Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Drunksheep schreef:xLianneeee schreef:Mag ik jullie vragen om advies?
Afgelopen november mijn conch laten zetten. Ondanks dit erg zeer deed en wel de pijnlijkste tot nu is, verliep de genezing echt goed. Helaas heb ik 2 weken geleden, tijdens het spelen met mijn neefje, een trap tegen mijn oor gehad. Sinds toen is hij dik, rood en pusserig geworden (Vind ook af en toe korstjes met bloed). Ruim een week lang schoon gemaakt met zout oplossing maar het lijkt niet beter te worden. Laat het nu maar even met rust denk ik... Hoe krijg ik deze bult weg? Iemand ervaringen met vochtbulten?
Foto in spoiler
Foto is een paar dagen oud toen hij wat rustiger was. Nu weer dikker en roder gewordenSpoiler:
[ [url=m/qOLTUa.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien even contact opnemen met je piercer? En iig niet zo je oor vouwendaar wordt 'ie niet blijer van.
BloemBloem schreef:Wat grappig dat jullir zo over (*) piercings aan het twijfelen zijn.
2 maart ben ik weer naar de piercer gegaan, maar ook ik twijfelde toen zo erg dat ik uiteindelijk naar huis ben gegaan met een tragus
De volgende wordt echt door mn (*)!
Hoe lang is dr genezingstijd eigenlijk?
Ik ben aan het speuren naar toffe earcandy! Heb 6 nieuwe gouden oorbelletjes nodig tzt een mooie tragussierraad en ik zoek een helixknopje het liefste een lange met veel bling
Jullie inspo?