Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gnome schreef:Heb je ook echt het idee dat ze te klein is ervoor? Geen idee hoe erg je 'm kunt aansnoeren of verkleinen. Ze zit wel goed zelf toch?
Gnome schreef:Hier na 2 weken goede nachten, weer ieder uur gillend wakker. Zijn weer terug bij af en kapot.
Gnome schreef:Lijkt me echt super heftig zo vaak nog voeden in de nacht. Heeft ze een speentje waar je dr mee kunt sussen in de nacht? Hoop dat er gauw meer tijd tussen zit
Azmay schreef:Gnome schreef:Lijkt me echt super heftig zo vaak nog voeden in de nacht. Heeft ze een speentje waar je dr mee kunt sussen in de nacht? Hoop dat er gauw meer tijd tussen zit
De fiep pakt ze niet helaas, dus is behoorlijk improviseren.
Maar ben ook echt niet jaloers op jou, dat huilend wakker worden is echt gruwelijk
Ballard_L schreef:Poeh wat een ellende zo die nachten…
Ik heb trouwens best veel gehad aan het boek ‘Baby slaapboek’. Misschien een tip voor jou Azmay
Maar huilend wakker worden is ook echt niks aan…
Hier wordt Esra vooral vroeg wakker (tussen 5 en 6 uur). Best een vervelende tijd moet ik zeggen. Maar ik ben allang blij dat ze de rest van de nacht doorslaapt
Azmay schreef:Ben me net kapot geschrokken, Nimue lag te spelen in de grondbox en begon ineens te huilen. Zat haar voet vast tussen de verticale gaten in zon paneel![]()
Ze lag half op haar zij en hij zat echt goed klem, arm kind. Ze heeft heel kleine voetjes (bobux maar S valt pas net niet meer zomaar van haar voet af) maar dan nog. Ik vind dit wel een beetje eng eigenlijk. Tot zo ver het hebben van een plek waar ik haar even zonder opletten kan laten spelen voorlopig..
Gnome schreef:Azmay schreef:Ben me net kapot geschrokken, Nimue lag te spelen in de grondbox en begon ineens te huilen. Zat haar voet vast tussen de verticale gaten in zon paneel![]()
Ze lag half op haar zij en hij zat echt goed klem, arm kind. Ze heeft heel kleine voetjes (bobux maar S valt pas net niet meer zomaar van haar voet af) maar dan nog. Ik vind dit wel een beetje eng eigenlijk. Tot zo ver het hebben van een plek waar ik haar even zonder opletten kan laten spelen voorlopig..
Geen idee of je het ziet zitten om combinatie met bv maar wellicht voor de nacht een fles kv maken, flinke, zodat je zeker weet dat ze goed vol zit voor de nacht.
Dat vastzitten is zo sneu! Snap je helemaal. Hier is die tijd ook lang verleden tijd. Hij kruipt overal naartoe en gaat overal tegenaan staan dus hij heeft ook echt al wat lelijke klappers gemaakt. Kunt het gewoon niet altijd voor zijn. Dan verlang je wel weer ff terug naar baby baby baby haha. Nu moet je echt ogen in je achterhoofd hebben.
[***] schreef:Drinkt ze al water of niet? Ik merkte dat die van mij soms een droog mondje had 's nachts, dus die heeft nu een Munchkin beker in z'n bedje voor 's nachts. Hij was al gewend aan overdag uit die beker drinken. Als hij 's nachts van slag is dan help ik soms met een slokje water, of hij neemt soms zelf wat.
[***] schreef:Drinkt ze al water of niet? Ik merkte dat die van mij soms een droog mondje had 's nachts, dus die heeft nu een Munchkin beker in z'n bedje voor 's nachts. Hij was al gewend aan overdag uit die beker drinken. Als hij 's nachts van slag is dan help ik soms met een slokje water, of hij neemt soms zelf wat.
Azmay schreef:[***] schreef:Drinkt ze al water of niet? Ik merkte dat die van mij soms een droog mondje had 's nachts, dus die heeft nu een Munchkin beker in z'n bedje voor 's nachts. Hij was al gewend aan overdag uit die beker drinken. Als hij 's nachts van slag is dan help ik soms met een slokje water, of hij neemt soms zelf wat.
Ze slaapt naast me, dus tegen een droge mond zou dat beetje melk nog wel moeten helpen. Hoef er niet voor uit bed![]()
Dat ze niet genoeg had gehad was een soort van bewust overigens, ik bied alleen mijn stieftiet aan snachts nu omdat ze overdag niet dronk en snachts alles.
Om 12 vol voeden zou ik nog kunnen doen, als ik al van 1 voeding af zou kunnen ben ik al erg blij
Azmay schreef:Hier vanaf het begin hele stukken voedsel, wel zachter voedsel natuurlijk. Dat "stikken" is prima, zo lang ze geluid maken ademt het en redden ze zich wel als ze rechtop zitten. Ze kokhalzen heel efficient, Nimue had vanmorgen nog een mond vol gepropt met boterham met pindakaas en alles uit gekotst. En dan meteen weer verder eten![]()
De keren dat ze er paniek om had zijn op 1 hand te tellen.
Op haar eigen kamer vind ik niet heel aantrekkelijk als ik elke 2 uur moet opdraven, maar dat gaat wel een poging worden denk ik. Vandaag bijt ze mijn tepel weer, de laatste voortand is door. Hopelijk was dat ook nog deel van het probleem.
Gnome schreef:Azmay schreef:Hier vanaf het begin hele stukken voedsel, wel zachter voedsel natuurlijk. Dat "stikken" is prima, zo lang ze geluid maken ademt het en redden ze zich wel als ze rechtop zitten. Ze kokhalzen heel efficient, Nimue had vanmorgen nog een mond vol gepropt met boterham met pindakaas en alles uit gekotst. En dan meteen weer verder eten![]()
De keren dat ze er paniek om had zijn op 1 hand te tellen.
Op haar eigen kamer vind ik niet heel aantrekkelijk als ik elke 2 uur moet opdraven, maar dat gaat wel een poging worden denk ik. Vandaag bijt ze mijn tepel weer, de laatste voortand is door. Hopelijk was dat ook nog deel van het probleem.
Ja las ook ergens dat bij babies de kolkhalsreflex verder vooraan de tong ligt waardoor de zich veel minder snel verslikken in verhouding.