k_m schreef:@Carlijn, nee ik vind het geen absolute ramp hoor, maar ik had het gewoon niet verwacht, ik had na het middag eten nog maar 400 calorieën ingenomen. Misschien toch die aardappel salade in de namiddag dan, deze had inderdaad wel iets van mayo er door zitten.
Het zal idd waarschijnlijk aan de vettere producten liggen, ik blijf het toch moeilijk vinden dan om ipv gewoon minder ook echt gezonder te gaan eten. Schrik je toch van hoe snel je aan de 1500 zit!
@Janine, Dat kan je ook wel iets vriendelijker brengen niet? Ik woon nog thuis dus ik eet ook gewoon mee wat er op tafel staat. Enkel in de aardappel salade wat een kleine portie was zat iets 'mayonaise' achtig. En ik weet niet hoe dat hier met de rest zit maar met 1 frikandel heb ik écht niet gegeten..
Ik ben mij blijkbaar niet zo heel bewust geweest van de vette producten, maar ik vraag hier om raad, zou leuk zijn om dat op een iets andere manier te krijgen. Zo lijkt het net of ik ben achterlijk omdat ik kaas heb gegeten..
Misschien ook even ter info: ik ben lactose intolerant en kan enkel oude kaas eten.
Oh, kom weer verkeerd over zie ik. Sorry.
Maar echt, ook als je thuis woont, gewoon op de verpakkingen kijken! Ik woon ook nog thuis en ik kan heel goed zelf bepalen wat ik wel en niet eet. Ik heb mijn ouders ook al het een en ander over gezond eten bijgebracht, werkt heel goed hoor!
En thuis wonen betekent vast niet dat je verplicht 2 frikandellen moet opeten? Afvallen is keuzes maken!
Lactose-intolerant is heel erg vervelend. Maar maak dan de keuze om niet twee keer per dag kaas te nemen, maar vervang één keer door een magere vleessoort.
On the upside... 1625 is helemaal niet zo idioot veel hoor, daar kom je echt niet van aan...
Maar ik raad je wel aan je te verdiepen in wat gezond is. Ga ik wederom het boek noemen 'het geheim van slanke mensen', omdat daarin ook heel veel dagmenu's staan met hele gewone producten.