[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 19:48

Tytonidae schreef:
Gebruiken jullie oogcreme en zoja, welke?:)

Ik gebruik nu mijn dagcreme ook onder mijn ogen, maar het is gewoon niet genoeg helaas. Terwijl de rest van mijn gezicht enorm is opgeknapt blijft de huid onder mijn ogen droog en schilferig. -O- Ik heb ook al geprobeerd de creme in te 'locken' met Vaseline, wat schijnbaar voor veel mensen een oplossing is. Helaas zijn mijn ogen heel gevoelig voor de Vaseline. D:

Zit te kijken naar Kiehls Creamy Eye Treatment met Avocado maar sta open voor andere opties! :)

Niet ik, maar mijn moeder heeft daar ook nogal last van.
Ze gebruikt de oogcreme van de Aldi (Biocura) en dat werkt super goed bij haar! :P

_Friemel

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 20:07

Ik gebruik ook oogcrème, soort gel. Door het verwijderen van m'n waterproof mascara voelt het soms gortdroog. Hij is gewoon van kruidvat en ik vind hem heerlijk. Ik zeg er wel bij dat ik een hele makkelijke tevreden huid heb :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 20:21

Iemand een idee of wat je in Australië goed kan inslaan kwa make up?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:04

Afbeelding
weer eens met Mac verve. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:13

Friem _O- Wel prachtig nu ze zo klaar zijn, heerlijk veel ruimte! En vind FricknFrack je mooi staan <3

Elke, je kan het op zich nog hebben maar wordt inderdaad heul donker zo. _O-

Jolien staat je leuk!

Wij gaan hier straks op stap maar het is hier gaypride, dus zal wel druk zijn. :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:16

Shizzel, ik zag jou voorbij komen op de colourpop groep, mag ik vragen waar je het topje dat je daar aan hebt vandaan hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:18

Die van vandaag? :) Is een jumpsuit van Primark!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:21

Ja klopt die vandaag, vind het echt een heel leuk printje!

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:31

[***] schreef:

Meeste Australiers halen geloof ik hun makeup bij Mecca. Echter is het af te raden om in Australie te beautyshoppen omdat makeup daar heel erg duur is ivm importkosten. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:33

Tytonidae schreef:
[***] schreef:

Meeste Australiers halen geloof ik hun makeup bij Mecca. Echter is het af te raden om in Australie te beautyshoppen omdat makeup daar heel erg duur is ivm importkosten. :(

Ah jammer! Ik had al gekeken naar Mac lipsticks in de hoop dat die daar heel goedkoop waren, maar dat zijn ze dus juist niet. -O-

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 21:35

Citaat:
Ah jammer! Ik had al gekeken naar Mac lipsticks in de hoop dat die daar heel goedkoop waren, maar dat zijn ze dus juist niet. -O-

Schijnt daar echt dubbel zo duur te zijn! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-16 22:14

Volgens mij was het DnT die een tijd terug gegaan is, misschien weet zij nog wel wat!

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 00:17

Leverage schreef:
Eventjes iets anders, heeft er hier iemand ooit moeten vliegen met (zware) kalmeer tabletten? Ik ga over 2 weken vliegen en zit nu al enorm in de stress omdat ik schijnbaar de verkeerde verklaring heb van de arts -O-

Ik heb gevlogen met oxazepam richting Thailand, had een dokters verklaring mee en geen problemen gehad :)

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 01:13

_Friemel schreef:
En dat kleine randje kunnen we wel ff photoshoppen hoor, zo gepiept! :D

Is het bij jullie ook zulk bagger weer? Komt hier echt met bakken uit de hemel niet normaal... tijd voor m'n kastjes dus en kijken welke liquids ik weg ga doen alleen eh... ik kijk ondertussen een serie...

[ [url=m/VXqnM8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dus ik dacht klaar!!!

[ [url=m/zFD2Uf.png]Afbeelding[/url] ]
Maar ik ben dus op de verkeerde zijde begonnen :')

[ [url=m/oZjTg6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Poging 2..

Je moet dus weer helemaal overnieuw? Wat een werk!

Ow, zie nu je andere post haha. Prachtig zijn ze geworden! Toen ze eerder liet zien had ik zoiets van ehm, niet heel mooi. Maar nu zijn ze prachtig, met die bestickering.

@Elke: Ik houd van zwart, maar dit is teveel zwart op zwart en daarom vind ik je het niet leuk staan. Maar je kan het wel hebben.

@Friemel: Welke vlekken? Ik zie ze niet hoor!

@Iertj: Wat heb jij mooie grote groene ogen zeg. Ziet er netjes uit. Alleen je wenkbrauwen vind ik niet heel mooi maar weet niet of je daar iets mee hebt gedaan?

@Tytonidae: Ik gebruik oogcreme van Clinique. Wel beetje duur, maar vind het een erg fijn product en gaat lang mee.

@Jolien: Vind de kleur lastig te zien op deze foto!

@Shizz: Jumpsuits zijn liefde <3 Trouwens, prachtige foto's van de fotoshoot! En ook erg leuke make-up!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 08:56

Die jumpsuit staat je inderdaad heel erg leuk Shiz! Ik kan met zo'n ding helaas niet wegkomen, vind ze altijd wel erg leuk.

Mooie look, maar ik zou de wenkbrauwen zelf ook ietsje strakker doen ofzo :)

Verve staat je heel nice jolien!

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 10:07

Ik ben jullie een beetje aan het verwaarlozen := sorry, heb het heel druk, maar ga later weer eens even bijlezen.

Had weer wat alie liquids binnen gekregen, moet zeggen dat ik er nog niet helemaal weg van ben die liquids. Vind dat ze heel snel je lippen uitdrogen (of dat ligt gewoon aan de alie kwaliteit :P ) en vind een gewone lipstick fijner aanbrengen. Denk dat ik er maar niet meer ga bestellen.

Heb ook ontdekt dat erin mijn witte I Heart Chocolate oogschaduw palette een matte roodbruine kleur zit die redelijk dicht bij mijn haarkleur komt dus die gebruik ik nu maar voor mijn wenkbrauwen :+ Ik heb het vinden van een normaal wenkbrauwpotloodje oid maar opgegeven, aangezien de beauty industrie er blijkbaar van overtuigd is dat er maar drie haarkleuren (blond, bruin, zwart) bestaan. :7
Beetje onhandig alleen, want doe meestal m'n wenkbrauwen wel, maar dan moet ik telkens zo'n groot palette meeslepen als ik niet thuis ben :')

Het is wel lastig aanbrengen, doe het nu met een kwastje, maar omdat het flink wat pigment heeft is het al gauw teveel... wil ook niet te zwaar aanzetten want als ik iets niet mooi vind dan zijn het van die strakke getekende wenkbrauwen, maar het is moeilijk om het een beetje natuurlijk te houden :P

Afbeelding

En nog een foon-die-alles-altijd-heel-roze-maakt foto
Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:21

Ik vind t een hele goede match!
Mooie lipstick ook!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:30

Jaloers :wow:

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:33

Prachtig zo :j niets aan doen!

Prep je je lippen wel goed? Als ik m'n lippen niet prep en doe dan een liquid of lipstick op dan word ik gek. Maar anders draag ik elke liquid zonder problemen :j

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:44

Fenrir schreef:
Ik ben jullie een beetje aan het verwaarlozen := sorry, heb het heel druk, maar ga later weer eens even bijlezen.

Had weer wat alie liquids binnen gekregen, moet zeggen dat ik er nog niet helemaal weg van ben die liquids. Vind dat ze heel snel je lippen uitdrogen (of dat ligt gewoon aan de alie kwaliteit :P ) en vind een gewone lipstick fijner aanbrengen. Denk dat ik er maar niet meer ga bestellen.

Heb ook ontdekt dat erin mijn witte I Heart Chocolate oogschaduw palette een matte roodbruine kleur zit die redelijk dicht bij mijn haarkleur komt dus die gebruik ik nu maar voor mijn wenkbrauwen :+ Ik heb het vinden van een normaal wenkbrauwpotloodje oid maar opgegeven, aangezien de beauty industrie er blijkbaar van overtuigd is dat er maar drie haarkleuren (blond, bruin, zwart) bestaan. :7
Beetje onhandig alleen, want doe meestal m'n wenkbrauwen wel, maar dan moet ik telkens zo'n groot palette meeslepen als ik niet thuis ben :')

Het is wel lastig aanbrengen, doe het nu met een kwastje, maar omdat het flink wat pigment heeft is het al gauw teveel... wil ook niet te zwaar aanzetten want als ik iets niet mooi vind dan zijn het van die strakke getekende wenkbrauwen, maar het is moeilijk om het een beetje natuurlijk te houden :P

[ Afbeelding ]

En nog een foon-die-alles-altijd-heel-roze-maakt foto
[ Afbeelding ]

Als je die kleur echt alleen maar voor je wenkbrauwen gebruikt zou je hem dan niet kunnen overzetten naar een klein bakje/dingetje en hem dan zo te gebruiken?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:50

_Friemel schreef:
Prachtig zo :j niets aan doen!

Prep je je lippen wel goed? Als ik m'n lippen niet prep en doe dan een liquid of lipstick op dan word ik gek. Maar anders draag ik elke liquid zonder problemen :j

Nee ik doe er niks aan verder, hoe prep jij ze?

Bedankt allemaal trouwens! Over dat kleine bakje, daar zat ik idd ook aan te denken. :j

Yltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 11:56

Fenrir! Jij bent echt zo'n natural beauty! Ik vind ze mooi zo, passen nu bij je.

Echt die kleur lippenstift staat je goed!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 12:51

Prachtig! Die wenkbrauwen zo. De perfecte kleur!

Dit ben ik vandaag. Welke producten gebruik jij om je je lippen te preppen Friemel?

Ik begin rood erg leuk te vinden,aar ik vind het nog wel lastig aanbrengen, met strakke lijnen etc. Ondanks dat ik lipliner gebruik. Maar ach, blijven oefenen. Met mijn wenkbrauwen word ik ook steeds beter en sneller. Lijkt kleurverschil in te zitten, maar dat komt door de zon die op 1 kant schijnt. Verder alleen BB, concealer en beetje setting poeder en 2 lichte bruintinten oogschaduw en mascara. Vind het mooier qua rest het licht te blijven als ik felle tinten op mijn lippen draag.

Afbeelding

Trouwens, wie laat zijn wenkbrauwen snachts weleens zitten? Ik verwijder al mijn make-op, nachtcreme op, maar ik laat mijn wenkbrauwen vaak zitten haha. Die blijven best mooi. Volgende ochtend alleen beetje bijwerken en klaar.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 12:53

Die kleur staat je echt prachtig Eline :)

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-16 13:03

Welke is dit Eline? Staat je prachtig! Vind je wenkbrouwen zo ook érg mooi!! :D