MariekeTV schreef:Zijn er hier mensen die "afkick" verschijnselen hebben gehad van de suiker?
Check

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MariekeTV schreef:Zijn er hier mensen die "afkick" verschijnselen hebben gehad van de suiker?
k_m schreef:@Carlijn, nee ik vind het geen absolute ramp hoor, maar ik had het gewoon niet verwacht, ik had na het middag eten nog maar 400 calorieën ingenomen. Misschien toch die aardappel salade in de namiddag dan, deze had inderdaad wel iets van mayo er door zitten.
Het zal idd waarschijnlijk aan de vettere producten liggen, ik blijf het toch moeilijk vinden dan om ipv gewoon minder ook echt gezonder te gaan eten. Schrik je toch van hoe snel je aan de 1500 zit!
@Janine, Dat kan je ook wel iets vriendelijker brengen niet? Ik woon nog thuis dus ik eet ook gewoon mee wat er op tafel staat. Enkel in de aardappel salade wat een kleine portie was zat iets 'mayonaise' achtig. En ik weet niet hoe dat hier met de rest zit maar met 1 frikandel heb ik écht niet gegeten..
Ik ben mij blijkbaar niet zo heel bewust geweest van de vette producten, maar ik vraag hier om raad, zou leuk zijn om dat op een iets andere manier te krijgen. Zo lijkt het net of ik ben achterlijk omdat ik kaas heb gegeten..
Misschien ook even ter info: ik ben lactose intolerant en kan enkel oude kaas eten.
MarjanB schreef:MariekeTV schreef:Zijn er hier mensen die "afkick" verschijnselen hebben gehad van de suiker?
Checkspierpijn en huilbuien omdat ik s avonds zon zin had in aardappelen en ze niet mocht
(koolhydraatarm) nu na een tijdje eet ik wel soms wat suiker, heb net een brownie op om te vieren dat ik tante ben geworden.
Maanlicht schreef:Vandaag echt een slechte dag. Vriendin zou Harry Potter komen kijken, maar ze is ziek. Ik had wel allemaal lekkere dingen in huis gehaald. En ja, dan moet dat ook op haha!
Morgen weer gezond doen