Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niniane schreef:Krijg het idee dat de MAC discussie een beetje uit zijn verband is getrokken? Behalve dat iemand hier zei dat het over gehypte lipsticks zijn (haar mening, dat mag), hadden sommigen (waaronder mijzelf) er meer van verwacht gezien de hype.
Persoonlijk zou ik er nog steeds meer willen want zijn ze in gebruik verder gewoon fijn en prachtige, gevarieerde kleuren, maar voor zoveel geld moet ik wel verliefd worden op een kleur.
TessJazz schreef:[ Afbeelding ]
Had voor een gala (kerst) een look gemaakt
(Wenkbrauw was daarna nog beetje bij geepileerd)
_Friemel schreef:Niniane schreef:Krijg het idee dat de MAC discussie een beetje uit zijn verband is getrokken? Behalve dat iemand hier zei dat het over gehypte lipsticks zijn (haar mening, dat mag), hadden sommigen (waaronder mijzelf) er meer van verwacht gezien de hype.
Persoonlijk zou ik er nog steeds meer willen want zijn ze in gebruik verder gewoon fijn en prachtige, gevarieerde kleuren, maar voor zoveel geld moet ik wel verliefd worden op een kleur.
Hij werd uit zijn verband getrokken toen iemand zei dat ze gehypte waren, vond dat een beetje kinderachtig overkomen. Zoals ik al zei make-up is echt zo persoonlijk![]()
Linda ik heb Kinda Sexy en DnT heeft ook KS
Suus___ schreef:Geen idee, heb gewoon andere paletten die handzamer zijn waardoor ik ze pak..
Oeh meisjes, heeft iemand hier t malm bureau van ikea?
Ik ga februari samenwonen en mag een beautyhoekje maken en wil t meteen goed.
Dacht aan de malm, 2 helmers en een spiegel met die bolletjes lampen aan beide kanten
Suus___ schreef:Geen idee, heb gewoon andere paletten die handzamer zijn waardoor ik ze pak..
Dacht aan de malm, 2 helmers en een spiegel met die bolletjes lampen aan beide kanten