Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
)
Maar ik heb gelukkig niet van frustratie de handdoek in de ring gegooid en heb me vrij keurig gedragen qua eten en stukje gewandeld, op stal flink wat stappen gezet en een rustig buitenritje gemaakt. Doel deze week is de buikspieroefeningen weer oppakken, want tja, als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg….
Ik zal dus toch aanpassingen moet doen en alle beetjes helpen. Hoe gaat het bij jullie?
hoop dat het eer de goede kant op gaat, de aanhouder wint 
Dustinlover schreef:Wat goed Gaucho!!
Hier toch even balen. 0,2 erbij en ik weet dat het met maandelijke perioe te maken kan hebben, maar is dat echt zo? Hoe ervaren jullie dat?

en komende week nog wat spannende dingen, waar ik van het weekend nog even goed over na moet denken. En zorgen dat ik ondertussen niet ga snoepen.
vakantie was al geboekt voor ik de camper kocht dus die blijft thuis. In september wel wat weekendjes gepland.
Maar toch ook het weekend nog afgevallen, totaal deze week - 2.8 kilo, geloof dat ik nog nooit zo veel ben afgevallen in een week. Goed voorbereid voor vakantie zullen we maar zeggen. Na het ijs etc nu weer gewoon back to normal met Havermout pannekoekjes met skyr.
Ik heb me uitstekend vermaakt en ook wel gezonde keuzes gemaakt tijdens de etentjes, maar het is wel echt tijd om er een flinke rem op te zetten. Zowel qua eten als qua geld uitgeven.
Jammer dat het niet andersom is he.