Heb je ook ergens het merk vermeld en heb ik daar overheen gekeken? Als dat ook maar een beetje een reeele weerspiegeling is dan is die zeker heeeeeeeeeeeeeeel moooooooooooooooi .
Ik kreeg Payton geloof ik gratis toen er een chip in mijn Maria Luisa flesje zat
Yv_
Geplaatst: 20-01-14 10:30
Payton ja Hij is in het echt zoveel mooier dan op de foto! Blogger loopt alleen een beetje te klooien, zegt ineens dat de foto's te groot zijn om hier te plaatsen...? Beetje lomp... Maaar hier staat ie: http://www.mijnkleinegeheimpjes.blogspo ... ayton.html
Ik wil Carter!!!!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 20-01-14 10:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 20-01-14 10:30
Echt? Jemig, mazzelaar
Maria Luisa is die gouden flakes toch? Leuk, maar niet voor mij.
Mijn flesje had een chip, no big deal, maar wel even doorgegeven. Mocht toen voor niks een nieuwe Zoya uitzoeken. Hoefde niet eens een foto te sturen van de chip.
Ik had een tijdje terug ook iets leuks toen ik voor hubby kleren bestelde in de UK. Vlak na mijn betaling ging de site uit de lucht dus ik een mailtje gestuurd dat de site het niet meer deed. Kreeg ik reactie of ik wilde laten weten via welke browser want zij konden zelf niets merken omdat ze alleen vanuit hun eigen systeem de site konden bekijken en niet via internet. Enfin, ik even voor ze gekeken en print screens gestuurd (IE, FF, GC deden het allemaal niet), bleek het een voor hen erg groot probleem te zijn en waren ze zo blij dat ze het heel snel wisten (en dus konden werken aan een oplossing) dat ik voor GBP 50 spullen mocht uitkiezen .
Dat is nog eens klantenservice Vik! Vind dat zelf altijd heel belangrijk, is toch je visitekaartje
Als ik een klacht of probleem heb en dat wordt niet goed opgepakt, is dat voor mij heel vaak reden om niet meer bij de betreffende winkel te bestellen.
Als ik Payton al binnen heb en jij nog niet, dan neem ik hem wel even mee
Mijn untried bakje zit vol... en daarnaast staan nog 15 lakjes Oeps Maar sinds gisteren weer 1 eruit
Nanne
Geplaatst: 20-01-14 11:41
Dollish Valentine collection. Alle drie..
Uhm..
Barry M * Indigo * Dusky Mauve * Mint Green * Red Black * Matte Red
China Glaze * Splish Splash * VIII * Bizarre Blurple * Pure Joy * Bend over Backwards
OPI * Every month is oktoberfest * An affair in red square * Bastille my heart * Midnight in moscow * Russian navy * Suzi and the 7 dusseldorfs * Grape set match
Dollish * Expecto Patronum * Tainted Love * The man in black * My blue heaven * Dragons breath * Deadly nightshade