Roosch zier er goed uit in je jurk!
Hier was het weekend niet echt goed. Gelukkig vandaag weer herpakt. Dus hopelijk valt het vrijdag mee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kan ook steun bieden, ook al gaat het even helemaal ruk. Het is geen topic van "hoezee kijk het gaat allemaal goed!"
en vergeet niet wat je ook al bereikt hebt! Een gezonde verstandshouding met Foxy, je bent lekker en toegewijd aan het trainen, je bent bewust van je eten en doet je best een calorie surplus te compenseren en net als wat gaucho zei, kan jij je als geen ander weer herpakken. Je doet het echt heel goed! Gewicht is er niet in een nacht bijgekomen en het traject naar een einddoel is lang met vallen, opstaan en ook gewoon willen leven. Je komt er wel!
hopelijk heeft ie gesmaakt! Liever de bocht uit vliegen en genieten, dan later spijt. En het is al heel wat waard dat je vandaag de boel weer oppakt en niet denkt 'boel weer verpest voor deze week' 
mijn vet wil niet echt lekker naar beneden maar ik ben wel spieren aan het opbouwen. Ook heel blij mee, maar hoop dat mijn vetpercentage ook nog eens zakt
gaucho schreef:Pallatin schade weten te beperken?
De camper heeft zijn eerste trip gemaakt, maar met een ander doel:
[ [url=m/aeHtfe.jpg]Afbeelding[/url] ] vakantie was al geboekt voor ik de camper kocht dus die blijft thuis. In september wel wat weekendjes gepland.
Hier was het weekend druk maar leuk, flink spierpijn van krachttraining en wat flinke hardlooptrainingen, enorme ijscoupe gegetenMaar toch ook het weekend nog afgevallen, totaal deze week - 2.8 kilo, geloof dat ik nog nooit zo veel ben afgevallen in een week. Goed voorbereid voor vakantie zullen we maar zeggen. Na het ijs etc nu weer gewoon back to normal met Havermout pannekoekjes met skyr.
[ [url=m/NzElBC.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leuk dat er met de camper wat weekendjes weg zijn gepland, heerlijk om die vrijheid te hebben en m gewoon ergens neer te zetten…
zondag veel voor de bruiloft geprobeerd te regelen maar daardoor de tijd vergeten en moest nog naar paardlief. Wilde daarna nog even snel wat gezonds halen om te eten, maar had alle bruggen tegen dus de super was al dicht…nou ja…

gaucho schreef:Mijn nieuws kan gedeeld, ik heb gisteren ontslag genomen bij mijn huidige werkgever en ga vanaf 1 oktober iets heel anders doen: ik ga aan de slag als projectmanager / verandermanager bij een consultancy bureau![]()
[ [url=m/a1aSue.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooi vooruitzicht. Hoe is het qua reistijd? Ga je erop vooruit, of moet je veel door het land reizen?