Ik drink gewoon water eigenlijk een hele dag.. vind cola inmiddels niet echt meer lekker omdat ik van koolzuur drankjes tegenwoordig echt een mega opgeblazen gevoel krijg. Thee neem ik ook zo af en toe wel eens en mn proteine shake bijna elke dag. Oh en heel af en toe siroop, maar dat is eigenlijk ook echt een uitzondering
En wat de kwark? In mijn kwark zit geen zoetstof hoor haha
Ik ben begonnen met in de ochtend een shake, maar ben er achter dat ik na 2 uurtjes alweer honger krijg. Moet nog ff zoeken waar ik t beste 's ochtends mee kan beginnen
Ik heb heel erg aan de smaak van gewone kwark moeten wennen, maar vind het nu lekkerder dan vruchtenkwark e.d. (al past het nu even niet binnen de richtlijnen voor mijn eetpatroon).
Wat voor shake neem je in de ochtend? Ik start soms, voor ik ga sporten, met een smoothie van spinazie (100 gr), een appel en water (+- 500 ml), en 2 gekookte of gebakken eieren. Het is echt een flinke hoeveelheid smoothie en maar je hebt en meteen vitamientjes binnen, en een halve liter vocht, en je zit goed vol. De eieren, die ik soms niet eens meer helemaal op krijg, zorgen voor je eiwitten en vetten, die je lang verzadigd houden..
Lijstje van vandaag; O: / L: 250gr griekse yoghurt + questbar T: 400gr watermeloen + dubbele wheyshake (doe ik wel lang mee :'D ) A: 150gr zalmfilet, 200gr asperges, gekookt ei, 2 wasa thin crips crackers T: 200gr watermeloen + misschien nog iets? B: insanity
Beetje laag vandaag maar heb for some reason vandaag gewoon echt alles behalve honger en ga vanaf morgen toch 3 dagen niet opletten dus vandaag als balansdag is sowieso niet heel erg
K_im
Geplaatst: 17-08-15 18:03
Mijn lijstje voor vandaag.. Geen goede dag wat voeding betreft Ik had mij verslapen en had 20 minuten om mijn bed uit te gaan en naar de sportschool te vertrekken. In die tijd krijg ik mijn 'normale' ontbijt niet op, dus moest een alternatief bedenken. Ik had gelukkig nog een kleine wrap en biologische kipfilet in mijn koelkast liggen.. Niet glutenvrij, maar kwam wel onwijs goed van pas!
O (8.45-9.00): wrap, kipfilet, avocado en sla. Glas water met multivitamine, creatine en supplementen.
After workout / lunch (11.30-12.30): Groentenmengsel (left over) met o.a. aubergine/paprika/kastanjechampignons met wat sla, en gehakt/tartaar. Havermoutpap van water met een banaan
3e eetmoment (16.00 uur): Sla, avocado, courgette, quinoa en een biologische kipschnitzel (die laatste is niet echt goed bevallen overigens.. ben geen gepanneerd vlees meer gewend, wat een vet neemt dat op!)
17.15-17.45 Snaaimoment: 2 questbars (eiwitrepen) en een glas appelsap (net dat zeldzame moment getroffen vandaag :p )
Door dat snaaimoment van net, heb ik echt geen trek meer en sla ik mijn diner dus over.. Ontzettend slecht natuurlijk. Gelukkig eet ik bij iedere maaltijd groenten en eiwitten, dus kom ik nu maar 1 portie tekort.
Beweging: een uur crossfit en twee uur roller derby Vocht: 2 liter water al op, vermoedelijk nog wel een derde erbij vanavond en een glas appelsap
Waarschijnlijk niets meer de rest van de dag, eventueel nog een proteïneshake als ik terugkom van Roller Derby, afhankelijk van mijn hongergevoel.
Jij noemt je lijstje slecht, ik vind dat toch bijzonder goed lijken zo? Behalve de schnitzel dan denk ik?
Ik had net totaal geen honger na het sporten, maar niet eten zou ook niet gezond zijn dus soepje met toast met kaas (alweer niets meer in huis).
O: magere yoghurt met perzik en yakult L: 4 sneetjes brood met ontvette ham A: erwtensoepje en 2 sneetjes toastbrood met snee jonge kaas B: 1 paard gereden + 1u BBB + 30 min fietsen in sportschool Te weinig maar zit helemaal vol.
Mijn dagje vandaag, ontbijt was pas om half 12.. Verder vrij weinig honger.
O: 3 crackers met kipfilet, 100 ml halfvolle chocomelk T: appel, pakje melbatoastjes L: 4 crackers met kipfilet, 100 ml halfvolle chocomelk T: mueslireep (89 cal) A: 150 gram worteltjes, 100 gram tartaar, flesje yacult, als toetje 200 ml 0% vet vanille yoghurt T: appel, met een paar rozijntjes, 2 crackers met rosbief
B: niks, eventjes naar stal geweest.
Met dit kom ik niet eens aan de 1200 cal.. Morgen hopelijk beter!
Bente_11
Geplaatst: 17-08-15 22:15
Goede lijstjes allemaal!
En iedereen die vandaag geen honger had, ik denk dat ik jullie eetlust had. geen idee waar het vandaan kwam maar ik had gewoon de hele dag honger hoeveel ik ook gegeten had, mijn maag bleef oprecht maar knorren? Gekke dag zal wel door het weer komen ofzo.
Heb het dus vandaag ook niet zo goed bijgehouden. Morgen weer een dag!
Hebben we allemaal wel eens last van! soms heb ik dagen dat ik met moeite eet en andere dagen kan ik wel eten tot ik er bij neerval
Anoniem
Geplaatst: 17-08-15 22:36
Ik heb een slecht lijstje
O: Versgemaakte appeltaart (door mezelf) T/L: Cake gemaakt van proteïnedeeg met pure chocolade T: Slagers leverworst A: Gebakken aardappels, snijbonen en verse worst
Heb wel lekker getraind. Ben direct uit m'n werk gegaan en dat beviel goed. Dat ga ik vanaf nu zo doen, want eenmaal thuis wil ik iets te graag chillen heb ik gemerkt Daardoor kwam sportschool op een laag pitje...
Planning voor morgen:
O: Whey Delicious shake met 250 ml halfvolle melk L: 200 gram komkommer, twee gekookte eitjes T: Whey Delicious shake met 250 ml halfvolle melk A: Puntpaprika gevuld met geitenkaas en honing uit de oven
Morgen weer direct uit werk naar de sportschool. Daarna boodschappen doen
Wil nog wel een tussendoortje, even bedenken wat...
Grappig om te zien dat het bij mensen allemaal op andere plekken er af gaat ik ben van een volle 75D cup naar een kleine 75/70 B gegaan lig er niet wakker van. Verder heb ik nog maar weinig bil al zeg ik het zelf, mijn jeukbeenderen zijn goed zichbaar, sleutelbenen en heupen steken wat uit Vetje op m'n buik blijft, net als mijn neukteugels(en die wil ik zo graag weg hebben)
Drink zelf veel spa rood en regelmatig een blikje/glas fris (vaak zero of light) of aanmaak limonade.
Planning voor vandaag: O: 100 gram magere yoghurt, met banaan, walnoten en kaneel (smootie) T: kiwi. L: 2 delicate wasa crackers met een gekookt ei. T: 1 speltboterham met geitenkaas (voor m'n les) A: macaroni met groente en kip. B: 2 paarden rijden waarvan 1 les (dat wordt afzien )
Ik heb qua boobs ook nog wel genoeg (75E), maar het mag wel wat strakker. Het idee om eens te verdiepen in een lift heb ik ook al jaren, maar dan moet de rest van m'n lichaam eerst goed zijn.
Gisteravond werd ik tijdens het fitnessen helemaal raar, trillerig, duizelig en misselijk. Toen maar even gezeten en maar een half uur gefietst. Daarna weer wat beter en een uur yoga gedaan, eerste les. Niet zoveel verbrand, maar ongetwijfeld goed voor andere dingen.
Vanmorgen weer begonnen met een bakje sojamelk met brinta. Rest van de dag nog even bedenken..
Simoonzel
Geplaatst: 18-08-15 10:32
SharonIndezz schreef:
Bij mij zie je mn sleutelbenen en heupen ook... Maar idd die eeuwige neukteugels pfffff... Vind dat bij mezelf ook niet mooi.
Dit dus Heb zelf weinig boobs te verliezen met mijn cupje A.
marrianne
Geplaatst: 18-08-15 10:36
Borsten... ik heb een schamele 70E soms heel onhandig. en ik vind het echt vervelend dat een goed passende BH echt lastig te vinden is. Nu is het wel zo dat mensen nooit echt denken dat die van mij zo 'groot' zijn omdat ik er met mijn kleding heel erg op let. Mijn vriendinnen zijn altijd jaloers op mij, ik zeg altijd dat ze wel een plakje mogen hebben
lijst van vandaag:
O: 40 gram havermout, 20 gr B&F havermout 1 scoop whey isolaat M: 2 boulogneboterhammen met houmous en kipfilet T: 200 gram magere kwark met 50 gram blauwe bessen A: maaltijdsalade italiaanse kip frisse paprika van de AH T: 1 neo ijsje van de lidl( alleen als ik er echt heeel erg zin in heb, als ik me kan inhouden neem ik hem niet )
Ik heb mijn eetpatroon al drastisch aangepast de laatste maanden en ben ook 7 kilo afgevallen. Alleen sporten blijft een issue. Ik wil wel, maar heb door de weeks na werk geen tijd. Nu wil ik met een personal trainer 2 of 3x in de week in de ochtend gaan sporten. En dan echt vroeg. Van 7 tot half of kwart voor 8. Ik heb iemand nodig die mijn stok achter de deur is. Anders houdt ik het niet vol. En dan het liefste niet in sportschool maar vanuit huis, zeker omdat ik half 9 gewoon op werk moet zijn. Maar hoe kom je aan zo iemand?? Iemand idee of ervaringen?
O: magere yoghurt met 4 noten cruesli T:/ L: hele komkommer en grote kop warme chocomelk T:/ A: noodles met knoflook, veel groenten, cashewnootjes, en sambal oelek