Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rien10 schreef:Dat is echt balen Fenneee. Beteschap. Ik ben nu op dag 13, voel nu dat ik echt ga opknappen. Iets meer conditie, veel minder hoesten, minder neusverkouden en ik slaap weer door! Halleluja!
ivy_power89 schreef:Wat ik me afvraag, hoeveel van jullie zijn er wel of niet gevaccineerd?
(Gewoon een vraag overigens)
Kaus schreef:Hier vanochtend nog een zelftest gedaan en weer positief. Dus contact opgenomen met de GGD en zij gaven aan nogmaals te testen en in isolatie te blijven. Dus zonet nogmaals getest. Heb dan toch liever dat er gewoon een duidelijke uitslag uitkomt
blackstar schreef:Ik heb 2 vaccinaties en een booster gehad.
Ik vraag me af...stel dat ik de vaccinaties niet zou hebben gehad, zouden de klachten dan nog erger zijn??
Fearn schreef:Even vraagje voor de mensen die al hersteld zijn..
Hebben jullie ook dat je door te weinig slaap ineens erg moe kan zijn?
Ik ben zegmaar iemand die altijd al moeite heeft met slapen maar meestal kwam ik de dag met zo'n 5 à 6 uurtjes best goed door. Zelfs dagen met 2-3 uren slaap heb ik wel overleefd. Maar nu als ik niet minimaal 8-9 uur slaap moet ik mezelf echt vooruit slepen. Ben dan ook echt niet te genieten, waar ik voorheen echt wel me er overheen kon zetten.
Vraag me af of dat ook nog van de corona komt.
Qua beweging etc ben ik wel weer redelijk terug op peil.
Autumnn schreef:Fearn schreef:Ik ben niet de goede om te antwoorden want ik slaap altijd, ongeacht wat![]()
Maar ik heb wel dat ik meer mijn rust moet pakken. Zo ging het vandaag best goed, alleen kreeg ik zo rond drie uur echt een inkakmoment en heb ik echt twee uur op de bank gelegen
Zebrastreep schreef:Cemlys schreef:Mn dochter gister ook positief getest, wij tot nu toe nergens last van. Hoe zit het met 3g trouwens. Stel je test positief, kun je met 2vac+booster na 10dgj gewoon overal erin? Of moet je dan weer een negatieve test aantonen?
In Nederland wordt dat niet meer gebruikt testen voor toegang is er volledig af.
In het buitenland kan het wel anders zijn
Fenneeee schreef:Ik zit nu op dag 4 sinds mijn klachten. Vannacht mega misselijk en ik hou niks binnen.. sinds wanneer hoort spugen bij Corona. Ik had toch ergens de hoop dat de 3x Corona wat minder zou zijn, maar ik voel mij misschien nog wel slechter als de eerste keer