Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nicje87 schreef:Hi Allemaal,
Vanaf juni ben ik niet meer in dit topic geweest doordat de iui behandelingen steeds niet vanzelf gingen. De laatste poging mochten we zelfs overslaan.
Inmiddels zitten we in het Ivf traject. Gisteren heb ik de punctie gehad en 8 goede eicellen hebben ze geoogst. Ik vond de pijn wel meevallen alleen ben ik de rest van de dag heel moe en duizelig geweest en heb ik een paar keer overgegeven. Hopelijk gaat dat vandaag wat beter.
Dinsdag hebben we als alles goed is de terugplaatsing.
Poffertje schreef:Het is even stil geweest vanuit mij.
Ik ben na 8 rondes letrozol zonder resultaat overgestapt op Gonal-F en Ovitrelle injecties. Dit omdat mijn baarmoederslijmvlies heel dun bleef met de letrozol.
De laagste dosis Gonal-F deed helaas niks. Toen de dosering opgehoogd, en twee weken terug had ik een mooi eiblaasje van 18mm.
Tot mijn grote verbazing had ik afgelopen zondag een positieve test![]()
Het voelt heel onwerkelijk en te mooi om waar te zijn, dat het met de eerste ronde injecties meteen raak is!
Heb inmiddels al zeker 10 testen gedaan, en alles is positief. De clearblue met wekenindicator heeft aan dat ik 2-3 weken na bevruchting zit, dus dat klopt ook mooi. Ik geloof het nog steeds niet, vind het best spannend en hoop dat alles goed gaat. 19 april heb ik de eerste echo staan.