Ik ga vandaag een beetje ophogen in dosering. Ik heb nu 9 weken 2,5mg geprikt en dat is natuurlijk gewoon startdosering nog. Maar ik voelde me er echt heel goed op dus ik zag ook geen noodzaak om te verhogen. Na de griep merkte ik wel dat het lichaam even de tijd nodig had om weer op te krabbelen en ik merk nu goed dat ik een beetje tegen de randjes van deze dosering aan loop. Mijn slaap verandert weer iets, iets meer trek, lekkere dingen "roepen" meer, het afvallen is teruggelopen van 200 gram per dag naar 50 gram per dag, mijn huid wordt weer iets onrustiger. Absoluut niet terug bij af maar voor mijn idee nu wel het moment om de dosering iets op te hogen.
En ik vind het ook wel even mooi om te ervaren, want ik weet nu waar nog valkuilen zitten. Ik denk niet dat ik ooit helemaal af ga bouwen, maar ik hoop volgend jaar zomer wel op een start- of microdosis te zitten. En dan is er toch wel een stukje discipline en mentale "stevigheid" nodig om gewoon een gezond patroon te kunnen blijven volgen. Dus daar ga ik nu weer verder mee aan de slag.
lijkt allemaal erg onschuldig en word ook zo voorgedaan maar is het echt niet.