Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hanafubuki schreef:
Pepperrr schreef:Destination schreef:Om 14:00 is er een persconferentie toch? Zo ja, waar kan je die bekijken? Ik zie nog niks op NOS.
Is gewijzigd naar 14:30
Joman schreef:Destination schreef:Om 14:00 is er een persconferentie toch? Zo ja, waar kan je die bekijken? Ik zie nog niks op NOS.
Nederland 1
Hanafubuki schreef:Magrathea schreef:Even een belangrijke opmerking! Doordat veel mensen zich afmelden maar het wel hard nodig is, was er gisteren ook in het nieuws dat het heel belangrijk is dat mensen bloed doneren. Ben je dus donor, niet vergeten even langs te gaan. Ik ben plasmadonor, al best lang niet geweest, maar ga toch maar even bellen.
Ik heb de oproep voor maandag liggen voor bloed. Maar ik vraag me af in welke mate ik er goed aan doe, mijn dorp staat in de top 10 van coronabesmettingen.
Astorga schreef:Ik ben vooral erg blij dat ik niet in Iran ben geboren, daar gaat COVID heel hard.
Vind het opvallend dat veel mensen zich alleen druk maken om de situatie in Nederland, terwijl onze systemen hier best wat aankunnen in vergelijking tot veel andere landen.