Bah die Essence lipsticks vallen me echt zwaar tegen. Daar keek ik echt naar uit.
Zal binnenkort ook paar foto's maken.
Anoniem
Geplaatst: 01-02-15 17:46
@linoleum, mij vallen ze dus ook heel erg tegen. Ik keek er ook naar uit, omdat ze heel erg mooi leken. Maar als ze aangebracht zijn lijken ze niet eens meer op de kleur die er op de huls staat..
Ik vind die meest rechtse Essence lipstick, of die andere die erop lijkt, dus echt super veel lijken op Barely There. Is ook best een populaire kleur omdat het een dupe is van MAC Brave/Kylie Jenner kleur, dus lijkt me niet dat ze die uit het assortiment gaan plukken zonder er een gelijkwaardige vervanger voor te maken. Barely There ligt in Utrecht ook overal gewoon nog in de schappen en heb hem nog thuis staan. Draag hem alleen nooit meer omdat ik dus Brave van MAC heb gekocht.
Leuk looks! Kan zelf niet zo goed foto's maken maar wil het wel gaan proberen! Wil zelf wat meer kleur gaan dragen, zoals groen en donkerblauw. Staat me vaak best leuk en met een mooie eyeliner vind ik toch dat het meestal wel kan.
Mijn vriend vind MAC fijn omdat hij me dan gewoon een kus kan geven. Ik draag wel alleen retro matte en matte tot nu toe, dus dat is natuurlijk wel anders.
Hoop zo dat morgen of dinsdag Melt er is. Hij ligt blijkbaar bij de douane (custom clearence ofzo) dus ben wel benieuwd of ik nog invoerrechten moet betalen. Heb daar helemaal niet naar gekeken toen ik bestelde.
mag ik me ook weer eens melden? Tijdje weinig tijd gehad voor bokt met verhuizing, nieuwe studie en vriendje. Nu weer wat meer tijd en lees alweer een tijdje mee.
Suus hele mooie look op de vorige pagina! mooie kleuren, maak dat zelf ook wel vaker. de look van eight is ook mooi! Lekker natural, kan gewoon altijd. Die catrice is mooi, blijft ie ook een beetje goed zitten?
Mijn MUA pallette van t kruidvat ben ik niet zo tevreden over. Heeft wel mooie kleuren maar hij blijft echt niet goed zitten, ook niet met primer eronder...
Ik heb 'Heaven and Earth' vorige week in Londen meegenomen en moet zeggen dat 'ie me nog niet teleur gesteld heeft Heb ook mn nieuwe Makeupgeek kleurtjes binnen.. LOVE
Niniane
Geplaatst: 01-02-15 23:15
Neem aan dat er wel Brabanders of Limburgers onder ons zijn die carnaval gaan vieren? Ik ga dit jaar o.a. als muisje (http://www.keeskonings.com/muis-jurkje) en moet hier dus nog een look bij verzinnen. Zou grijs met roze te lelijk zijn?
Dat is em inderdaad suus! Dan ga ik maar eens kijken naar de paintpot, heb toch een nieuwe primer nodig. Nou blijft bij mij weinig zitten moet ik zeggen, maar deze houd het nog geen uur uit
Grijs met roze lijkt me leuk niniane!
Bienotje
Geplaatst: 01-02-15 23:39
Hoi meiden, ik lees echt al flink lange tijd mee. Maar nog weinig gereageerd. High end prachtig. Maar ik heb het geld er nooit voor over!
Daarom kom ik toch vaak bij bv essence en catrice uit voor impuls-aankopen en probeersels.
Werkt niet voor iedereen hoor santigo, daar moet ik je wel voor waarschuwen.. Bij sommige creased hij juist.. Nini denk dat het opzich wel kan.. Of een grijze smokey eye met zacht roze lippen en flink blush
Ach het is het proberen waard. Wilde toch al kijken voor een nieuwe primer bij mac. Mooi excuus om te gaan toch Goedkope vind ik meestal niks, had eerst die van smashbox, die beviel wel goed.
_Nelleke_
Geplaatst: 02-02-15 08:27
Bienotje, welkom!
Paint pot ben ik juist wel tevreden mee, terwijl ik flinke hooded eyelids heb. Maar, wel een droge huid dus dat zal wel een hoop schelen.
Ik vind die Maybelline colortattoos ook erg fijn als basis voor oogschaduw of op zichzelf. De Paintpots heb ik nog geen ervaring mee maar wil ik ook een keer 1 aanschaffen.