[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vera

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 10:19

Mooi hoor!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-16 12:54

Ik weet niet waarom,maar nu vind ik het oog niet storend.

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 13:22

Nou mijn afspraak staat voor woensdag 16 november om 12.00 :o

Word er zenuwachtig van als ik er aan denk, maar ook steeds zekerder ervan. Ik wil hem toch echt graag zien :')

De shop waar ik hem laat zetten zei dat een schets niet hoefde. Als ik er ben dan laat hij de foto in hun bestand openen en word hij gemaakt zoals ik hem wens. En dan gaan ze zetten. Op mn linker schouder.
Zijn er meer shops die zo te werk gaan? Dit is mijn eerste tattoo dus weet niet hoe alles in zn werk gaat.

love_mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 19:17

Echt vreselijk mooi <3 mis het oog in deze foto niet zo eigenlijk.

15 december is het dan zo ver. Dan mag ik voor mijn eerste tattoo. Vind het spannend maar heb er ook echt zin in.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 19:27

evita13 schreef:
hier even een betere foto . deze is wat scherper haha sorry dat ik hem nogmaals plaat maar ik ben er zooo blij mee

[ [url=m/d92H1A.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hij is inderdaad mooier.. zoals gedacht.. ;) :j

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:25

IrishCold schreef:
Nou mijn afspraak staat voor woensdag 16 november om 12.00 :o

Word er zenuwachtig van als ik er aan denk, maar ook steeds zekerder ervan. Ik wil hem toch echt graag zien :')

De shop waar ik hem laat zetten zei dat een schets niet hoefde. Als ik er ben dan laat hij de foto in hun bestand openen en word hij gemaakt zoals ik hem wens. En dan gaan ze zetten. Op mn linker schouder.
Zijn er meer shops die zo te werk gaan? Dit is mijn eerste tattoo dus weet niet hoe alles in zn werk gaat.

Voor de tattoo die ik laat zetten over 1.5 week ( :D ) doen ze het ook ongeveer zo. Ik had wel een afspraak voor het ontwerp. Toen moest ik de foto's mee nemen voor het ontwerp. Artist heeft toen het ontwerp even snel in paint uitgewerkt voor het beeld. En hij gaat het dan verder zelf uitwerken. Ik neem aan dat jij gewoon realistisch een foto als tattoo wil? Dan lijkt het me namelijk heel logisch dat ze het zo doen.

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:35

Ik heb nu 2 shops die mij wel aanspreken en daar een artiest. kan je eigenlijk gewoon contact opnemen met een shop voor eerst alleen een ontwerp en dat bij beide doen en dan 1 kiezen
of is het gebruikelijker om naar 1 te gaan en daar ook te zetten. ik heb nog geen super concrete ideen. wel voorbeelden hoe het ongeveer moet worden

Gaat over Cult-Art Shop in Nijverdal & East side tattoo in enschede

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 20:42

Ik denk dat ik wel een beetje weet wat ik wil.. :))
Graag het silhouette van een vliegtuig (welk type weet ik nog niet) en dan met watercolor de contrails er achter. Heel af en toe, onder de juiste omstandigheden, kun je dit zien:

Afbeelding

Heb het eens mogen aanschouwen en het is echt prachtig! <3 Ik zou het dan willen laten zetten bovenop mijn schouders rechts of op mijn ruggengraat en dan naar boven vliegen.. Maar ik zie ook nog zoveel andere leuke ideeën. :')

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:05

Gaaf idee! Tattoos op je ruggengraat vind ik altijd heel gaaf!

Dat wordt misschien mijn volgende (waarom vindt ik vooral de heel pijnlijke plekken zo mooi? :') )
Ik wil er ook nog wel 1 op m'n arm of schouder. Eerst maar even sparen dan :p

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 21:43

Daar ga ik dan..

Ik ben al een tijdje een stille meelezer en heb inmiddels al enorm veel mooie tattoo's zitten te bewonderen :D Wat komen er hier prachtige voorbij!

Ik ben altijd al een fan geweest van tattoo's. Ik zelf teken graag en heb dus een voorliefde voor kunst. Ik vind dan ook elke tattoo een 'kunstwerk' op zich. Ik heb er al lang over nagedacht, maar het gene wat me weerhield was vooral de pijn :o Nu zie ik zo veel mensen met een tattoo rondom mij (en ook gewoon hier in het topic) en dan denk ik telkens, ach, als er zo veel mensen eentje hebben, zal dat wel meevallen zeker? :') Ik durf te wedden dat ik deze uitspraak ga beklagen

Nu heb ik besloten dat ik wel graag een tattoo zou willen voor mijn 20ste verjaardag. Zat tijd dus om goed erover na te denken en een geschikte artiest te vinden. Ik heb al een idee voor welke stijl ik wil gaan. Het plan is dat ik zelf al een schetsje probeer uit te werken, maar de artiest dan verder de vrijheid geeft om er zijn of haar twist aan te geven.

Het enige lastige is dat ik binnen België dus weinig artiesten vind die binnen mijn gênre passen. Ik wil graag een watercolour tattoo aangezien ik zelf ook met waterverf schilder. Ik vind het effect prachtig en heb dus een voorliefde voor deze techniek gekregen. Doordat ik al iets zodanig specifiek wil, is het dubbel lastig om de geschikte artiest te vinden :/ Ik ben echter bereid om te reizen of er een reis aan te koppelen. Zuid-Holland of Amsterdam is ook nog doenbaar met het openbaar vervoer. Qua andere landen Zweden (Stockholm), Zuid-Finland en evt. Estland (Tallinn). Liefst van al blijf ik natuurlijk binnen BE en NL, maar als ik daar echt dé artiest vind, heb ik dat er wel voor over.

Ik vond Precious Ink haar werk erg mooi en wel binnen het plaatje passen eventueel. Wel lange wachttijden las ik, maar dat is op zich geen probleem..

Dit is ongeveer het gênre waar ik naar toe wil. Dus sketchy stijl in combinatie met speelse aquarelle.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/56 ... b5b5b1.jpg

Onderwerp ben ik niet geheel uit. Ik vind vosjes prachtig, maar dat is tegenwoordig zo 'standaard'. :o Daarom dacht ik zelf aan een Welsh Cardigan Corgi. Ik ben helemaal verliefd geworden op dit hondenras en we hebben er ook zelf eentje in het bezit. Bovendien hebben ze wel wat weg van vosjes.. Dus ik vond dit wel een leuke middenweg. Ik had er graag nog iets van paarden in verwerkt, maar ik ben zelf nog niet goed zeker hoe dat zou kunnen passen in één geheel en of dat überhaupt mooi zou zijn.

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/73 ... ccf7fc.jpg
Deze vond ik wel grappig, maar misschien te veel 'roadkill-ish'..

Qua plaats wou ik het heel graag op mijn voet. Maar laat dat nou net één van de pijnlijkste plaatsen zijn, zeker voor mijn eerste tattoo _O- Het moet sowieso een sierlijke, subtiele plaats zijn. Kennis van me raadde me aan om het boven mijn enkel/onderbeen te doen.

Edit: Ohja, nog één dingetje. Ik ben erg gevoelig aan eczeem. Ik vermoed dat ik hiermee dus ook moet oppassen icm een tattoo? Iemand die hier ervaring mee heeft? Die Bepanthen bv waar iedereen zo goed over sprak icm tattoo, werkte bij mij al totààl niet voor mijn atopische eczeem.. Verder heb ik een vermoedelijke allergie voor nikkel (en dat uit zich dus wederom in eczeem..), maar dit is niet bevestigd..

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-16 23:21

Eloya schreef:
Ik heb nu 2 shops die mij wel aanspreken en daar een artiest. kan je eigenlijk gewoon contact opnemen met een shop voor eerst alleen een ontwerp en dat bij beide doen en dan 1 kiezen
of is het gebruikelijker om naar 1 te gaan en daar ook te zetten. ik heb nog geen super concrete ideen. wel voorbeelden hoe het ongeveer moet worden

Mijne is gezet in Nijverdal maar wel door een externe artiest die was daar 3 dagen
Super tevreden
Tis m'n 1e tattoo

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:11

Ik zit weer op de pijnbank :D

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:22

Succes !!!

evita13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 12:27

succes !! ben heel benieuwd

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:11

Thanks! Net een paar roosjes/knopjes er tussen gezet, en nu komt m'n zwaluwtje er op :D

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:24

Leuk!! Benieuwd naar het resultaat!

Ik nog een weekje wachten.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 13:29

oeh ben benieud!!
Spannen Tieneke :D

Bij mij is ze nu aan het tekenen, zondag neemt ze weer contact op. Ik ben echt heel benieuwd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 14:07

Eloya schreef:

Dat kan doorgaans niet. Ofja, het kan wel, maar bij de meeste shops moet je een aanbetaling doen voor het ontwerp (meestal 50 euro). Anders kan je natuurlijk de schets van een dure shop nemen en die laten zetten door de buurman die thuis in z'n schuurtje prikt en waar je alleen de inkt hoeft te betalen.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 17:43

Inderdaad, en een artist steekt natuurlijk ook tijd in zijn ontwerp, dus logisch dat je daarvoor moet betalen. Zou te gek worden als ze zomaar gratis tekeningen maken, want daar kunnen ze ook niet van leven.

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:00

Morgen wordt mijn tattoo gezet *\o/*

Wat een prachtige tattoo van dat paard!
Ik heb een vraagje: bedoelen je met de kokosolie, kokosvet of echt olie (want dat laatste heb ik nog nooit gezien)

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 20:43

Spannend :)
Kokosvet en olie is het zelfde, smelt boven de 21 graden. Daarom kennen we in Nl eigenlijk alleen vet.

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:14

Dus dat is evengoed of zelfs beter dan bepanthen?

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:27

Emmaa_ schreef:
Eloya schreef:

Dat kan doorgaans niet. Ofja, het kan wel, maar bij de meeste shops moet je een aanbetaling doen voor het ontwerp (meestal 50 euro). Anders kan je natuurlijk de schets van een dure shop nemen en die laten zetten door de buurman die thuis in z'n schuurtje prikt en waar je alleen de inkt hoeft te betalen.

Ja dat had ik al wel verwacht :) voor nu heb ik voorkeur voor cult art in nijverdal. dus ga daar binnenkort mee bezig. Het ontwerp begint steeds meer vorm in mijn hoofd te krijgen.

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-16 21:34

Tieneke schreef:
Dus dat is evengoed of zelfs beter dan bepanthen?

Kokos vet trekt heel goed in je huid in, bepanthen trekt deels in, maar blijft wel langer op je huid. Ik zou denk ik allebei gebruiken. Of misschien een beetje kokosvet mengen met wat bepanthen zalf.
Wel zorgen dat je de extra vierge versie koopt, die andere soort heb je niks aan, die is echt alleen voor bakken :)

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-16 08:36

Blackbear heeft de afspraak afgezegd... zo teleurstellend! Ik hoop nu wel dat een volgende afspraak niet weer maanden gaat duren....