Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Romyv schreef:Waarom mag je met wedstrijd niet met? Heb tot nu toe alleen Marikenloop gedaan en daar mag je gewoon muziek opIk heb ook nooit een telefoon mee. Train ook altijd zonder muziek; vroeger kon ik niet zonder en kwam daardoor mezelf tegen in de wedstrijden omdat ik dan niet met mocht lopen! Nu weet ik niet beter en vind ik het ook wel prima. Voor de rest heb ik mn garmin horloge. Vind 1 huissleutel al een opgave om mee te nemen! haahahhaa
SteffiiY schreef:Voor het horloge zou ik eens kijken bij Coolblue. Die hebben echt geweldige service. Pas was mijn houder voor telefoon in de auto kapot en kreeg zo een nieuwe opgestuurd. De oude hoefde niet eens terug.Met welke hardloopwinkel hebben jullie de beste ervaring? Willen binnekort een horloge erbij halen voor vriendlief en ik wil een paar schoenen.
Ik zet te denken aan:
Run2day
Runnersworld
Hardloopwinkel
Met welke shop hebben jullie goede ervaringen?
KarinvdM schreef:Dat lijkt nu misschien erg veel, maar op het moment dat je tegen een probleem aanloopt en je service nodig bent dan is het het wel waard, vind ik.
Romyv schreef:trouwens, ik hoorde gisteren van iemand dat er een app is die je aan moet zetten als je bv alleen gaat hardlopen, fietsen of paardrijden. Sta je langer dan 5 minuten stil zonder hem uit te zetten, dan verstuurt die automatisch een SMS bericht naar 3 nummers die je voorprogrammeert. Super handig als je alleen naar buiten gaat met je paard, of alleen gaat hardlopen savonds!
Vandaag nieuwe hardloopschoenen gekregen, mn loopstyle is zo goed dat ik natural running heb gehad! Trots!half jaar geleden kreegik nog lichte steun en antipronatie maar dat is nu niet meer nodig. Kortom, weer flink verbeterd!