vaak beter dan grote doelen.
Ik doe momenteel niet aan sport, ik zit te wachten op de goedkeuring voor een revalidatie-traject.
Zoals gisteren al aangegeven: ik had woensdag écht een slechte dag. Ben halverwege de dag gestopt met alles invoeren in MFP en heb gegeten waar ik zin in had. En dat waren niet de meest gezonde keuzes.
Gisteren weer netjes binnen mijn kcal doel gebleven. Wij hadden hier thuis een verjaardag, maar ik had vooraf alles netjes ingepland en ingevoerd. Dus dat ging prima

Op nieuwjaarsdag heb ik mij gewogen en vanochtend weer. In deze paar dagen is er 0.5kg af. Ik had verwacht stabiel te blijven en niet af te vallen, vanwege de slechte dag woensdag en gisteren de ongezonde dingen. Dus dit was een fijne meevaller

Vrijdag wordt mijn vaste weegdag

Vandaag gaat het tot nu toe ook weer goed! Ben wel ontzettend moe en heb zin om in bed te kruipen. Helaas moet ik zo eerst nog even wat regelen..