Heerlijke foto's. Ik had geen zin, vanmorgen wel in de sportschool geweest. Morgenochtend weer een rondje.
boedjang
Geplaatst: 13-05-25 22:39
Zegt mijn man om 21 uur...vroeger deden we nog wel eens een avondrondje. Hups ik had m'n schoenen al aan. Lil had het ook echt fijn , hebben een Uurtje gelopen. Ze loopt nog steeds niet lekker maar vriendin osteopaat komt snel.
Mooie foto's Boedjang, hopelijk knapt Lil snel weer op
BeFunny
Geplaatst: 14-05-25 07:24
Wat een heerlijke foto's van iedereen o.a Gaucho, Faringo, Aghelas, Lizard, Goof, Boots, Boedjang en ik vergeet er nog een aantal volgens mij. Het was echt heeeerlijk wandelweer. Zelf heb ik geen foto's dus geniet ik maar van die van jullie
Heerlijk faringo. Hier alleen plas, poep en snuffelen aan de overkant en daarna ploft madame weer op de bank. Ik heb een thuiswerkdag, daar houdt ze van. Tussendoor maar even ruimte zoeken voor wandelen
Even lekker tussen de meetings door naar Spaarnwoude. Daar is een geurtuin een prima plek om even helemaal tot rust te komen.
Herfstblad
Geplaatst: 14-05-25 21:26
Hoi mede-wandelaars! Ik wil graag het wandelen weer oppakken. In het verleden heb ik veel gewandeld. Ik ben eigenlijk begonnen met elk weekend met mijn moeder een wandelroute uit te zoeken. Dit waren eigenlijk altijd paaltjes routes, om omdat we met GPS routes altijd 20 km andere kant op liepen zelfde geld voor beschrijvingen. Dit werden er eigenlijk meer en meer en ook uiteindelijk wandelweekenden dat hadden we gepland. Ook ging ik wel vaak alleen op pad. Uiteindelijk heb ik zo'n 3 jaar geleden een Camino Santiago the frenchway in mijn eentje gewandeld in ongeveer 2 maanden. Dit was een heel doel op zich dus toen ik dit had gefinisht was ik wel een beetje klaar met wandelen en is dat eigenlijk wel een beetje er bij ingeschoten. Af en toe deden we nog een wandeltocht of een georganiseerde tocht.
Nu ik meer tijd heb omdat ik gestopt ben met paardrijden wil ik het wandelen meer gaan oppakken. Ik volg op tiktok het account van eerlijke schoonheid en zag dat zij elke ochtend om 6:30 6 km gaat wandelen. Heel vaak dacht ik nou dat gaat mij echt te ver ik ga echt niet voor mijn werk want ik moet om 7:15 en de deur uit ook nog eens wandelen. Maar ik heb een zittend beroep en ik dacht afgelopen maandag ik probeer het gewoon eens dus ik had de wekker om 5:30 gezet; uit bed, kleding en snel naar buiten. Binnen 5 minuten stond ik dus buiten dan heb ik zo'n drie kwartier gewandeld zo'n 3,8 km. Het was echt heerlijk wat een rust de zon kwam op, alle vogels die ik hoorde, zelfs uilen en zwanen die ik zag, nu moet ik wel zeggen ik woon ook heel mooi en ik kan lekker door het bos en langs het kanaal wandelen naast mijn huis. Daarna rustig een ontbijtje gemaakt, mijn lunch klaargemaakt, gedoucht en om 7:15 was ik klaar om naar het werk te gaan en ik was fris en fruitig ik voelde me zoveel beter dan wanneer ik om 6:20 uit bed rollen en alles snel nog moet doen. Maar het is wel heel vroeg natuurlijk en ik merk wel nu halverwege de werkdag dat ik toch wel wat moe ben maar dit zal vast wel een kwestie van wennen zijn. Wie doet dit nog meer? Of ben ik echt zo gek? Maar ik vind het heerlijk dus mijn wekker staat morgen gewoon weer om 5:25 en om 5:30 loop ik buiten. Ik probeer niet te denken ik moet vijf keer in de week om 5:25 uit bed om te wandelen maar ik probeer te denken Ach het is maar nu al drie keer gelukt om om 5:25 uit bed te gaan om lekker in ochtend wandeling te maken wie weet gaat het morgen weer lukken en ben ik trots dat ik er weer sta.
Goed voornemen en knap van je dat je het ook doet! Het is wel prachtig zo in de vroege ochtend. Ik zou me er zelf niet toe kunnen zetten, maar ik beweeg veel en heb gelukkig veel tijd om te wandelen en hardlopen.
shaddy82
Geplaatst: 15-05-25 07:03
Sfeervolle foto's weer Faringo, prachtig !
En leuke foto's van Boedjang, Lil had het naar haar zin zo te zien
Welkom herfstblad. Ik ben ook een vroege wandelaar. Ga ook vaak voor het werk.
Wat een leuk rondje shaddy.
Bootsiebob
Geplaatst: 15-05-25 08:32
Hallo Herfstblad! In de zomer vind ik vroeg wandelen ook heel fijn, vooral omdat het dan koel is, het licht erg mooi is, er wilde dieren te zien zijn en weinig mensen
Shaddy wat een leuke vlekkenbeesten allemaal. De eerste zijn net oreokoekjes Mooi licht ook!
Leuk Boedjang, en Lil is het oppervlekkenbeest hier in het topic
Mooi Shaddy en Bootsie en Herfstblad! Ik heb gisteravond nog een rondje park met de hond gedaan, geen foto's, was wel erg lekker. Vandaag wat koeler weer, lekker voor het hardlopen dalijk. En vanmiddag lekker wandelen.
Die vaccinatie wordt sterk aanbevolen voor reizen naar Zuid-Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland (en Oost-Europa) wanneer je veel in de natuur bent. In die landen is de vaccinatie gratis, ik mag €85 per spuit aantikken
gaucho
Geplaatst: 15-05-25 09:36
Misschien moet ik me daar ook eens in verdiepen, wel een kostbaar grapje dus.