Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echwel schreef:Gewoon.k.u.t dat er 2 vaccins voor jongeren uitvallrn
Femke_Tweety schreef:Pfizer gaat grote hoeveelheden versneld leveren.
Dus theoretisch kan het echt nog wel.
Echwel schreef:Maar je kunt niet prikken wat er niet is
Citaat:Zitten en afwachten leer je wel nu
sureido schreef:purny schreef:Ja en omgaan met teleurstellingen. Volgens mij slagen de meeste van ons daar wel voor
Ik niet, ik werd vanmiddag weer zo kwaad toen ik las dat het half mei werd dat ik anderhalf uur ben gaan wandelen
Vayo schreef:Geduld haha ... vandaag mijn dochters en ik getest. Vader en zusje van vriendin die besmet is ook. Wij in de vroege ochtend, zij middag. Zij hadden twee uur geleden de uitslag al en wij nog steeds niet. Hoop echt dat we morgen de uitslag hebben. Net als goedmakertje (excuus haha) bij de MC drive MC flurry’s en een ice coffee gehaald.
pien_2010 schreef:Vayo schreef:Geduld haha ... vandaag mijn dochters en ik getest. Vader en zusje van vriendin die besmet is ook. Wij in de vroege ochtend, zij middag. Zij hadden twee uur geleden de uitslag al en wij nog steeds niet. Hoop echt dat we morgen de uitslag hebben. Net als goedmakertje (excuus haha) bij de MC drive MC flurry’s en een ice coffee gehaald.
Vayo als jezelf positief getest kunt worden moet je toch in isolatie, of begrijp ik het niet?
MarlindeRooz schreef:Ja door dit soort grappen blijven de cijfers lekker hoog.
Mag toch hopen dat (mogelijk) besmette mensen niet op mijn werk eten gaan afhalen.