RSLevi schreef:Prachtige foto's SV! Zo te zien een fijne loop geweest.
Die van de Decathlon heb ik ook (maar dan gebruik ik hem vnl op de fiets), fijn ding, maar dus nog geen ervaring ermee met hardlopen.
Gisteren meegelopen in de plaatselijke loop hier, ik had een mooi plan gemaakt en daar heb ik me aan kunnen houden. PR weer aangescherpt, nu 23:41 op de 5km. Ik heb de smaak echt te pakken! Dit was voorlopig wel de laatste hardloopwedstrijd, ik heb nog een 10 km zonder tijd op de planning staan (urban trail Den Haag) en verder dus de triathlonwedstrijden. Ik besefte me dat gisteren en dacht: eigenlijk best jammer want dit is leuk!
[ [url=m/M1f4li.jpg]Afbeelding[/url] ]
Als je georganiseerd lopen leuk vind kan ik je parkrun aanraden. AnjaK83 postte er eergister ook al een link naar. Dat is elke zaterdagochtend om 9:00 op plekken over de hele wereld, en dus ook op best een aantal plekken in Nederland. Het is zonder inschrijving en geheel vrijblijvend maar wel met tijdregistratie. Je schrijft je eenmalig in via de website en als je dan mee doet en je persoonlijke barcode op je telefoon laat scannen na de finish dan wordt je eindtijd geregistreerd en voor je bijgehouden. Het is een 5km route die elke week het zelfde is, dus je kan als je wilt ook specifiek je parkrun PB bijhouden zo. Super sfeertje hier altijd...