Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IrishCold schreef:Nou mijn afspraak staat voor woensdag 16 november om 12.00![]()
Word er zenuwachtig van als ik er aan denk, maar ook steeds zekerder ervan. Ik wil hem toch echt graag zien![]()
De shop waar ik hem laat zetten zei dat een schets niet hoefde. Als ik er ben dan laat hij de foto in hun bestand openen en word hij gemaakt zoals ik hem wens. En dan gaan ze zetten. Op mn linker schouder.
Zijn er meer shops die zo te werk gaan? Dit is mijn eerste tattoo dus weet niet hoe alles in zn werk gaat.
Eloya schreef:Ik heb nu 2 shops die mij wel aanspreken en daar een artiest. kan je eigenlijk gewoon contact opnemen met een shop voor eerst alleen een ontwerp en dat bij beide doen en dan 1 kiezen
of is het gebruikelijker om naar 1 te gaan en daar ook te zetten. ik heb nog geen super concrete ideen. wel voorbeelden hoe het ongeveer moet worden
Gaat over Cult-Art Shop in Nijverdal & East side tattoo in enschede
Eloya schreef:Ik heb nu 2 shops die mij wel aanspreken en daar een artiest. kan je eigenlijk gewoon contact opnemen met een shop voor eerst alleen een ontwerp en dat bij beide doen en dan 1 kiezen
of is het gebruikelijker om naar 1 te gaan en daar ook te zetten. ik heb nog geen super concrete ideen. wel voorbeelden hoe het ongeveer moet worden
Emmaa_ schreef:Eloya schreef:Ik heb nu 2 shops die mij wel aanspreken en daar een artiest. kan je eigenlijk gewoon contact opnemen met een shop voor eerst alleen een ontwerp en dat bij beide doen en dan 1 kiezen
Dat kan doorgaans niet. Ofja, het kan wel, maar bij de meeste shops moet je een aanbetaling doen voor het ontwerp (meestal 50 euro). Anders kan je natuurlijk de schets van een dure shop nemen en die laten zetten door de buurman die thuis in z'n schuurtje prikt en waar je alleen de inkt hoeft te betalen.
Tieneke schreef:Dus dat is evengoed of zelfs beter dan bepanthen?