[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dyoka

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 16:20

Hoi hoi, ik lees eigenlijk al heel lang mee met het make-up topic en ik vroeg me af of iemand hier een echt goede bronzer weet aan te raden. Merk of prijs maakt me niet zoveel uit, maar hij moet goed gepigmenteerd zijn en het liefst met subtiele shimmers. O:) Alvast bedankt!

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:07

Honey Bronzer van the Body Shop :D Super fijn, en redelijk budget. En de Beached Bronzers van Urban Decay :) Wel wat prijziger.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 18:39

Urban Decay, W7's dupe van Benefit, Benefit, allemaal goede. :D

De hel van vakantie.... ten eerste m'n dagelijkse katupdates van mijn zusje omdat ik hem mis.... krijg ik net deze foto. COLOURPOP!!

Pakketje 1 was verzonden 18/7 en pakketje 2 23/7, beide waren ze er 29/7, enorm snel en totaal niet van ze gewend. :oo

Afbeelding

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:00

Zooooo terug van een paar daagjes vakantie en 'even een paar' pagina's bijgelezen :')

Komen weer prachtige dingen langs! En door jullie alweer vanalles toegevoegd aan m'n wishlist. Verdorie! Die King Tut vind ik errrg gaaf, en wil nog steeds eea van Nars, en toch nog steeds ook een paar liquids van JS, maar eerst maar even m'n ali dupes afwachten. Heeft iemand al JS dupes binnen?

Ik heb trouwens de W7 Honolulu bronzer, vind hem erg fijn. Gebruik hem met warm weer (of eigenlijk dagelijks nu in de vakantie ivm luiheid) om m'n niet-bestaande tintje wat bij te werken, en voor een lichte contour. Blijft bij mij mooi assig, wordt iig niet oranje ofzo. Shimmers zitten er niet echt in alleen.

Zo meeleesmodus kan weer uit, nu weer even up to date blijven. Tis nogal een dagtaak met jullie :D :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:01

Het w7 contour palette is echt goed stond ik van te kijken
Nars laguna is mn allday contour & catrice le allover bronzer

Caky? Das echt t licht denk ik zit bijna niets op

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:21

Oh my god trouwens, weet niet wie er Kylie Jenner op snapchat volgt, vind haar 9 van de 10 keer nogal irritant maar haar makeup dingen vind ik echt <3 die birthday collectie die ze er op had gezet, ik wil echt ALLES. Zij heeft precies van die kleuren en dingen die ik ook mooi vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:25

Ik heb foto's gezien van de birthday collectie en het ziet er zo gaaf uit!!

Trouwens, heb hier de Wonderstick van NYX gekocht voor contour en highlight, wat een ding <3 Mijn nieuwe make up mattie :))

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:35

Oh nice Shizzel, daar was ik ook nog benieuwd naar! Ik merk wel dat ik steeds minder contour, eigenlijk alleen nog m'n jukbeenderen. Misschien door de zomer en vakantie, heb ook eigenlijk niet echt foundation en concealer meer op. Ach komt vast wel weer :D

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:37

Ik contour ook alleen m'n jukbeenderen. Kreeg zaterdag van iemand de opmerking of ik af gevallen was in m'n gezicht *\o/*

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:40

Hahaha chill! Ik kreeg laatst de vraag of ik m'n lippen had laten opspuiten. Vond het een behoorlijk compliment :D iets met optisch bedrog en ietwat optimistisch inkleuren haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 20:51

Ik doe ook alleen mijn jukbeenderen! :j Deze is heel fijn en blendt super!

Zulke complimenten zijn altijd leuk! *\o/*

Zag deze ook voorbij komen _O-
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:42

Ik deed altijd al alleen mn jukbenen.. Vind de rest rest bij mij geen gezicht..

Misschien wel leuk voor n challenge.. Hardcore shapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 21:45

Ik was te nieuwschierig, dus had ik ook maar even een bestelling op ali gedaan. Er zitten hele mooie kleuren tussen, naar ze zijn wel echt ontzettend droog. En bij het eraf halen moet je behoorlijk poetsen :') Afbeelding

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:08

Ik heb de Ali ANDROGYNY dupe gekocht.
Maar nog voordat ik hem opdeed ging ik al bijna over mijn nek, dus ik ben afgehaakt

Iemand die hem wilt overnemen, die er wel tegen kan? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:15

Ik heb twee setjes van 3 limecrimes besteld en die van mij ruiken dus prima? Opdrogen duurt een tijdje maar zijn allemaal goede kleuren, leken allemaal flink dekkend en dus geen nare geurtjes

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:18

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling Cchanny :)) ik ga op zoek naar een gewone lipstick in andro-kleur

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:22

Ik zit nog steeds te wachten op mn kylie's van Alie.... Twee maanden..

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:31

Hier dito, had gemaild maar ze hebben het weer verlengd met 20 dagen. Ik had totaal 19 dingen onderweg, alles is binnen behalve m'n kylies en Jeffree's ik wacht deze week nog af en open anders een dispute, heb ze namelijk toch al elders besteld

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 22:38

_Friemel schreef:
Hier dito, had gemaild maar ze hebben het weer verlengd met 20 dagen. Ik had totaal 19 dingen onderweg, alles is binnen behalve m'n kylies en Jeffree's ik wacht deze week nog af en open anders een dispute, heb ze namelijk toch al elders besteld

Heb inmiddels als een dispute geopend, gister een tegenbod gehad. Met het gejank dat ze het hebben opgestuurd en als ze nu refunden dat ze dan niks hebben als ik het wel binnen krijg. Zit nog even te denken hoe ik moet reageren..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:13

@Yltje: Welke kleuren had je besteld? Want als je ze alsnog binnenkrijgt wil ik ze best overkopen voor gewoon het ali bedrag, als het kleuren zijn die ik leuk vind.

Ik ben erg blij dat jullie mijn wenkbrauwen mooi vinden en ik eindelijk eens 'goed' weet - na maanden oefenen - hoe ik het beste die vorm kan doen, ook met epileren en dat ik elke dag toch min of meer hetzelfde resultaat krijg. Het is al een hele verbetering met het begin en vaak als ik geen zin heb in make-up die dag, doe ik toch even snel mascara en browz, want ik vind het zoveel mooier zo dan die ongelijke en op sommige stukjes kale natuurlijke brauwen van mij. Het veranderd je hele uitdrukking. Deed ze eigenlijk nooit, tot dit topic. En wenkbrauwen is ook niet echt het eerste waar je aan denkt als tiener, als je met make-up gaat beginnen. Terwijl juist je wenkbrauwen je hele gezicht kunnen maken of breken.

Hetzelfde met lipstick. Ben ik pas gaan gebruiken omdat ik al die liquids hier voorbij zag komen haha.

Dus meiden bedankt voor de tips & tricks :P

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 00:46

Bedankt voor de reacties! Heeft iemand hier toevallig ook ervaringen met de bronzer van Chanel?

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 09:24

Ik twijfelde ook toen ik King Tut kocht, omdat ik dacht dat 'ie te donker zou zijn met mijn NC15/NC20 huidje, maar met een fan brush is het echt prima te doen :j

Ben ook helemaal verliefd op het uiterlijk en de inhoud van het Moonchild palette van Anastasia geworden <3
http://www.temptalia.com/anastasia-moon ... -swatches/

Schijnt dat 'ie permanent wordt dus hoop dat ik 'm nog kan krijgen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 09:30

Denk dat het met mijn lichte huid meer te maken heeft met het feit dat ik niet geel ben, maar roze.
Dan lijkt een gouden highlighter nog een tikje heftiger.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 09:50

King Tut staat je idd erg gaaf DS! Vind hem ook tof, maar miss ook te donker voor mij.
Ik denk dat ik ook meer roze dan geel ben maar goud staat me altijd stukken beter dan zilver, dus een gouden highlighter staat me ook vaak mooier...

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-16 10:28

Eight schreef:
Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling Cchanny :)) ik ga op zoek naar een gewone lipstick in andro-kleur

:') Nee.

Denk dat ik dat ook ga doen :j