Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
batje schreef:Oeh gaaf, heb je al concrete plannen?
En heb je om een bepaalde reden voor reigers (of zijn het kraanvogels??) gekozen? Of vind je ze gewoon (terecht!) mooi?
Supervixen schreef:Wat wordt het?
veertje99 schreef:Ik hoop zaterdag met mijn broertje een afspraak te gaan maken. Gaat voor mij m'n tweede worden, eerste die ik heb gezet is ondertussen alweer 4 jaar geleden
Lugea schreef:veertje99 schreef:Ik hoop zaterdag met mijn broertje een afspraak te gaan maken. Gaat voor mij m'n tweede worden, eerste die ik heb gezet is ondertussen alweer 4 jaar geleden
Leuk, ook met je broertje! Voor mijn broertje wordt het de eerste. Voor mijzelf nummer 7, maar wel de tweede grote. Wat wil jij gaan laten zetten?
Supervixen schreef:Leuk lugea, ik heb een buizerd op mijn schouder, maar meer een simpel silhouet.
veertje99 schreef:Ja mijn eerste was samen met mijn broertje (we zijn tweeling) en die ik nu wil laten zetten is voor mijn overleden hond. Wil graag zo iets laten zetten en dan met de bloemen van haar geboorte maand en overlijden en met een mooie roos erbij.
[ [url=m/xCEjpA.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/jlwGJq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CFtxo3.jpg]Afbeelding[/url] ]
lisanne87 schreef:Vraag.. Ik ben aan het oriënteren op m'n eerste tattoo. Heb een artist gevonden die, wat ik in m'n hoofd heb, denk ik goed kan zetten. Zij werkt single needle. Wat zijn de plus- en minpunten hiervan?
Aight schreef:BloemBloem schreef:Heeft iemand hier misschien een idee welk soort make up / foundation een
tattoo weg kan werken?
Volgens mij de lock-it concealer van Kat von D, die zie ik wel eens in transformatie video's voorbij komen