Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
!

Goof schreef:Gek he, die hartslag. Bij mij doet die dat dus precies andersom.
Supervixen schreef:Hey ja, dat lijkt hetzelfde als bij mij. Ging je meteen na het avondeten?

. De groepsdruk hielp goed om mijn tempo hoger te houden dan normaal.

Ik bedoelde het wel positief hoor, iedereen moet ergens starten. Zelf wil ik gewoon te snel en moet ik opletten dat ik niet te hard van stapel loop
. 11km waar ik dus gewoon nog niet kon lopen
. Chapeau. En je gaat wel 1 hele dag niet rennen voor de ardennen
. Je bent echt mega hard aan het groeien atm!Tiggs schreef:Ik ben het hier absoluut niet mee eensMuppetmayo, de afstand komt vanzelf! En een vriendin van mij zei (en daar houd ik me graag aan vast haha) dat zij van 1 naar 10 km trainen veel zwaarder vond dan van 11 naar de marathon.
. Ik vond naar de 10 niet zo een probleem eerlijk gezegd. Maar misschien ook gewoon vergeten hoe zwaar ik het toen vond
Danseresje schreef:Leonie, heerlijk, zo'n vraag van een kind! Wat was je antwoord?
En ook jij bedankt voor je advies qua opbouwen. Toch net weer anders dan het advies van Lies. Wederom stof tot nadenken...
Ook jij hebt een prachtige foto van jullie samen hier geplaatst!
Goed dat je toch even rust neemt met je spierpijn.
. Dat snapt ze nog niet helemaal en dan stelt ze veel vragen maar dat stimuleer ik alleen maar.

. Dat zand altijd overal
. Kwam er (denk ik) het meest toen ik nog frequent buiten reed voor mijn ongeluk...
, heb er nog zo één van tijdens mijn Pieterpad. Dit bord zag ik afgelopen zomer tijdens de Heuvellandvierdaagse en ik moest er gewoon mee op de foto
bijna recht omhoog! Vond hem met dagtochten vooral op de terugweg naar beneden altijd erg heftig

Super knap. En ook jij loopt in een prachtig gebied.
. Vond ze misschien niet zo erg
leonie87 schreef:Wauw Goof wat een verschil en progressie! Heel tof om ze naast elkaar te zien. Gewoon 1 minuut de km snellerSuper knap. En ook jij loopt in een prachtig gebied.
Super leuk dat we zo allemaal stukjes natuur en andere plekken te zien krijgen door het hele land en soms erbuiten.