[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 14:53

Mijn haar is pas echt gezond sinds ik het was met kappers merken via online bestellen (of kappers groot handel). Ik was het vaak alleen maar, zonder ander spul erin te doen. 1x in de week een argan oil masker :j

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:08

DeniseBobby: FOTO :D

Ik moet ook weer geknipt worden, heb dode puntjes. Maar weet niet of ik het weer kort wil of wat langer laat groeien.. moeilijkmoeilijk

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:11

Ladies is het mogelijk om geverfd haar 2 tinten lichter te verven (door de kapper) zonder te ontkleuren? Mijn kapper zei dat we zaterdag even moet kijken hoe mijn haar er nu uit ziet voordat ze ja of nee kon zeggen, maar ik was benieuwd of het überhaupt mogelijk was :)

Mijn haar is nu behoorlijk opgelicht door de zon, maar de verfkleur is 5.7. Deze vind ik nu eigenlijk te donker. Mijn haar is dan namelijk tegen het zwarte aan. Nu wil ik graag mijn haar weer een egale kleur geven en dan 2 tinten lichter zodat het in ieder geval meer bruin is dan zwart. Is it possible?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 15:15

Frummels schreef:
DeniseBobby: FOTO :D

Flutkwaliteit, te danken aan de webcam maar het gaat om het idee :D Heb het alleen kort geknipt, toch nog niet de pony die ik in gedachte had want daar had ik het lef niet voor :')
Afbeelding

Ik ben er heel blij mee *\o/*

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:36

Ik vind het nog lang! Maar dat komt misschien omdat mijn haar niet langer wordt dan dat wat jij nu hebt haha. Maar ik vind het je heel erg mooi staan! Denk dat een pony erbij ook mooi is hoor, die je wilde :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 17:51

Dankjewel :D Haha ja het is op zich niet heel kort, maar ik heb het best een tijd lang gehad. Dus voor mij is het nu wel kort :P Viel nog iets langer uit dan verwacht maar dat maakt niet uit.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:22

Beter te lang dan te kort, je kunt er altijd nog een stukje af halen. Er aan plakken wordt moeilijk haha. :D

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 19:26

Negerzoen schreef:
Ladies is het mogelijk om geverfd haar 2 tinten lichter te verven (door de kapper) zonder te ontkleuren? Mijn kapper zei dat we zaterdag even moet kijken hoe mijn haar er nu uit ziet voordat ze ja of nee kon zeggen, maar ik was benieuwd of het überhaupt mogelijk was :)

Mijn haar is nu behoorlijk opgelicht door de zon, maar de verfkleur is 5.7. Deze vind ik nu eigenlijk te donker. Mijn haar is dan namelijk tegen het zwarte aan. Nu wil ik graag mijn haar weer een egale kleur geven en dan 2 tinten lichter zodat het in ieder geval meer bruin is dan zwart. Is it possible?

Ik heb mijn haar stuk lichter gekregen bij de kapper van zwart/donkerbruin naar licht kastanjebruin. Het was niet echt ontkleuren. Ze had iets gedaan wat stuk milder was dan ontkleuren. Met me hoofd moest ik in de wasbak en toen heeft ze op nat haar 1 of ander goedje erin gesmeerd en net zolang 'kneden' tot het lichter was. Toen was het blond geworden bovenop en onder oranje. Dus nog even een verf eroverheen gedaan en paar caramel highlights. :) en me haar was niet beschadigd daarna.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:05

Was zwart je eigen haarkleur of geverfd? Als het gekleurd was dan heeft ze waarschijnlijk verfverwijderaar gebruikt, dat werkt altijd wel prima als je het daarna nog een keer verft. :j Anders blijft het koper/blond/geel achtig. Is ook te koop bij de drogist, erg fijn spul alleen stinkt het zo. :+

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 14:46

Heel mooi Denise! ^^
Ik ben ook naar de kapper geweest daarnet... :') Mijn god, het kapsel was goed toen het nat was, was niet te kort of te lang en mooi in vorm, vraagt 'ie hoe ik mijn haar normaal droog, zeg ik dat ik het meestal gewoon zelf laat drogen. Zegt hij van dan haal ik de *naam*droger wel (was een raar ding, ben de naam vergeten) want jij hebt het waarschijnlijk graag natuurlijk. Allemaal goed en wel dacht ik.. Maar man, dat was vreselijk!
Ik kon evengoed maar haar met een gewone droger drogen en dan eens goed met de borstel erdoor, had hetzelfde 'natuurlijke' effect gehad. :')
Heb het toen ik thuis was maar direct gestyled, ziet er toch wat beter uit._O-

Straks nog even met een vriendin haarverf halen, denk dat ik gewoon een ander tintje bruin ga nemen.
Maar heeft er iemand een idee of je je haar echt hélemaal wit kan krijgen? Met ontkleuren natuurlijk wel, maar meestal staat op die verpakking dat je dan al middelblond haar ofzo moet hebben? En dan is het nog niet eens helemaal wit?
Ik heb zelf goudbruin/middenbruin haar van mezelf, maar zou ooit mijn haar echt eens helemaal wit willen hebben (en nee, dan niet van de oudheid :') ), ben benieuwd of dit gaat. :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 15:54

Je krijgt het alleen wit door het te ontkleuren en een zilverwitte toner er op te zetten. Als je het alleen ontkleurt wordt het geel (als je van nature blond bent) of oranje (wanneer je van nature donkerder bent).

Dat drogen herken ik wel ja haha. Ik bespaar ze vaak de moeite want ik vind het toch nooit mooi, dat zeg ik ook altijd. :o vind het zonde van mn geld.

Arantes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 19:41

Haha ik dacht altijd dat ik de enige was die mijn haar niet laat drogen bij de kapper omdat het toch altijd dramatisch eruit komt, maar blijkbaar zijn er meerdere :D

Maar ik heb even een vraagje, ik ben ongeveer 3 weken terug van donkerblond naar middenbruin gegaan. Ik wilde eigenlijk lichtbruin maar de verf pakte blijkbaar erg snel en dus is het veel donkerder uitgevallen.
Normaal wordt het wel vrij snel lichter na een aantal keer wassen, maar nu blijft het erg donker. Iemand nog trucje om het wat sneller op te lichten zonder te verven? Hoeft niet veel lichter maar gewoon 1 of 2 tinten. Antiroos begin ik liever niet aan want daar zit mijn haar echt verschrikkelijk mee :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-14 00:04

Moet ik in het vervolg ook doen. :')

Anti-roos shampoo zou helpen, is wel vrij agressief voor je haar.:p

crystal1

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:53

Er zijn geen tips om je haar lichter te maken zonder kleuren.
Bij ons heb je een milde oplichting dat kan soms net even een tintje oplichten, zonder dat het je haar erg beschadigd.
Verfverwijderaar heb je niet bij de kapper ;)
Wij het zelf, net zoals bij groen haar, maken wij ook een 'schoonmaakformule'

crystal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 09:56

Wit haar krijg je alleen door te ontkleuren.
Bij wat blonder haar gaat het natuurlijk sneller, en iemand met donkerder haar die moet wat langer zitten.
Daarna moet er altijd een matterende kleur op(wat het geel uit het haar haalt) om het echt wit te krijgen.
En zelf heeeel goed bij houden met een zilvershampoo.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 13:01

Oki bedankt.:)

KirstenChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 11:09

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:06

Ik vind het donkerbruine denk ik het mooist staan. Wat gaan je ogen daarvan spreken zeg!

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:34

Ik vind het je allemaal eigenlijk erg goed staan.
Wat jij het leukste vind en waar je zin in hebt zou ik doen ;)

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:38

ik twijfel op dit moment zo erg over een pony. Vind het altijd erg gaaf staan omdat ik vind dat ik een groot voorhoofd heb, maar ik vind mijn haar met midden scheiding nu ook mooi. En als ik een pony heb dan kan dat niet meer... voordeel aan een pony is wel dat het haar nooit meer voor mijn ogen hangt, want dat is nu wel vaak.

Zo is het nu:
Afbeelding

zo zie ik eruit met een pony
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:43

Ik vind zonder pony je eigenlijk toch een stuk mooier staan. Niet banketstaaf bedoeld ofzo, maar het maakt je gezicht optisch wat slanker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:47

Ik vind mét pony juist leuker staan eigenlijk.

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:47

ja klopt, dat vind ik er zelf ook erg mooi aan geen pony. Het nadeel is alleen dat ik het snel achter mijn oren doe, en dan is dat ook niet meer. daarom denk ik, misschien beter een pony.

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:48

Ik vind met pony leuker :j je hebt van jezelf een slank gezicht en idd een vrij hoog voorhoofd. Dus je kan het best hebben!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 14:54

Ik vind met pony ook leuker! :j