Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Haha ja het is op zich niet heel kort, maar ik heb het best een tijd lang gehad. Dus voor mij is het nu wel kort
Viel nog iets langer uit dan verwacht maar dat maakt niet uit.
Negerzoen schreef:Ladies is het mogelijk om geverfd haar 2 tinten lichter te verven (door de kapper) zonder te ontkleuren? Mijn kapper zei dat we zaterdag even moet kijken hoe mijn haar er nu uit ziet voordat ze ja of nee kon zeggen, maar ik was benieuwd of het überhaupt mogelijk was
Mijn haar is nu behoorlijk opgelicht door de zon, maar de verfkleur is 5.7. Deze vind ik nu eigenlijk te donker. Mijn haar is dan namelijk tegen het zwarte aan. Nu wil ik graag mijn haar weer een egale kleur geven en dan 2 tinten lichter zodat het in ieder geval meer bruin is dan zwart. Is it possible?
en me haar was niet beschadigd daarna.
Anders blijft het koper/blond/geel achtig. Is ook te koop bij de drogist, erg fijn spul alleen stinkt het zo.
Mijn god, het kapsel was goed toen het nat was, was niet te kort of te lang en mooi in vorm, vraagt 'ie hoe ik mijn haar normaal droog, zeg ik dat ik het meestal gewoon zelf laat drogen. Zegt hij van dan haal ik de *naam*droger wel (was een raar ding, ben de naam vergeten) want jij hebt het waarschijnlijk graag natuurlijk. Allemaal goed en wel dacht ik.. Maar man, dat was vreselijk!
), ben benieuwd of dit gaat.
vind het zonde van mn geld.