Ja toch dan ben je voor 100 euro klaar.. althans zonder spiegel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Suus___ schreef:Geen idee, heb gewoon andere paletten die handzamer zijn waardoor ik ze pak..
Oeh meisjes, heeft iemand hier t malm bureau van ikea?
Ik ga februari samenwonen en mag een beautyhoekje maken en wil t meteen goed.
Dacht aan de malm, 2 helmers en een spiegel met die bolletjes lampen aan beide kanten
Suus___ schreef:Er zit standaard een glasplaat op friemel, althans nu
Deze judas, een blogger die ik ken heeft ze en is er heel blij mee
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/60191365/

Fijn dat je geslaagd bent DnT! eenitraM schreef:
Ik dacht het al tijden, jij zegt wat ik verwachtte. Verhypte lipstick
Iedereen mag best zijn mening geven, maar ik vind dit gewoon afkrakerig overkomen. Ik denk dat Mac hier zo populair is omdat er gewoon ontzettend veel kleuren en finishes zijn, en de een blijft langer zitten dan de ander. Een matte blijft sowieso altijd langer zitten dan een lustre, bij welk merk ook. Het is helemaal niet verhypet, Mac is gewoon niet al te duur vergeleken bij parfumeriemerken en is vergelijkbare of betere kwaliteit en ze hebben veel kleuren, ik denk dat dat de lipsticks zo populair maakt.
Mac is echt niet zo'n hip merk dat je daar perse wat van wil hebben oid alleen om het merk (voor mij niet in iedergeval, ik zou eerder bijv. een Chanel kopen om het hebben).
Ben erg benieuwd hoe het gaat worden. [***] schreef:Ik zit te twijfelen tussen kinda sexy en spirit, vind ze beide mooi, alleen ik heb o.a. oom taupe en whirl en ik ben bang dat spirit daar te veel op lijkt. Zou ik zonde vinden.
ik heb nu een jaar of 3 ofzo een malm bureau aan zo'n 8 vaks expedit kast. Afgezien van het feit dat het blad onwijs snel krast, is er vanmiddag tijdens het opruimen/schoonmaken een heel licht canvas schilderij dingetje op gevallen wat echt een halve meter hoger hing en er zit gewoon een hele krater in het blad. Het is niet meer dan karton met een laagje fineer. Met een glasplaat is er dus niks aan de hand, maar zonder echt heel kwetsbaar.
echt alles ligt overal verspreid, stijltang in de badkamer, föhnborstel ligt beneden, make-up dingetjes in de badkamer, in de mandjes van de salontafel, in een ander kastje ligt nog wat.. Wil gewoon alles netjes bij elkaar hebben 
scheelt toch in de prijs
Djilna schreef:TessJazz schreef:[ Afbeelding ]
Had voor een gala (kerst) een look gemaakt
(Wenkbrauw was daarna nog beetje bij geepileerd)
Ziet er knallend uitBlauw zilver?
Suus___ schreef:Die glasplaat zit er niet standaard bij?
Fotos doen dat wel vermoeden namelijk..
Wil wel de la fixen zodat ie verder open kan want zon mini stukje is niets..
Meiden met de malm, hoe hebben jullie de lades ingedeeld?

. Ik zou dus gewoon die van plastic nemen.