[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Axel_Valerie

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:07

Ik dacht inderdaad dat je hier gewoon je mening kwijt kon. Ook over persoonlijke smaak.
ik ben nergens respectloos ik zeg alleen dat het mijn smaak niet is dat moet kunnen toch? Bovendien doelde ik meer op de tekst..

Ik zie overigens nergens staan dat iemand zijn tattoo niet mag neerzetten, als je genegeerd bent dan betekent dat niet dat dat niet mag. Het gaat hier toch al tijden zoals op de pagina's hierboven? Ik zie niks raars..

Ruby1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:18

Charles, ik vind het wel mooi. Lekker simpel, daar houd ik wel van, ik houd niet van al dat poespas! Je moet gewoon doen wat jij mooi vind toch?!

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 18:45

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:00

Charles: Ik vind 'm ook mooi hoor en wat maakt het uit wat andere vinden, jij moet er immers mee rond lopen en als dat is wat jij wilt of mooi vindt :)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 19:35

Absoluut hoor, maakt me ook niet uit wat een ander er van vindt. Ik vind ook niet alles mooi (sterker nog, ik vind de meerderheid niet mooi). Ging mij erom dat mijn bericht en vraag gewoon genegeerd werd en dat is niet echt een fijne binnenkomer. :)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 20:40

Sorry dat ik toch nog even kom zeuren hoor, en dit is niet naar Charles persoonlijk bedoeld.
Máár wanneer iemand haar net gezette tattoo komt laten zien en mensen reageren met dat het niet hun smaak is of wat dan ook (wat negatief is). Wordt er door anderen gereageerd dat wanneer je niets positiefs te zeggen hebt je maar je mond moet houden. Want dat is niet leuk voor iemand als er iets negatiefs over de tattoo wordt gezegd.

Maar wanneer de tattoo of het idee dan wordt genegeerd door mensen (omdat ze het dus niks vinden, en dus luisteren en hun mond houden als ze niks leuks te zeggen hebben) is het weer niet goed.

:o?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 20:45

Ik moet zeggen, daar heb je een goed punt.....

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 20:47

Ik heb de laatste paar pagina's doorgelezen en heb mooie en aparte tattoo's voorbij zien komen.

Hier begint het ook weer te kriebelen :D

Twijfel tussen dit:
-You are my star in heaven
-You're my star in heaven
-Star in heaven

En dan twijfel ik nog tussen schouders of ribben. Zijn de eerste 2 niet te lang voor ribben?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 20:54

Booooo schreef:
Ik heb de laatste paar pagina's doorgelezen en heb mooie en aparte tattoo's voorbij zien komen.

Hier begint het ook weer te kriebelen :D

Twijfel tussen dit:
-You are my star in heaven
-You're my star in heaven
-Star in heaven

En dan twijfel ik nog tussen schouders of ribben. Zijn de eerste 2 niet te lang voor ribben?

Ik denk niet dat het te lang is, je kan het (tot zover mogelijk) wel zo klein maken als je wilt. Eventueel er 2 regeltjes van maken maar het is natuurlijk niet echt een zin die je mooi in 2 kan splitsen.
Welke het mooiste is, is natuurlijk volledig een kwestie van eigen smaak :)

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 20:59

Ik snap wat je zegt Micha. In mijn geval had ik ook een vraag in mijn eerste bericht gezet en ook daar kwam geen reactie op, dat was eigenlijk meer het punt wat ik jammer vond. Of reageer dan alleen met hey hallo. Dat is al een andere binnenkomer.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:13

Yasmine mooi in 2e delen gaat inderdaad niet.. Lettertype wil ik wel groot genoeg houden dat het mooi blijft.
Tot nu toe neig ik het meest naar schouderbladen, want ik heb maatje 42/44 en ben niet graadmager en ben bang dat ribben dan niet mooi wordt :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:16

Charles schreef:
Ik snap wat je zegt Micha. In mijn geval had ik ook een vraag in mijn eerste bericht gezet en ook daar kwam geen reactie op, dat was eigenlijk meer het punt wat ik jammer vond. Of reageer dan alleen met hey hallo. Dat is al een andere binnenkomer.

Ja jeetje, het liep even anders, ik vind het, pardon my french, een beetje zeikerig om daar over te vallen.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:33

_Micha_ schreef:
Sorry dat ik toch nog even kom zeuren hoor, en dit is niet naar Charles persoonlijk bedoeld.
Máár wanneer iemand haar net gezette tattoo komt laten zien en mensen reageren met dat het niet hun smaak is of wat dan ook (wat negatief is). Wordt er door anderen gereageerd dat wanneer je niets positiefs te zeggen hebt je maar je mond moet houden. Want dat is niet leuk voor iemand als er iets negatiefs over de tattoo wordt gezegd.

Maar wanneer de tattoo of het idee dan wordt genegeerd door mensen (omdat ze het dus niks vinden, en dus luisteren en hun mond houden als ze niks leuks te zeggen hebben) is het weer niet goed.

:o?

Ik geloof niet in God, maar Amen!

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:40

I like it, Charles. :D

Lee, jij hebt ook nooit antwoord gegeven op mijn vraag/opmerking. ;(

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:49

Ik heb een verplichte pauze van een maand.. ben er weer twee rijker :')
Verder geldt er nog steeds vrijheid van meningsuiting toch?

mel86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:50

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:53

aan charles even een vraagje; klopt het dat het echt zoveel pijn doet aan je ribben ? ik ga namelijk ook een tattoo laten zetten (afspraak 28 augustus) en wil hem ook op de plek waar jij hem hebt maar iedereen zegt dat het zoveel pijn doet :? aangezien het mijn eerste tattoo is ben ik daar dus best zenuwachtig voor

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:53

Hahahahaha kipzel arm ding!

*gaat tattoo checken

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:56

Rhyddid

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 21:56

mel86 schreef:
Laten we het over tattoo's hebben!
Wat vinden jullie van dit werk?
https://www.facebook.com/guendouglas/photos_all

Vind dat ze maar 1 soort gezicht kan tatoeëren. Al die vrouwen gezichten zien er hetzelfde uit. Voor de rest wel netjes gezet, vind ik.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 22:04

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 22:06

TsarinaZ schreef:
aan charles even een vraagje; klopt het dat het echt zoveel pijn doet aan je ribben ? ik ga namelijk ook een tattoo laten zetten (afspraak 28 augustus) en wil hem ook op de plek waar jij hem hebt maar iedereen zegt dat het zoveel pijn doet :? aangezien het mijn eerste tattoo is ben ik daar dus best zenuwachtig voor

Bedoel je mij? Ik heb die Harry Potter tattoo op mijn ribben :)
Het doet pijn ja, daar kan je niet om liegen. Ze tattooëren op je bot en dat voelt allesbehalve fijn. Maar neem een vriend(in) mee die je kan afleiden en gewoon doorbijten, en dan ben je er zo vanaf!

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 22:06

@ Booooo, ik heb op m'n arm "You are a star in heaven now" en heb de allerkleinste lettertype haha :)

@ TsarinaZ, ik vond m'n ribben wel pijnlijk, maar goed... wie mooi wilt zijn, moet pijnlijden :)

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 22:33

Ik kom hier als meelezer ook even binnenvallen met een vraag.. Weet iemand of sailors and crooks naast tattoos ook piercings zet? Misschien een domme vraag maar ik zie alleen dingen over tattoos op hun facebook staan :+

TsarinaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 22:36

Bedoel je mij? Ik heb die Harry Potter tattoo op mijn ribben :)
Het doet pijn ja, daar kan je niet om liegen. Ze tattooëren op je bot en dat voelt allesbehalve fijn. Maar neem een vriend(in) mee die je kan afleiden en gewoon doorbijten, en dan ben je er zo vanaf![/quote]

oh haha sorry ja na een tijdje word het hier zo een warboel ;) is het echt al meteen of is het pas na een tijdje dat het echt pijn doet ? zolang de pijn nog dragelijk is is het niet zo erg