Sherivey jij moet eens een hartig woordje praten met jou paard volgens mij
Wel weer lekker gelopen vanmorgen en kan me voorstellen dat je klaar bent met die kou. Nog heeel even volhouden dan heb je het voordeel van voor de hitte uit rennen
Suliko en dat is waar jij je onderscheid van mij
. 11km waar ik dus gewoon nog niet kon lopen
. Chapeau. En je gaat wel 1 hele dag niet rennen voor de ardennen
. Je bent echt mega hard aan het groeien atm!
Goed gedaan muppetmayo! Kleine stukjes worden steeds groter. Je moet ergens beginnen. Niemand is hier minder of anders. Of je nou 1 km rent of 100. Zeker niet te hard van stapel lopen nu. Niet opeens 5x gaan lopen want dat kan je lijf helemaal niet aan.
Tiggs schreef:Muppetmayo, de afstand komt vanzelf! En een vriendin van mij zei (en daar houd ik me graag aan vast haha) dat zij van 1 naar 10 km trainen veel zwaarder vond dan van 11 naar de marathon.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens
. Ik vond naar de 10 niet zo een probleem eerlijk gezegd. Maar misschien ook gewoon vergeten hoe zwaar ik het toen vond
Mooie schoenen goof. Hopelijk lopen ze net zo lekker als ze eruit zien.
Wat een goed nieuws Samantha! Ik vind het heel knap dat je toch doorzet ondanks alle tegenslagen.
Wat word nu je doel voor Rotterdam? gewoon uit lopen denk ik?
Danseresje schreef:Leonie, heerlijk, zo'n vraag van een kind! Wat was je antwoord?
En ook jij bedankt voor je advies qua opbouwen. Toch net weer anders dan het advies van Lies. Wederom stof tot nadenken...
Ook jij hebt een prachtige foto van jullie samen hier geplaatst!
Goed dat je toch even rust neemt met je spierpijn.
Gewoon wat het is hahaha. Ik heb spierpijn en kan niet meer traplopen
. Dat snapt ze nog niet helemaal en dan stelt ze veel vragen maar dat stimuleer ik alleen maar.
En het belangrijkste is, dat jij je goed voelt bij jou "schema". Je moet het met vertrouwen en plezier doen. Dus luister daar ook naar.
Gefeliciteerd met je PR Eef_Bam! In ene groep lopen is zeer motiverend. In Eindhoven zit ook een hele leuke atletiek groep mocht je interval training op de baan willen doen.
Gister nog steeds flink spierpijn maar het lopen ging al een stuk beter. Voor het training geven even 4km gelopen, toen 3km tijdens en nog 1km naar huis. Vandaag nog steeds flink spierpijn en ik voel gewoon dat alles nog wel vermoeid is. Ook dat mijn enkels en kuiten en alles gewoon vermoeid is. Buiten dat voel ik me wel gewoon goed en heb ik energie om te lopen dus ben beetje gefrustreerd.
En ik was op hetzelfde heuveltje nog gespot als Suliko. Zo leuk al die foto's!