Goedemorgen Pris en Marcel. Mijn gedachten zijn bij jullie.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 14-12-17 06:49
Goedemorgen. Hopelijk heb je een paar ok dagen achter de rug en hopelijk een schoon huisje ook weer. Ondanks dat ik niet veelreageer denk ik wel aan je
Santos_05
Geplaatst: 14-12-17 07:39
Er komen steeds meer lichtjes buiten en binnen. Steeds meer lichtjes voor jou en je lotgenoten. Hopelijk zijn de dagen nog dragelijk.
Hi Spice! Heb een mooie guirlande gemaakt met heel veel lichtjes erin. Zo in het licht valt het niet zo op maar als het donker is dan zie je de lampjes erg goed. En iedere ochtend en avond als ik de lampjes aan doe denk ik dan aan jullie. Veel kracht toegewenst lieverds!
Hallo lieve pris, Ik hoop dat het goed gaat daar, voor zover dat mogelijk is natuurlijk. Hier even een fotootje van mijn kerstezeltje, hopelijk brengt het een glimlach op je gezicht.
Hier weer een kleine update Pijn is goed onder controle krijg nu wel slaapmiddel per injectie ook wordt er een naald bijgezet voor de haldol ben helaa s al weer 3 dagen aan het spugen. Als het goed is komt Urion morgenmiddag of avond voor de schoonmaak daar zijn wij erg blij mee. Groetjes priscilla en Marcel
Ik ben zo blij voor je dat die pijn eindelijk onder controle is. Hopelijk ben je ook snel van het spugen af.
MoppieFilou
Geplaatst: 15-12-17 08:17
Wat ben jij toch een doorzetter! Fijn dat het beter gaat met de pijn en hopelijk ben je zo snel mogelijk van het spugen af. Ook fijn dat jullie morgen hulp krijgen! Dikke knuffel!