suusje26 schreef:Helaas niet Namiro, zou er wel eentje bij willen maar qua ruimte/tijd/jonge kinderen nu niet de beste tijd. Dit is een hond van een kennis die die veel verblijft bij de hond van mijn vriendin (snap je het nog, haha) en die kan wel wat extra beweging/training gebruiken..
Heel herkenbaar.. hier ook over een jonge hond nagedacht maar dan heb ik er drie lopen.. ook nog formaat ‘vreet nogal veel’ en in combinatie met kind, paarden en andere hobby’s nu niet handig. Maar als ik dan iets leuks voorbij zie komen in het asiel kriebelt het wel hoor.
Wauw wat een agenda Imay!
Misschien heb je het al eens geschreven, maar hoeveel train je dan per week?
Mijn horloge komt definitief niet vandaag. Had nog een mailtje naar de klantenservice gestuurd en kreeg terug dat het helaas niet gelukt was om het pakketje op tijd te versturen..
normaal gesproken zou ik dat dan maar voor lief nemen maar nu een mail teruggestuurd dat ik daar niet blij mee was en voor hij gekozen had vanwege het feit dat ik het horloge dan vandaag zou krijgen.
Nu krijg ik €15,00 terug ter compensatie. Schiet er natuurlijk niks mee op, maar wel netjes.