Yonker schreef:*Kijkt om hoekje*
Ik meld me ook weer... moet echt weer aan de slag...
linoleum schreef:Ik meld me hier ook weer eens!
Succes weer allebei!
Maanlicht, ik wou dat ik dat kon, het houden bij 3 M&M's. Dat gaat hem echt niet worden. Ik heb ook met opzet de karamel nog niet gekocht, dat gaat er achter elkaar in. Sowieso heb ik alle snoep en chocolade maar weer uitgebannen hier, tot groot verdriet van snaaivriend
Ik kan gewoon geen maat houden, dus dan maar helemaal niet. Alleen nog pure chocolade snippers in mijn yoghurt, en die meet ik wel af.
Afkicken van medicatie is rot. Ik heb het een paar jaar geleden ook gedaan, man wat heb ik me vreselijk gevoeld. Achteraf bleek heel veel van mijn lichamelijke ongein juist door die medicatie te komen en ben ik zo blij dat ik eraf ben. Succes 
Frummels, gefeliciteerd en nog heel veel plezier op jullie huwelijksreis!!
Oh help, English breakfast
Ik vind het echt wel lekker, maar daar hoef je me in de ochtend niet mee aan te komen. Ooit in Engeland op een internationale school gezeten, ontbijt was daar ook baked beans, sausage, bacon, ei, toast (gefrituurd
)... wat heb ik honger gehad daar hahaha. Alleen de geur in die eetzaal was al teveel. En dan ben ik wel echt een ontbijter, zonder val ik zo om.
Vandaag en morgen nog even op de calorietjes letten, en daarna heb ik 5 dagen vrij weinig te zeggen over mijn eetpatroon ben ik bang. Ik ga naar Frankrijk voor een endurancewedstrijd en er wordt gekookt/geshopt voor iedereen. Toch proberen om daar een beetje inspraak in te hebben, hun kennende kom ik anders vierkant weer terug.
Vandaag;
O; yoghurt met Cruesli Volvezel, lijnzaad, banaan en chocopindabolletjes
L; B&F Low Calorie Meal met melk
A; Broodje hamburger (zelfmaak, niet al te idioot in kcal) en ovenaardappeltjes
T; kiwi's