Supervixen schreef:Greetje63 schreef:sv waarom denk je dat ze die gaan aflasten (de two rivers). ze hebben enkel gemeld dat het een stormachtige dag gaat worden en dat ze adviseren je bij een pacergroep aan te sluiten. Maar over aflasting is voorals nog helemaal niet gesproken.
Kijk ik had liever een droge dag van een graad of 10 gehad met een zonnetje. maar een marathon lopen in de storm vind ik een uitdaging die ik toch ook maar graag aanga. En dan neem ik de bakken voorspelde regen voor lief. Gewoon lekker bikken en oerhallands weer langs het water.
Gewoon voor de veiligheid van mensen. Worden al snel dingen afgelast tegenwoordig. Daarom.
Ook als ze tenten gebruiken bij het startterrein bijvoorbeeld,dan kunnen ze misschien de veiligheid niet garanderen.
De storm is nu al dagen voorspeld dus ze hebben al de nodige maatregelen genomen zodat de verzorgingsposten stevig staan, dat de bekertjes drinken niet weg kunnen waaien, dat er extra uitstapmogelijkheden zijn omdat het heel zwaar gaat worden en dus veel mensen zullen besluiten uit te stappen, extra parkeer gelegenheid geregeld binnendijks zodat de auto niet weggedreven is als je naar huis wil. Top organisatie dus die er echt alles aan doet om het toch door te laten gaan.
Ik had gehoopt dat ze de starttijd naar voren hadden gezet al was het maar een uurtje. We starten nu om 11 uur en in de loop van de dag wordt het steeds stormachtiger.
Dus hopelijk worden de voorspellingen niet nog erger zodat ze het alsnog af moeten lassen.