xEmily schreef:Hee,
ik ga binnen twee weken naar de huisarts toe waar ik dit ook bespreek. Maar aan het randje van mn schaamlip en tussen de twee gaatjes in zegmaar, jeukt het vaak na de seks. Mijn theorie zelf is dat die huid daar gewoon te dun is en dat ik te lang door ben gegaan (pas stoppen wanneer het pijn doet ed), waarbij ik de dagen daarna eventjes op de blaren zit. Maar als ik google wordt er gelijk gesmeten met infecties ed. Maar bevat mijn 'theorie' wat logica of moet ik inderdaad denken aan een infectie?
Nogmaals dit wordt gewoon op de eerstvolgende huisartsbezoek besproken.
Nu bevochtig ik het met vaseline, kan vaseline kwaad met de ph-waarde ed ?? Jeuk is wel direct weg na het smeren van vaseline.
Dit heb ik ook maar dan een tikkeltje erger. Het kán komen door infectie, hoeft niet. Ik ben laatst onderzocht, had geen infecties maar ben gewoon wat krap en huid is gevoelig. Vaseline of sudocreme is goed zei ze! Ik smeer het nu elke dag.
amado7 schreef:Een vraagje. Denk dat ik dat hier wel mag plaatsen?
Kan je zomaar een maand overslaan ? Dat je een maand niet ongesteld wordt?

Ja dat kan. Als je langer onregelmatig bent, kun je naar de huisarts gaan voor de zekerheid. Ik ben zelf onregelmatig en is gewoon omdat ik veel eiblaasjes heb in een van m'n eierstokken.