Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:56

SharonIndezz schreef:
Snap nooit dat die chinezen zo slank zijn.... Als je ziet wat die kunnen eten.... Haha niet normaal

Onze Chinees is ook geen echt Chinees ete. Ze eten vooral heel veel verse producten en wel veel rijst. Ook voor het ontbijt maar goed wij eten dan vaak brood.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 14:39

Bietje aangepast

SharonIndezz schreef:
Ik maak geen foto's maar meet mezelf regelmatig.

Mijn lijstje

O: 3 wasa lichtgewicht crackers met pindakaas + banaan

T: nectarine

L: 2 rijstwafels met filet american met uitjes. En 2 liga biscuits

T: boulion en banaan

A: noodles met verse groenten, cashewnootjes, knoflook, en Sambal

B: paardgereden

Lis_Ol

Re: Afvallen zonder doel is ook ontzettend koel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:06

Zie goede resultaten voorbij komen! Netjes hoor :j

Ik ben denk nu 2.5 maand bezig en zit al een maand rond mijn huidige gewicht (63/64 kilo) vind het prima zo :j
Vreetbuien heb ik ook wel is last van, gelukkig heb ik gewoon niet vaak iets te snoepen in huis :Y)
Volgende week ga ik met vriendinnen en de paarden op vakantie. Wordt ook een eet en drink festijn. Gelukkig wel 2 paarden te rijden en veel lopen, vorig jaar was ik ook vrijwel niks aangekomen.

Afgelopen dagen in de nacht gezeten, daarom weinig gegeten en ook vrij weinig gesnoept.
Lijstje voor vandaag;
O: 2 wraps met kruidenkaas kipfilet en komkommer ( was vannacht rond half 5)
T: 1 delicate wasa cracker met geitenkaas.
L: 100 gram magere yoghurt met crusli.
T: 2 granen biscuits.
A: rijst met kip kerrie en wat sla.

B: 2 paarden rijden en 2 stallen mesten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:07

Mag ik even zeggen dat ik Freek-Willem zo ongeveer de beste paardennaam ooit vind _O- :D

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:11

Hahahaha ik vind het verschrikkelijk _O-
Freek - Willem Pleasure 8-)
Maar t is wel echt een Freek :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:12

Het is zo'n verschrikkelijke naam dat het gewoon fantastisch is :') Mijn kat heet Quinten, dus wat dat betreft... :=

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:13

En bedankt :)) gelukkig kan ik zeggen dat ik t zelf niet verzonnen heb :')

Mijn vorige paard heet Olivier, ik heb max ( die overigens in uitgelicht staat <3 ) en nu dit :')
Ik trek ze denk ik aan

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:19

Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik sta nog steeds op -19, misschien ben ik inmiddels meer kwijt maar ik heb me al eventjes niet meer gewogen, zal er weer eens opstaan. Wil het wekelijks wegen verplaatsen naar maandelijks, helemaal nu ik niet veel meer kwijt hoef.

Ik heb spierpijn vandaag pff, vooral in m'n armen. Heb iig goed m'n best gedaan in de sportschool gister. :)

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:32

Mmh bij mij is eerst buik en heupen, dan binnenkant bovenbenen, dan kont en verder ben ik nooit geweest :')
Je ziet het ook snel in m'n gezicht, meer jukbeenderen.
Borsten weet ik niet, #teamnoboobies hier haha. 70b of 75a :o

Mijn lijstje voor vandaag;
O/L: 2 kaiserbroodjes, 1 plakje kaas, 1plakje kipfilet, scrambled egg en een verse jus
T: nectarine
A: gevulde groenten (met rijst en kruiden enzo) of souvlaki met aardappel. Wat Griekse salade vooraf (met kleeeein beetje feta <3 )

B: 2 uur paardrijden, kwartiertje baantjes trekken en verder de hele dag beetje zonnen beetje lopen en weer beetje zwemmen. Heerlijke vakantie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:45

Ik heb wel redelijke borsten :)) Toen ik op m'n dikst was waren ze 85D, nu 75D of een grote C. Ligt een beetje aan het merk en hoe ze vallen. Al hecht ik er niet zo veel waarde aan, ik vind kleine borsten ook echt ontzettend mooi.

Area51

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:54

Naja ik ben allang blij dat het enigszins in verhouding is... Had ook een 90a kunnen hebben en dat ziet er toch echt anders uit :')
Maar alhoewel ik er wel jaloers op kan zijn bij veel mensen hoor, vooral bikini's en veel blousjes vind ik mooier met wat meer vulling hahah, maar ze zitten in ieder geval niet in de weg _O-
Dan ben je wel veel afgevallen in omtrek Enma, netjes!

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:58

Ik ben ook een boob persoon :') Heb op t moment nogsteeds 75F en er is al wat vanaf :') En ik vind grote boobs maar annoying dus daar mag ook best nog wat af, kleinste wat ik me kan herinneren was 75D dus daar wil ik graag weer naar terug :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 15:59

Ja zoals ik al zei verschilt het heel erg per merk hoor. Van de Hunkemöller heb nog altijd wel een 85D nodig, van bijvoorbeeld de primark is het ondertussen een 75C geworden.

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:05

Hier 85D, ik ben nu nog niet in die mate vermagerd dat ze echt veranderen :P Momenteel zijn ze best wel 'vol' dus mss idd wel wat bijgekomen, maar denk dat het eerder in buik zit (had ik vroeger niet!), merk het ook aan broeken enzo...
Ik ben wel blij met mijn boobies, al is het maar om te denken "ha, die dingen wegen waarschijnlijk elk op zich ook best wel wat", als ik mij moet vergelijken met anders gebouwde mensen met dezelfde lengte en een lager gewicht :') Al moeten ze zeker niet groter zijn, ik vind ze mooi, maar 't is best vervelend dat ik soms zonder dat ik het besef best wel wat cleavage toon :o

xNavatu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:10

Ik vind het vervelend met hoe kleding zit enz :') Blousjes enz kunnen bij mn boobs nooit dicht, terwijl ik dat juist mooi vind hahaha. En ook met heel veel andere kleding die ik super leuk vind maar niet aan kan omdat het niet mooi staat met mn boobs :')

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:13

Blousjes zijn inderdaad super irritant! Ik vind dat ik best wel wàt mag tonen soms (als andere mensen hotpants mogen dragen om slanke benen te tonen, mag ik dat op andere vlakken :P ) maar soms is het gewoon onbedoeld teveel, zie je dan op foto's dat je toch net iets meer toont dan je dacht :?

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:17

kim345 schreef:
SharonIndezz schreef:
Snap nooit dat die chinezen zo slank zijn.... Als je ziet wat die kunnen eten.... Haha niet normaal

Onze Chinees is ook geen echt Chinees ete. Ze eten vooral heel veel verse producten en wel veel rijst. Ook voor het ontbijt maar goed wij eten dan vaak brood.

Alle chinezen bij ons nemen gewoon een ouderwetse boterham met pindakaas hoor :+
Maar ja, zij eten geen babi pangang of kip saté maar veel verse vis, rijst en groenten

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:19

Mijn tetten vallen wel af.., vind ik vreselijk.. Heb nog een 75C denk ik... Maar ben groot en breed gebouwd, dus je ziet ze amper zitten :')

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 16:53

Ik mag opzich niet klagen (90-95 E), maar zonder BH is het helaas niets meer door het vele afvallen. Mocht ik straks meer kwijt zijn en stabiel zijn wil ik ze dan ook wel laten liften, lijkt wel of ik minimaal 8 kinderen heb gevoed en inmiddels 70+ ben

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:22

Oh man, mn boobs zijn onwijs aangekomen, en ik vind het hélemaal niet mooi, heb het idee dat ze supererg opvallen bij alles wat ik aanheb. Zal wel meevallen, maar toch.. 75D/80C trouwens :')

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:24

lifeofmarit schreef:
Alle chinezen bij ons nemen gewoon een ouderwetse boterham met pindakaas hoor :+
Maar ja, zij eten geen babi pangang of kip saté maar veel verse vis, rijst en groenten

In wageningen zitten heel veel internationals, die eten de hele dag door rijst met vlees :P
Tenminste dat was wat ik van mensen hoorde die bij hen op de gang woonden.
Lees ook wel eens verhaaltjes dat ze het echt raar vonden dat wij zoveel brood aten..

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:27

Ik ben best tevreden over mijn boobs. Ik heb nu 75c maar soms kan ik ook wel een d hebben.
Groter hadden ze ook echt niet gemoeten, ik vind nu al af en toe dat ze vrij aanwezig zijn op een shirtje...
Toen ik aan de pil ging zijn ze een cupmaat groter geworden. Dat was het enige waar ik toen aankwam van de pil. :P
En daarnaast heb ik ook wel een volle kont dus daar ben ik wel tevreden mee!
Laatst was er een dronken jongen die mijn kont magnifiek noemde, ik heb zo hard gelachen :')
En mijn buik is gewoon plat maar er mag gewoon overal wel wat af nog...

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:28

Wat drinken jullie? Het meeste met weinig calorieën zit weer zoetstof in.. wat ik dus echt heel ranzig vind. Alleen water wordt je ook zo bleh van.

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:28

:r Trouwens ook de kwark

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 17:31

Ik drink eigenlijk alleen water (2-4 liter op een dag), soms thee of kokoswater. Andere dingen zijn echt zeldzaam hier