Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fenn schreef:Goof, wat een progressie! En je zat ooit met een nekhernia, toch? Geeft mij ook motivatie om stabiel door te gaan.
leonie87 schreef:Ah wat tof Goof dat je een caravan hebt bij de veluwe! Zoiets zou ik ook graag willen (hoewel ik hier prachtig woon begrijp me niet verkeerd).
Een tietblaarJe hoeft er iig niet op te lopen
maar het klinkt wel pijnlijk.
Danseresje haha lekker bezig hoor! Maar zoon heuvel training is ook al krachttraining! Niet te veel tegelijk gaan doen![]()
Ah Suliko toch naar Hilversum! Ben heel benieuwd naar je ervaring.
En top dat je weer zo simpel hierdoorheen kon lopen![]()
Veel plezier in de ardennen.
Hier is de spierpijn eindelijk zo goed als weg. Vandaag de hele dag gewerkt helaas maar morgen gaan we weer op pad
Ik twijfel echt enorm om nog nieuwe schoenen te halen voor de marathon... De "nieuwe" die ik gekocht heb in november hebben al 500km gelopen. Enerzijds, ik wil hem gewoon uitlopen, ga niet voor mega snelheid, anderzijds, als mijn schoenen een klein beetje kunnen helpen, why not?
Aan de andere kant weet ik dat deze goed zijn voor 30km dus wrs ook 40km. Aan de ene kant, helemaal klachtenvrij ben ik er niet in. Ik had minder last met mijn trailschoen dit weekend. Deze zijn eigenlijk net een heel klein beetje te breed denk ik.
Wat zouden jullie doen? Dit weekend nog nieuwe halen en inlopen of gewoon bij mijn plan blijven.
-Namiro- schreef:Ik kom weer even binnenvallen..![]()
Goof en Suliko, jullie knallen lekker door zeg!! Superfijn dat het allemaal soepeltjes loopt (letterlijk en figuurlijk!)
Lisitano, zo herkenbaar dat fietsen met kind! In mijn hoofd gaat dat vaak beter dan in de praktijk.. vooral als halverwege de band lek blijkt te zijn en kind niet meer wil..
gelukkig konden jullie er beide om lachen!
Verder heb ik heel veel gelezen en niks onthouden.. mijn hoofd is even een zeef.
Afgelopen woensdag mijn laatste paard laten inslapen en ik voel me ernstig ontheemd… mijn hele ritme is weg.. geen paard meer aan huis.. niet meer hoeven voeren, geen stal meer te hoeven mesten.
Moet weer mijn draai vinden.
Gisteren naar de baan gegaan om te trainen (fijne afleiding) en daar werd een loopanalyse gedaan in het kader van de opleiding van nieuwe trainers.
Ik kreeg complimenten over mijn houding tijdens het hardlopen en nog een tip over mijn rechtervoet. Weer leerzaam dus daar gaan we mee aan de slag.
Verder hobbelen we maar door.. nog niet 100% pijnvrij aan het lopen maar wel ok.