Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
onkeltje schreef:Heb net op internet gezocht Hvelreki, en dat kan dus bij de Bijenkorf? Zal er eens over denken, want ben ook niet bepaald handig hierin hoor haha. En ik verrek het toch echt om een half uur voor de spiegel te staan. Het moet snel en makkelijk gaan en anders niet![]()
Maar iemand nog tips over een goede foundation? Ik gebruik zelf BB cream, maar dat moet ik dus wel mengen met dagcreme omdat ik een vrij droge huid heb, daarom gebruik ik eigenlijk nooit echt een foundation. Maar het maakt je huid wel mooier.
onkeltje schreef:Heb net op internet gezocht Hvelreki, en dat kan dus bij de Bijenkorf? Zal er eens over denken, want ben ook niet bepaald handig hierin hoor haha. En ik verrek het toch echt om een half uur voor de spiegel te staan. Het moet snel en makkelijk gaan en anders niet![]()
Maar iemand nog tips over een goede foundation? Ik gebruik zelf BB cream, maar dat moet ik dus wel mengen met dagcreme omdat ik een vrij droge huid heb, daarom gebruik ik eigenlijk nooit echt een foundation. Maar het maakt je huid wel mooier.
Glossi schreef:Goeie mascara! Echt dat scheelt zo veel. Ik had altijd maybeline of loreal maar mijn wimpers zakten dan langzaam weer. Die ik nu van MAC heb is fantastisch. Die wimpers van mij blijven strak gekrult omhoog staan, de hele dag. Zonder wimper kruller. Dachtdat de Dior overcurl DE mascara was maar nee.. het is deze van MAC. Ben iedere dag verbaasd wat het met mijn wimpers doet. Het is voor mij een wonder mascara.
Leverage schreef:Bij de dichtstbijzijnde kruidvat hebben we nog geen korting, niet dat me is opgevallen in ieder geval![]()
Heeft iemand ooit een make up advies gekregen bij Mac? Ik wil dat voor m'n verjaardag eigenlijk gaan doen, maar weet niet hoe dat in z'n werk gaatMoet je daar voor speciaal een afspraak maken of kan je zomaar binnen lopen? Zitten er ook nog kosten aan?
Djilna schreef:Haha Glossi, je bent erg enthousiast hè!
SaartjeNina schreef:Glossi schreef:Goeie mascara! Echt dat scheelt zo veel. Ik had altijd maybeline of loreal maar mijn wimpers zakten dan langzaam weer. Die ik nu van MAC heb is fantastisch. Die wimpers van mij blijven strak gekrult omhoog staan, de hele dag. Zonder wimper kruller. Dachtdat de Dior overcurl DE mascara was maar nee.. het is deze van MAC. Ben iedere dag verbaasd wat het met mijn wimpers doet. Het is voor mij een wonder mascara.
Heb je er een link/ foto ervan?