Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NYC2B

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 12:21

erm beetje van beide eigenlijk! Hij is niet super mat maar ook absoluut niet erg glanzend!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 13:57

onkeltje schreef:
Heb net op internet gezocht Hvelreki, en dat kan dus bij de Bijenkorf? Zal er eens over denken, want ben ook niet bepaald handig hierin hoor haha. En ik verrek het toch echt om een half uur voor de spiegel te staan. Het moet snel en makkelijk gaan en anders niet :P
Maar iemand nog tips over een goede foundation? Ik gebruik zelf BB cream, maar dat moet ik dus wel mengen met dagcreme omdat ik een vrij droge huid heb, daarom gebruik ik eigenlijk nooit echt een foundation. Maar het maakt je huid wel mooier.

Ja dat kan :) Ik ben zelf in een MAC store geweest, maar Bijenkorf kan ook. Ze geven handige tips, over alles wat je wil weten. En voordoen is altijd duidelijker dan van zo'n filmpje vind ik.
Ik had wel zo'n sessie "geboekt" waarbij ze je naar wens volledig opmaken. Dat kost 50 euro, maar je mag achteraf daarvoor gewoon producten uitzoeken. En bij MAC zit je daar snel aan. :D Maar je kan ook gewoon gratis advies vragen.

Mooi hoor Deijs :)

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:18

Ik heb een nieuwe favoriete mascara <3 een van MAC! Had ik niet verwacht want op een of andere manier dacht ik altijd dat de mascara's van MAC tegen vielen :? Anyway.. mijn moeder had nog een mascara van de workshop van vorig jaar (Dec) die ze 2x had gebruikt en beide keren ontstoken ogen van kreeg. Krijgt ze van alle mascara maar ze wou het graag weer een keer proberen. Dus heb ik hem maar gepakt. Hij was dus al oud :') maar doet het nog goed, niets mis mee. Niet uitgedroogd of wat dan ook. Dus ik proberen.. echt wauw! Hij separeert de wimpers mooi, kan precies werken, geeft mijn wimpers lengte en volume en een mega goeie (stevige!) krul die de hele dag blijft zitten. Ik ben om.. het is de Extra Dimension S3 black lash mascara. Echt een aanrader!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 22:35

Hele mooie kleuren Deijs! >3

Ik blijf mijn L'oreal mascara het fijnst vinden, van degene die ik nu heb dan. De Volume Million Lashes, gouden huls. Hebben nu een nieuwe variant die ik erg fijn vind. Ik smeer altijd genoeg op, anders krijg je weer het verhaal dat ik ziek of moe lijk :')

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-14 23:15

onkeltje schreef:
Heb net op internet gezocht Hvelreki, en dat kan dus bij de Bijenkorf? Zal er eens over denken, want ben ook niet bepaald handig hierin hoor haha. En ik verrek het toch echt om een half uur voor de spiegel te staan. Het moet snel en makkelijk gaan en anders niet :P
Maar iemand nog tips over een goede foundation? Ik gebruik zelf BB cream, maar dat moet ik dus wel mengen met dagcreme omdat ik een vrij droge huid heb, daarom gebruik ik eigenlijk nooit echt een foundation. Maar het maakt je huid wel mooier.

Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde BB cream. Net als dagcreme heb je ook foundation en BB creams speciaal voor de droge huid. Je moet dus niet alleen een foundation op kleur en ondertoon uit zoeken maar ook op huidtype. Ik heb gecombineerde huid. Mijn huid is droog maar word heel snel vet. Als ik een foundation voor de droge huid gebruik ben ik na 1 uur een glimworm en na een paar uur zit er amper nog wat op.. Gebruik ik een voor de vette huid heb ik droge plekjes. Ik ben niet zo weg van dat paars op je ogen. Vind paars ook een lastige kleur (net als roze) Vind het eigenlijk alleen mooi staan bij een wat donkedere huid. Maar misschien is dat ook persoonlijk.. Een kleurtje in je crease erbij staat idd een stuk mooier, dat maakt de oogloog af. Als je niet zoveel tijd hebt en je wil maar 1 kleur gebruiken kan dat ook prima maar gebruik je de zelfde kleur ook gewoon in de crease.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 10:25

Santigo dankje! :D

Oh Syrup you're so beautiful <3

Gecropte foto :D
Afbeelding

Full face foto Syrup :D
Afbeelding

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 10:51

Oh die is mooi Deijs!! Staat je heel goed!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:13

Die staat je zeker goed!

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:16

Mooi!

Hoe laten jullie je wimpers krullen? Een krultang werkt bij mij niet, na 1 minuut zijn ze weer naar beneden gezakt. -O-

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:19

Klinkt goed Glossi, die mascara! :) Ik heb nu eentje van L'Oreal waar ik wel tevreden over ben, er zat iets van Butterfly in de naam. :P

Mooie lipstick Deijs!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:29

Bedankt dames :D

Ik krul mijn wimpers eigenlijks niet Saartje! Ik heb hetzelfde probleem en opzich heb ik al wel aardig gekrulde en lange wimpers van mezelf. Heb er dus helaas geen tip voor!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 11:34

Ik krul mijn wimpers eigenlijk nooit, maar merk wel erg verschil tussen mascara's. Bij sommigen krullen mijn wimpers 'vanzelf'. Oa die van Yves Rocher die ik heb en de Lancome Hypnose

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:44

Goeie mascara! Echt dat scheelt zo veel. Ik had altijd maybeline of loreal maar mijn wimpers zakten dan langzaam weer. Die ik nu van MAC heb is fantastisch. Die wimpers van mij blijven strak gekrult omhoog staan, de hele dag. Zonder wimper kruller. Dachtdat de Dior overcurl DE mascara was maar nee.. het is deze van MAC. Ben iedere dag verbaasd wat het met mijn wimpers doet. Het is voor mij een wonder mascara.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 12:58

Haha Glossi, je bent erg enthousiast hè! :))

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:08

Hahaha idd _O-

Ik heb van mezelf ook al gelukkig gekrulde en (helaas) ontzettend lange wimpers. Vind het echt niet mooi bij mij dus doe altijd heel weinig mascara op :')

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:10

Glossi schreef:
Goeie mascara! Echt dat scheelt zo veel. Ik had altijd maybeline of loreal maar mijn wimpers zakten dan langzaam weer. Die ik nu van MAC heb is fantastisch. Die wimpers van mij blijven strak gekrult omhoog staan, de hele dag. Zonder wimper kruller. Dachtdat de Dior overcurl DE mascara was maar nee.. het is deze van MAC. Ben iedere dag verbaasd wat het met mijn wimpers doet. Het is voor mij een wonder mascara.

Heb je er een link/ foto ervan? :D

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:21

Inderdaad nu ben ik ook wel benieuwd :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:35

Lange wimpers zijn mooi! Gewoon smeren Dominique :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 13:37

Ik heb hele lange maar wel hele rechte wimpers van mezelf haha. Krul ze altijd gewoon, houd hem ongeveer 5 seconden vast. Als dat het truucje niet wilt doen zet ik mijn föhn er een paar seconden op, dan willen ze altijd wwl krullen haha

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:20

Zou er op FB animo zijn voor een make-up verkoopgroep?

Er bestaat er al wel 1 maar die is alles behalve actief :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 17:29

Net bij Kruidvat zag ik dat bij het Catriceschap veel 50% korting is. Ook op de lipsticks (van 4 voor 2) en 3 kleurtjes meegenomen. 1 staat me wat minder dan gehoopt en 2 mooie :)
Soms is het wel een nadeel hoor dat mijn lippen al zo donker zijn van zichzelf. Ja alleen gloss of lippenbalsem is soms al genoeg, maar kleuren vallen bijna altijd anders uit.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:08

Bij de dichtstbijzijnde kruidvat hebben we nog geen korting, niet dat me is opgevallen in ieder geval :(

Heeft iemand ooit een make up advies gekregen bij Mac? Ik wil dat voor m'n verjaardag eigenlijk gaan doen, maar weet niet hoe dat in z'n werk gaat :o Moet je daar voor speciaal een afspraak maken of kan je zomaar binnen lopen? Zitten er ook nog kosten aan?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:14

Ik heb een make-up verkoop groep aangemaakt op FB! Wil je lid worden? Klik op me onderschrift link :D

En nodig vooral vrienden uit en/of post berichten! :)

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 18:44

Leverage schreef:
Bij de dichtstbijzijnde kruidvat hebben we nog geen korting, niet dat me is opgevallen in ieder geval :(

Heeft iemand ooit een make up advies gekregen bij Mac? Ik wil dat voor m'n verjaardag eigenlijk gaan doen, maar weet niet hoe dat in z'n werk gaat :o Moet je daar voor speciaal een afspraak maken of kan je zomaar binnen lopen? Zitten er ook nog kosten aan?

Ik, had ik gisteren nog gepost. ;)
Kostte geloof ik 50 euro. Duurde ongeveer een uurtje. Dan maken ze je op naar jouw wensen en geven tips & tricks. Achteraf kan je voor die 50 euro gewoon producten uitzoeken. Best maak je inderdaad een afspraak, soms is het nogal druk daar namelijk.

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 20:24

Djilna schreef:
Haha Glossi, je bent erg enthousiast hè! :))

Haha ja echt he :') Maar ik heb serieus nog nooit een mascara gehad die zo goed is en heb er al zoveel geprobeerd! Het is een beetje jammer dat ik Chanel Le Volume hier heb liggen die de prullenbak in kan omdat die niets doet en mijn wimpers ermee zakken. Moet nu maar gaan afwisselen met Dior Overcurl want die is ook erg fijn. Al vind ik deze van MAC fijner. Wat ook heel leuk is is dat het borsteltje rond loopt. Op de foto in de link hier onder kun je zien dat het kammetje ook aan de bovenkant zit zeg maar. Werkt fantastisch want zo pakt hij de binnenste wimper haartjes ook veel makkelijker mee. Normaal moest ik altijd het borsteltje verticaal houden.

SaartjeNina schreef:
Glossi schreef:

Heb je er een link/ foto ervan? :D

Van welke mascara ik gebruik of van mijn wimpers met die mascara? Het gaat om deze:
http://www.maccosmetics.nl/product/shad ... index.tmpl

Edit: nog een tip om de wimpers gekruld te krijgen zonder wimperkruller is het borsteltje tegen je wimpers drukken en dan langzaam je ogen bijna dicht doen. Dan druk je de wimpers echt omhoog zodat ze in een mooie krul komen.